نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۲ |
۳
وقتی رکورد نظرسنجی‌های پیامکی شکسته شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرض کنید همه رکوردها را شکستند، پیامک‌ها را در نظرسنجی‌ها درو کردند و بر قله تمام برنامه‌ها ایستادند؛ خب آخرش چه می‌شود؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ ماجرا از چه قرار است؟ این نظرسنجی‌های پیامکی که این روزها با یک مانور اساسی و تبلیغاتی مواجه شده چقدر شایسته تقدیر است؟ رکوردهایی که به صورت خودجوش شکسته می‌شوند، بازی‌هایی که به طور کلی تغییر پیدا می کنند و همه چیز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد؛ درباره این همه تغییر و تحول چه نظری دارید؟

لابد اتفاق تازه‌ای رخ داده است که همه از جزئیات آن بی‌خبریم. واقعا ما چه می‌دانیم کدام برنامه «پربیننده‌ترین» است، کدام مجری حرف اول را می‌زند و چه کسی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است؟ ما اصلا چه می‌دانیم یا کجای کار هستیم؟

آنچه می‌دانیم و آموخته‌ایم اما این است؛ کار را باید بسپاریم به کاردان! به آنهایی که شرایط امروز را رقم زدند، تغییراتی ایجاد کردند که فقط خودشان دلیلش را می‌دانند و آمارهای رسمی و داخلی را هم که همین چند وقت قبل ملاحظه کرده‌اند؛ حالا عجیب نیست که در نظرسنجی‌های پیامکی، همه رکوردها به طور خلق الساعه می‌شکند؟

آری، کار را باید بی چک و چانه بسپاریم به کاردان؛ اصلا فرض کنید همه رکوردها را شکستند، پیامک‌ها را در نظرسنجی ها درو کردند و بر قله تمام برنامه‌ها ایستادند؛ خب آخرش چه می‌شود؟ به کدامیک از مسببان این تغییرات فوق‌العاده که اساسا از هیچ‌کس نپرسیدند برای چنین رکوردشکنی‌های اعجاب‌انگیزی از فرط خوشحالی غش می‌کنند یا نه باید «نشان لیاقت» بدهیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    مردم در شرایط کرونا و قرنطینه تو خونه نشستن و طبیعیه بازی رو ببینن و یک پیامک هم بفرستن
  • deep blue IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    سلام.با.روابط.عمومی..صدا.وسیما.تماس.گرفتم.واز.مشکلاتی.که.زیرنویس.ها.برای.برنامه.های.تلویزیونی. ایجاد.می.کند.از.منابع.ذیصلاح.جهانی.نقل.قول.آوردم.وکارشناس.محترم.با.آرامش.گوش.کرد.وپاسخ.داد. که.منعکس.می.کند.از.ایشان.پرسیدم.که.صدا.وسیما.چه.سودی.از.این.فرا.خوان.ملی.وبین.المللی. عایدش.می.شود.پاسخی.نداد.وتا.آخر.بازی.این.سناریو.ادامه.داشت.وبه.قول.خودشان.رکورد.زنی.انجام. گرفت.چون.من.نیز.دست.به.قلم.دارم.تمام.گزینه.ها.را.رصد.کردم.وبا.توجه.به.مفروضات.مشخص.بود.که. که.شهرآورد.بیننده.ی.میلیونی.دارد.واین.پروپاگاندا.هدف.دیگری.را.دنبال.می.کند.ناکهان.این.احتمال.در. ذهنم.شکل.گرفت.که.گزارش.فردوسی.پور.در.سایت.afc..ورکورد.شکنی.مخاطبین.گزارش.فردوسی.پور. و.شرکت.کنندگان.چهل.و.اندی.میلیون.شماره.ی.منحصر.به.فرد.از.برنامه.ی.نود.داغی.است.که.بر.دل. مدیر.جوان.بی.بدیل.شبکه.ی.سه.نشسته.است.و.تا.فردوسی.پور.و.امثال.او.در.اذهان.وخاطرات.مخاطب. حضور.غایب.دارند.هر.روزه.این.داغ.داغتر.می.شود.حوبان.همه.می.روند.جوان.آرامتر.آرامتر......آسیاب. به.نوبت.همانطوریکه.مدیران.پیشین.رفتند.شما.هم.خواهی.رفت......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی