۰
کریم انصاری‌فرد: بعضی وقت‌ها راحت ترین موقعیت‌ها گل نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی آاک آتن از گلزنی و به پیروزی رساندن تیمش مقابل لامیا ابراز خوشحالی کرد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ یونان چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها آاک آتن یونان توانست با یک گل لامیا را از پیش رو بردارد.

کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی که تنها گل تیمش را به ثمر رساند بعد از این دیدار گفت: همه ما از پیروزی خوشحالیم. ما می‌خواستیم برنده شویم. خوشحالم که گل زدم و بازی کردم. درست است که قبل از بازی گفتم سعی می‌کنم گل بزنم. شما می توانید راحت‌ترین گل‌ها را از دست بدهید و توپ‌های سخت را گل کنید. این فوتبال است. من پشت دروازه بودم که به توپ رسیدم و سعی کردم آن را به گل تبدیل کنم. فکر می‌کنم همه ما خوشحالیم که یک گل زدیم و برنده شدیم. در مسابقات قبلی ما گلهای زیادی دریافت کردیم. 

او درباره بازی بعد با آریس گفت: مهمترین بازی همیشه بازی بعدی است. ما به هر طریقی برای پیروزی در این دیدار به میدان خواهیم رفت.

انصاری‌فرد درباره شرایط  ویروس کرونا نیز گفت: این فقط مربوط به فوتبال نیست، بلکه همه تحت تأثیر اوضاع قرار گرفته‌اند. مردم باید مراقب باشند، همانطور که کارشناسان می‌گویند. وقتی بازیکنی کرونا را پشت سر می‌گذارد، عملکرد او هنگام بازگشت خوب نخواهد بود. این ما را نگران می‌کند. ما باید پروتکل را رعایت کنیم تا از همه محافظت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی