نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
۱ |
۴
پاداش نجومی لیونل مسی در قرارداد با بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی فوق‌ستاره بارسلونا در قرارداد با این باشگاه کاتالونیایی پاداش‌های نجومی و هنگفتی دارد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ در شرایطی که لیونل مسی هنوز پای میز مذاکره برای تمدید قراردادش با بارسلونا نرفته و به نظر می‌رسد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد، جزئیات قرارداد او با بارسا در سال ۲۰۱۷ رسانه‌ای شده است. خود مسی گفته نمی‌خواهد در مورد آینده‌اش صحبت کند و تصمیمش را در پایان فصل خواهد گرفت. از سویی نیز باید دید در انتخابات ریاست باشگاه چه کسی رئیس جدید بارسا خواهد شد.

با این حال وب‌سایت «لاوانگاردیا» جزئیات آخرین قرارداد مسی با بارسا که در سال ۲۰۱۷ بسته شد را منتشر کرده که نشان می‌دهد پاداش‌های زیادی در کنار حقوق قابل توجه‌اش دریافت کرده است. در این قرارداد آمده، علاوه بر حقوق ۱۰۰ میلیونی یورویی او در سال و حتی افزایش آن، برای او دو پاداش اضافی دیگر نیز نظر گرفته شود. این پاداش مبلغی بالغ بر ۷۸ میلیون یورو است که در دو قسمت ۳۹ میلیون یورویی باید به مسی پرداخت شود.

با این حال قرارداد کاپیتان محبوب بارسا که این روزها نمایش خوبی در ترکیب تیمش دارد و دوباره با گلزنی‌اش به بارسلونا کمک کرد تا به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شود و برای قهرمانی امید داشته باشد، در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او می‌تواند در پایان فصل با انتقالی آزاد از نوکمپ جدا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mammad US ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    Khodaya shokret. Kashki 1/100 e on poolo be ma midday ye kam be zakhme zendegi mizadam. Midonam Messi kheili talash kard va hagheshe... vali be bozorgie khodet manam daram talash mikonam vali zendegi sakht migzare. Babam shokret

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی