صالحی امیری: هر میزان در کشتی هزینه کنیم، قطعاً نتیجه می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزش کشتی در المپیک به طور ویژه حمایت خواهد شد.

خبرورزشی/ مدیریت ورزش؛ کشتی به‌عنوان امید اصلی مدال‌آوری در المپیک توکیو، به‌صورت ویژه مورد حمایت قرار می‌گیرد. سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته‌ملی‌المپیک، صبح امروز در جلسه روابط‌عمومی فدراسیون‌های ورزشی با بیان این مطلب افزود: «مهتمرین موضوع در زمان باقی‌مانده تا المپیک، ایجاد انگیزه برای فعال شدن بیشتر ورزشکاران است. کمیته‌ملی‌المپیک امسال ۱۰۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کرده و خارج از این بودجه تا سقف ۱۰ میلیارد تومان نیز به فدراسیون‌هایی که در زمینه قهرمانی پتانسیل دارند، اختصاص داده است.»

رئیس کمیته‌ملی‌المپیک با اشاره به پرداخت دو و نیم میلیارد تومان بودجه فدراسیون کشتی تصریح کرد: «فدراسیون‌کشتی به‌صورت ویژه مورد حمایت حداکثری قرار می‌گیرد، زیراامید اصلی ما در توکیو، کشتی خواهد بود و هر میزانی که به کشتی کمک کنیم یک ضرورت است و قطعا نتیجه خواهد داد. درهمین راستا دیروز مبلغ یک میلیارد به کشتی کمک کردیم و بازهم کمک خواهیم کرد.»

صالحی امیری در بخشی دیگر از سخنانش گفت: «هزینه‌های ارزی و پروازی تیم‌هایی که برای کسب سهمیه المپیک اعزام می‌شوند را تقبل خواهیم کرد. به‌کسانی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند تاکنون ۶۰ میلیون تومان پاداش پرداخت شده، با موافقت وزارت ورزش و جوانان در ستادعالی‌ورزش نیز مقرر شد تا ۳۰ میلیون تومان دیگر به کسانی که کسب سهمیه کرده‌اند پرداخت کنیم و کسانی که در آینده نیز صاحب سهمیه المپیک شوند ۹۰ میلیون تومان به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی