چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۳
۱ |
۴
بازگشت به تنظیم کارخانه فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال همچنان با فکری و همفکرانش، دقایقی خوب بازی می‌کند! و این رکورد در بازی با پرسپولیس به کمترین میزان خود در این چند هفته رسید.

خبرورزشی/ مجید ابونوری؛ با تونل دوبانده‌ای که مهدی قایدی در دقیقه ۹۲ افتتاح کرد استقلال در دیداری مایوس‌کننده، به نتیجه ای دست یافت که سزاوارش نبود! و حالا سوال ما از آقای فکری؛ استقلال در بازی با پرسپولیس با چه زبانی صحبت می کرد؟ اگر موفق شویم راز زبانتان را کشف کنیم، با همان طریق نیز خواهیم توانست راز شما را کشف کنیم!

وقتی استقلال گل اول را زد، در خود گره خورد و درها بسته شد! فکری دلش نیامد درها را باز کند تا ببیند پشتش چه خبر است! او همان‌طور هاج و واج نظاره گر بود! نظاره‌گر اتفاقاتی که از افکار او سترگتر و از توانایی‌های او دورتر! او وحشت زده، شکست خورده و نابلد، تا دقیقه ۹۲ بار این ظلمت را به دوش کشید و اگر قائدی نبود، ارتفاع سقوط او و همفکرانش بیش از این بود!

بی‌تفاوتی فکری نسبت به وقایع پیش آمده چنان ذاتی و چنان کامل بود که نمی توانیم آنها را از هم تشخیص بدهیم! بد بودن شاگردان فکری چنان توی ذوق می‌زد که دیگر، همدیگر را نمی‌دیدند! پاس‌های اشتباه، بازی بد، جاگیری‌های غلط، پرخاشگری، اعتراض‌های ممتد، و تاکتیک‌های بی‌ثمر، مثل کابوسی در بازی شاگردان فکری مخلوط شده بود!

استقلال برابر پرسپولیس به همان تنظیم کارخانه «فکری» بازگشت! همان تنظیمی که از هفته اول تا به امروز، ذره ای در آن شکوفایی ایجاد نشده است! استقلال همچنان با فکری و همفکرانش، «دقایقی» خوب بازی می‌کند! و این رکورد در بازی با پرسپولیس به کمترین میزان خود در این چند هفته رسید: «دو دقیقه!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    اینهمه هجمه و فشار روانی از سوی یکسری قلم به مزدها، یک سری رسانه ها، یکسری باصطلاح پیشکسوتها ( که از خدا میخوان مربی وقت زمین بخوره بلکه برای خودشون نیمکتی ساخته بشه)، و به ویژه یکسری به اصطلاح هوادار (که خیلیاشون فن این و اون هستن نه هوادار واقعی استقلال) روی رئال مادرید با زیدان و روی منچستر با فرگوسن و روی برزیل با کارلوس آلبرتو باشه تیم از هم میپاشه، بازم دم فکری و استقلال گرم که هرجور شده دووم آوردن. نیم در روز خیلی بدش که دفاع آخرش توپ دفعی مستقیم رو نمیتونه دفع کنه با تیم قدر پرسپولیس مساوی کرده، یه سری رسانه و باصطلاح پیشکسوت! حسود و باصطلاح هوادار استقلالی جوری انتقاد میکنن که انگار جسماشون نمیبینه اونور پرسپولیسیا با همین نتیجه مساوی دور مربی و تیمشون رو شمع گرفتن! بخدا تیمی که بعضی باصطلاح هوادار!! استقلال و پیشکسوت استقلال رو داشته باشه نیاز به دشمن نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی