نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دود اختلافِ محمدی و درستکار درچشم تیم ملی کشتی آزاد جوانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیمهای‌ملی کشتی‌آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات‌گزینشی سهمیه‌المپیک، قهرمانی‌آسیا و بازیهای‌المپیک درحال انجام تمرینات آماده‌سازی هستند.

خبرورزشی/ کشتی؛ باتوجه به عدم تصمیم‌گیری اتحادیه‌جهانی‌کشتی برای اعلام برنامه‌های رسمی، مسابقات قاره‌ای، تورنمنتها و جامهای بین‌المللی رده‌های سنی‌پایه، تمام کشتی‌گیران نوجوانان، جوانان و امیدها درسراسر دنیا، بلاتکلیف و سردرگم شده و فدراسیون کشتی کشورها نمی‌دانند برای جلوگیری از هرز رفتن نیرو و توانمندی کشتی گیران مستعد و پشتوانه‌های تیم‌های ملی بزرگسالان، باید چه کاری انجام بدهند که نیروهای بالقوه و بالفعل خود را حفظ کنند. 

مرحله‌دوم اردوی آماده‌سازی تیمهای‌ملی کشتی‌آزاد و فرنگی کشورمان در شرایطی برگزار شده که محمد بنا در هر دو مرحله اردو، روح‌اله میکائیلی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی جوانان، همراه با تعدادی از شاگردانش را به اردوی بزرگسالان دعوت کرده تا نداشتن برنامه تمرینی در تیم‌ملی‌جوانان جبران شود. هرچند فقط حضور در تمرینات آن‌هم به‌صورت مقطعی و با نفرات خیلی‌کم (حداکثر ۷ – ۶ نفر) در جمع بزرگسالان، نمی‌تواند دوای دردِ آماده‌سازی جوانان باشد ولی قطعا زیرنظر داشتن همین تعداد اندک نیز خیلی بهتر از تعطیلی کامل برنامه‌های تمرینی و حفظ کشتی‌گیران جوان است. 

اما همین برنامه نصف و نیمه دعوت از سرمربی تیم‌ملی جوانان به‌همراه تعدادی از کشتی‌گیران واجد شرایط سنی حضور در این رده‌سنی به اردوی تیم‌ملی بزرگسالان، در کشتی‌آزاد اجرا نشده و هیچ خبری هم از احتمال اقدام به‌این برنامه مشاهده نمی‌شود. متاسفانه گویا مهم‌ترین دلیل عدم اجرای چنین تصمیمی در کشتی‌آزاد، به‌خاطر اختلاف‌نظر و بروز بعضی کدورتها میان غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی کشتی‌آزاد بزرگسالان و پژمان درستکار سرمربی تیم‌ملی کشتی‌آزاد جوانان است. بازهم متاسفانه درفضای مجازی بر آتش شعله‌ور شدن این کدورتها دمیده شد تا این دو سرمربی از هم دورتر و فاصله آنها بیشتر و بیشتر شد. اکنون که تمام برنامه‌های رده‌های سنی تعطیل است، حداقل با اجرای طرحی مشابه تیم‌ملی کشتی‌فرنگی جوانان، می‌توان اندکی از بلاتکلیفی و سردرگمی آزادکاران جوان کاست. هرچه این اختلاف‌نظر طولانی‌تر شود و ادامه یابد، دود آن به چشمِ کشتی بویژه تیم‌ملی کشتی‌آزاد جوانان می‌رود. لذا از مسئولان فدراسیون‌کشتی، بزرگترها و پیشکسوتان ورزش‌اول‌کشور انتظار می‌رود هرچه زودتر زمینه برگزاری آشتی‌کنان محمدی و درستکار را فراهم کنند تا شاید تیم‌ملی‌جوانان کمتر آسیب ببیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی