سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
۵ |
۴
دریافتی ۳ بازیکن استقلال بالای ۳۰ درصد است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جمع بازیکنان استقلال مسعود ریگی، آرش رضاوند و مهدی قایدی پیش از ۳۰ در صد قراردادشان را دریافت کرده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تعدادی از بازیکنان استقلال به عدم دریافت مطالبات خود اعتراض و انتقاد کردند و مدعی شدند کمتر از ۱۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند.

در جمع بازیکنان استقلال مسعود ریگی، آرش رضاوند و مهدی قایدی پیش از ۳۰ در صد قراردادشان را دریافت کرده‌اند که مهم‌ترین دلیل قراردادهای حدوداً یک و نیم میلیاردی این بازیکنان با باشگاه استقلال است ولی تعدادی دیگر از بازیکنان استقلال قراردادهایی مابین ۴ تا ۷ میلیارد تومانی با مدیریت وقت باشگاه یعنی احمد سعادتمند منعقد کرده‌اند و قبل از تغییر مدیریت سریع‌تر قراردادهایشان را در سازمان لیگ به ثبت رساندند تا مدیریت جدید با آنها برای کاهش قرارداد چانه‌زنی نکند.

در هفته‌های گذشته احمد مددی خیلی تلاش کرد برخی از بازیکنان را راضی به کاهش قراردادها کند اما ۸ نفر آنها که مدیر برنامه مشترک دارند زیر بار نرفتند و باید دید مدیریت باشگاه استقلال یا حتی نهادهای نظارتی می‌توانند قراردادهای این بازیکنان را واقعی کنند یا باید زیر بار پرداخت این ارقام عجیب‌وغریب بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    کیسه ورزشی قرارداد بازیکنان دوچرخه بیش از 7 میلیارده فقط برای نادری 200 هزار یورو معادل 7 میلیارد تومن پول رضایتنامه دادن! کیسه ورزشی اینقدر الکی قراردادهای نجومی و ماورایی تیم محبوبتو ماسمالی نکن کل ایران میدونن کیسه حکومتی گرانرین تیم تاریخ ایران را داره
  • ناشناس IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    مطمئن باش چگورای پلاستیکی بیش از این هست
  • نادی الکیسه IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    آره ما هم باور کردیم قرارداد قائدی یک و نیم میلیارده؟!!! خخخخخخخ خداوکیلی کدوم بازیکن قید قرارداد 90 میلیاردی را میزنه و حاضر میشه با یک و نیم میلیارد بازی کنه؟!!! اون ووریا غفوری که گندشون هم هستش اول فصل بخاطر چند میلیون مطالباتش تمرینات کیسه را تحریم کرده بود بقیشون که جای خود دارن
    • آنالیزور DE ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      چرا راه دور میری ! چند تا از بازیکنای لنگ قید قراردادهای نجومی از برره رو زدن و با برداشتن یه موز تو لنگ موندن ؟ شجاع و علیپور و ترابی هم اگه ، رفتن موز دوست نداشتن !
  • اس اس IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    خبرلنگی بازشروع کردی میدونم نمیچاپی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی