برنلی – منچستریونایتد؛ صدر را بگیر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امشب منچستریونایتد در حالی مهمان برنلی خواهد بود که شانس دارد با حتی یک تساوی هم جای لیورپول را در صدر جدول بگیرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ این بهترین فرصت برای منچستریونایتد است تا صدر جدول لیگ برتر انگلیس را از لیورپول بگیرد. شیاطین‌سرخ امشب از ساعت ۲۳:۴۵ مهمان برنلی خواهند بود. کوین فرند قاضی نبرد ورزشگاه تورف‌مور است. 

برنلی‌؛ فرار
مثل همیشه، برنلی درگیر فرار از منطقه سقوط است. البته فصل پیش وضعیت خیلی بهتر بود و در نهایت دهم شدند که رتبه‌ای راضی‌کننده است اما این فصل با منطقه خطر فاصله چندانی ندارند. ‌شان دایچ می‌داند تیمش برای اینکه از منطقه قرمز دور شود، باید در دیدارهای خانگی امتیاز بگیرد. ۲ بازی آخر را در تورف‌مور برده‌اند و برای فرار از پایین جدول منچستریونایتد را هم باید قربانی کنند. در بازی قبلی در اولدترافورد که تیمش بدجور شیاطین‌سرخ را غافلگیر کرد. آیا امشب مانع صدرنشینی حریف پرآوازه‌شان خواهند شد؟

منچستریونایتد؛ بازگشت پرافتخارترین‌ها
اگر منچستریونایتد به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد، مدیران باشگاه بادی به غبغب خواهند انداخت و از خودشان ممنون خواهند بود که به اوله‌گنار سولشائر اعتماد کرده‌اند. منچستریونایتد حالا یک تیم برنده است و شخصیت پیدا کرده. اگرچه خیلی‌ها می‌گویند سبک بازی‌شان خیلی با تیم‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی فاصله دارد اما اگر امتیاز جمع کنند چه اهمیتی دارد که چشم‌نواز بازی نمی‌کنند؟ خیلی‌ها یادشان نمی‌آید آخرین مرتبه منچستریونایتد چه زمانی صدرنشین لیگ برتر بود. حالا مقابل برنلی و در ورزشگاهی که ۴ فصل گذشته پیروز بوده‌اند، فرصت خوبی است تا لیورپول را به زیر بکشند. البته برای اینکه یونایتد در کورس قهرمانی بماند و بتواند خودش را به عنوان یک مدعی مطرح کند، راه درازی در پیش است. 

آخرین جدال
دیدار برگشت فصل قبل لیگ برتر انگلیس را برنلی در اولدترافورد با ۲ گل از منچستریونایتد برد. وود و رودریگز گل‌های برنلی را در آن دیدار زدند. 

آمار بازی
۱۲) در ۱۲ بازی لیگ برتری بین منچستریونایتد و برنلی، شیاطین‌سرخ ۶ برد و برنلی ۲ برد داشته‌اند. ۴ بازی هم مساوی شده است. 
۲) در صورتی که برنلی مقابل منچستریونایتد پیروز شود، برای اولین مرتبه از سال ۱۹۶۸ به بعد مقابل این حریف ۲ برد متوالی کسب خواهند کرد. 
۴) منچستریونایتد هر ۴ بازی آخرش در ورزشگاه تورف‌مور را از برنلی برده است. 
۳) برنلی می‌تواند برای اولین مرتبه بعد از ۴ سال ۳ برد متوالی خانگی را جشن بگیرد. این تیم بازی‌های قبلی‌اش در تورف‌مور مقابل ولورهمپتون و شفیلدیونایتد را برده است. 
۳) شیاطین‌سرخ در ۷ بازی خارج‌ازخانه ۲۱ گل زده‌اند و میانگین ۳ گل در هر بازی را ثبت کرده‌اند. بهترین میانگین برای کل یک فصل متعلق به لیورپول با ۲٫۵ گل در هر بازی در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ است. 
۶) مارکوس رشفورد در حالی این فصل ۶ گل در ۷ بازی خارج‌ازخانه زده که پیش از آن هیچ‌وقت در کل یک فصل بیرون از اولدترافورد بیش از ۶ گل نزده بود. 

مصدومان و محرومان
جیمی دان، جی رودریگز، چارلی تیلور و دوایت مک‌نیل مصدومان برنلی هستند که البته شانس رسیدن به این نبرد را دارند. مارکوس روخو و فیل جونز قطعاً نمی‌توانند منچستریونایتد را همراهی کنند. اریک بایی، لوک شاو، پل پوگبا و ویکتور لیندلوف هم دیگر مصدومان تیم سولشائر هستند که احتمال رسیدن‌شان به این بازی وجود دارد. 

ترکیب احتمالی دو تیم
برنلی:
پوپ، لاوتون، تارکوفسکی، می، پیترس، گودموندسون، براون‌هیل، وست‌وود، بریدی، بارنز و وود
منچستریونایتد: دخئا، وان‌بیساکا، توانزبه، مگوایر، تلس، مک‌تامینی،‌فرد، مارسیال، فرناندس، رشفورد و کاوانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی