سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
۲ |
۰
گزارش AFC از دربی جذاب پایتخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از دربی تهران به فرار استقلال از شکست مقابل پرسپولیس اشاره کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به اتفاقات فوتبالی روز گذشته در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی پرداخت که بخشی از آن به بازی دربی ۹۴ پرداخت.

سایت AFC درباره این دیدار نوشت: گل تساوی و ثانیه های پایانی استقلال بوسیله مهدی قائدی باعث شد تا استقلال از شکست در دربی تهران نجات پیدا کند و به یک امتیاز بازی برسد. پرسپولیس هم با این مساوی چهارمین تساوی متوالی اش را تجربه کرد.

استقلال در این دیدار در آغاز بازی گلزنی ارسلان مطهری پیش افتاد اما پرسپولیس به بازی برگشت.  پرسپولیس در دقیقه ۵۱ بازی بوسیله مهدی عبدی گل تساوی را به ثمر رساند و بعد ۱۵ دقیقه گل دوم خود را بوسیله وحید امیری زد تا جلو بیفتد. فینالیست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در آستانه اولین پیروزی خود از ماه نوامبر تا کنون بود ولی در دقایق پایانی گل تساوی استقلال به وسیله مهاجم ۲۲ ساله به ثمر رسید پرسپولیس با داشتن چند بازی معوقه در رده هشتم جدول لیگ ایران جای بگیرد.

گل قایدی استقلال را از شکست مقابل پرسپولیس نجات داد اما پیروز نشدن استقلال در دربی به این معنی بود که آنها صدر جدول را از دست دادند. صنعت نفت آبادان که در روز یکشنبه گذشته مقابل نساجی به پیروزی رسیده بود با ۲۱ امتیاز صدرنشین ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقگو IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    شیر شیر است و با این تن رنجور ، این تیم نصف و نیمه بدجوری تیم‌ پر مهره کیسه‌ را توی کیسه‌کرد اگر لطف داور نبود و بازیکن کیسه‌را اخراج میکرد چه بسا با شکستی بس مفتضحانه تر کیسه را بدرقه میکردیم‌
    • امیرحسین اکبرزاده IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      گل دقیقه 93 بدجوری سوزوند لنگی. لنگ آتیش گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی