جادوی پورموسوی آرامشش است و تلاش بازیکنانش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صدرنشینی صنعت نفت دستاورد تدبیر سیروس پورموسوی در تیم بستن است. آن‌هم در روزهایی که همه بازیکنان از تیم صنعت نفت جدا شده بودند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ صنعت نفت، نساجی را هم در قائمشهر شکست داد تا نشان دهد برخلاف آنچه که گفته می‌شود به‌دنبال یک کار بزرگ است. قهرمانی در لیگ برتر؟ چراکه نه؟! به‌خصوص که سرمربی‌اش یعنی سیروس پورموسوی پیش‌تر در استقلال خوزستان و به‌عنوان دستیار این موفقیت را تجربه کرده است. بعد از بازی زمزمه‌هایی مبنی بر جادوگری این مربی در بازی با نساجی به گوش رسید و حتی در کنفرانس خبری هم این موضوع مطرح شد که سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.

این حرف بیراه است‌؛ سیروس پورموسوی فصل گذشته به همراه پارس جنوبی به لیگ یک سقوط کرد و اگر جادوگر داشت به‌طور حتم نباید به دسته اول سقوط می‌کرد. صدرنشینی صنعت نفت دستاورد تدبیر سیروس پورموسوی در تیم بستن است. آن‌هم در روزهایی که همه بازیکنان از تیم صنعت نفت جدا شده بودند. میدان دادن به جوان‌ها در ترکیب تیم که هر مربی‌ای شهامت این کار را ندارد و اتخاذ تاکتیک‌های درست برای بازی. اینها جادوی سیروس پورموسوی در تیم صنعت نفت آبادان است.

او پست طالب ریکانی را تغییر داد. با توجه به شم گلزنی‌اش او را در پست هافبک تهاجمی و یا مهاجم به میدان می‌فرستد و طالب این فصل بیشترین گل‌های عمر بازی‌اش را به ثمر می‌رساند. تغییر پست بازیکن و بهره‌گیری بیشتر از او خود یک جادو است. میدان دادن به فرزین گروسیان، دروازه‌بان سابق استقلال که در سال‌های اخیر کمتر مورد توجه بود خود یک جادو است. هر آنچه در صنعت نفت رخ می‌دهد تدبیر فنی است که جواب داده، البته می‌شود به تیم صنعت نفت گفت تیمی که کمی خوش‌شانس است. نمونه‌اش در بازی با نساجی ضربه پنالتی حامد شیری تبدیل به گل نشد. بازیکنی که همواره ضربات پنالتی‌اش تبدیل به گل می‌شد و به یاد نداریم او ضربه پنالتی را به بیرون زده باشد. زیر سؤال بردن توانایی‌های فنی تیم صنعت نفت و کادر فنی‌اش کمی دور از انصاف است. و شاید تمام و کمال دور از انصاف. صنعت نفت فصل گذشته هم در دور رفت بازی‌ها ارائه‌گر بازی‌های خوبی در لیگ برتر بود. آیا اسکوچیچ هم جادو می‌کرد؟ این حرف تنها به منزله زیر سؤال بردن موفقیت‌های یک مربی توانمند است نه چیز دیگری. جادوی صنعت نفت آرامش کادر فنی‌اش است که بارها و بارها شرایط بازی را تغییر داده است و البته تلاش بازیکنانش و نه چیزی غیر از این.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی