سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
۰ |
۴
حسین عبدی مالک یک باشگاه اسپانیایی شد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین عبدی به همراه شهرام هوشفر، یک باشگاه اسپانیایی را در لیگ ۳ این کشور خریدند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ در اتفاقی جالب دو ایرانی موفق شدند که یک باشگاه اسپانیایی را در لیگ سه این کشور خریداری کنند. حسین عبدی، کاپیتان، مربی و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و سرمربی کنونی تیم نوجوانان ایران به همراه یک ایرانی دیگر به نام شهرام هوشفر سهام باشگاه «خونتود تورِمولینوس» اسپانیا را مدتی است که خریدند.

این تیم که در سال ۱۹۵۸ میلادی تاسیس شده در دو بخش مردان و زنان در همه رده‌های سنی فعالیت می‌کند و یک ورزشگاه خانگی و یک کمپ مجهز تمرینی و دیگر امکانات را دارا است. تیم بزرگسالان این باشگاه اسپانیایی که در شهر مالاگا است فعلا در لیگ «ترسرا» اسپانیا فعالیت دارد. این مسابقات در دو گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی برگزار می‌شود و تیم یوونتود در گروه ۱۰ تیمی با ۹ بازی و ۱۲ امتیاز و البته یک بازی کمتر در رده پنجم جدول قرار دارد.

این تیم در تلاش است تا بتواند در نیم فصل دوم مسابقات به لیگ بالاتر یعنی «سگوندا B» صعود کند. در آخرین بازی این تیم‌ها در حالی که آنها در یک دیدار دربی یک بر صفر پیش بودند بازی به علت بارش شدید باران لغو و به هفته آینده موکول شد. حضور دو ایرانی در فوتبال اسپانیا به عنوان مالک می‌تواند اتفاق جالب و جدیدی باشد. کمااینکه پیش از این در بلژیک، انگلیس و برخی دیگر از کشورها ایرانی‌هایی سهام تیم‌هایی را خریداری کرده بودند.

باشگاه حسین عبدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی