نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
صمد مرفاوی به تمرین استقلال برمی‌گردد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالصمد مرفاوی با رد شایعات یکی دو روز اخیر مبنی بر جدایی از استقلال اعلام کرد از روز پنج‌شنبه در تمرین تیمش شرکت خواهد کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ عبدالصمد مرفاوی با رد شایعات یکی دو روز اخیر مبنی بر جدایی از استقلال اعلام کرد از روز پنج‌شنبه در تمرین تیمش شرکت خواهد کرد.

مرفاوی در این باره گفت: «متأسفانه جریانی خاص با هدف تخریب تیم استقلال و کادر فنی خبر کذب جدایی من از تیم فعلی‌ام را منتشر کرده است که دروغ محض است.»

وی ادامه داد: «شایعه‌سازان قصد دارند با انتشار اخبار جعلی و خنده‌دار تیم استقلال را به حاشیه ببرند و هواداران باید کاملاً به هوش باشند و این حرف‌ها را باور نکنند. البته این جریان قبل از شروع دربی هم اخباری کذب در خصوص بنده منتشر کرد تا تمرکز تیم استقلال به هم بخورد. ازطریق همین تریبون اعلام می‌کنم جواب آخرین تست کرونای بنده منفی بود و انشاالله از روز پنج‌شنبه هفته جاری سرتمرین استقلال حاضر خواهم شد.»

مرفاوی در پایان تأکید کرد: «خوشبختانه فضای همدلی، صمیمیت و خوبی نزد کادرفنی استقلال حاکم است. همه ما از کار کردن در استقلال و کنار هم لذت می‌بریم و شایعه‌سازان هم نمی‌توانند در تیم تفرقه بیندازند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی