نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۹
۲ |
۰
آینده فوتبال ایران دست همین جوان‌هاست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باید به عبدی‌ها و قایدی‌ها بیشتر میدان داد تا در عین جوانی از تجربه کافی هم برخوردار شوند و بتوانند برای فوتبال این کشور افتخارآفرینی کنند.

خبرورزشیمحمود احمدی؛ دربی با همه هیاهو و هیجانش به پایان رسید و دو تیم استقلال و پرسپولیس به تقسیم امتیازات بسنده کردند. یحیی گل‌محمدی که مقابل سپاهان بدون مهاجم تیمش را به میدان فرستاده بود و این ترس را به جان هواداران پرسپولیس انداخته بود که می‌خواهد با همین سیستم و ترکیب مقابل رقیب دیرینه در دربی حضور پیدا کند، برعکس بازی قبل به مهدی عبدی مهاجم جوان خود از ابتدای بازی میدان داد تا پرسپولیسی‌ها امیدوارانه پای تلویزیون دربی را تماشا کنند. عبدی جوان هم به خوبی جواب این اعتماد را داد و با گل زیبای خودش در نیمه دوم، پرسپولیس را که با گل دقیقه ۲ ارسلان مطهری از استقلال عقب افتاده بود به بازی برگرداند. عبدی که تا به امروز گل‌های حساسی در لیگ قهرمانان آسیا و دربی‌های تهران برای پرسپولیس به ثمر رسانده با گلی که در دربی ۹۴ زد، ثابت کرد اگر گل‌محمدی اعتماد بیشتری به او کند، بلد است چگونه جواب این اعتماد را بدهد و دست سرمربی را در بازی‌های حساس بگیرد. البته پرسپولیس مهاجمان جوان دیگری مثل رمضانی و مهدیخانی را هم دارد که در صورت اعتماد کادر فنی به آنها قطعاً می‌توانند مثل عبدی بدرخشند.

در آن سوی میدان استقلال که با گل زودهنگام خود از پرسپولیس جلو افتاده بود، در نیمه دوم با بازی‌خوانی اشتباه فکری و کام‌بک پرسپولیس دو گل از حریف دریافت کرد و می‌رفت که بازی را واگذار کند اما حرکت و گل زیبای مهدی قایدی به داد محمود فکری رسید و اجازه نداد استقلال با شکست از زمین خارج شود. البته قایدی در استقلال نسبت به عبدی در پرسپولیس از جایگاه بهتری برخوردار است و در اکثر بازی‌های استقلال فیکس بازی می‌کند و انصافاً در لیگ گذشته با زدن ۱۰ گل در بردهای تیمش نقش بسزایی ایفا کرد. قایدی هر چند در فصل جاری و در چند هفته ابتدایی لیگ نتوانست گلزنی کند اما از بازی با گل‌گهر که پایش به گلزنی باز شد، دوباره به همان قایدی فصل قبل تبدیل شد و توانست در دو بازی بعدی مقابل آلومینیوم و پرسپولیس برای تیمش گلزنی کند. 

مهدی عبدی و مهدی قایدی هر دو ۲۲ ساله هستند و اگر بگوییم آینده فوتبال ایران دست همین جوانان است، سخنی به گزاف نگفته‌ایم. درخشش بازیکنان جوان در تیم‌های باشگاهی باعث خوشحالی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان هم می‌شود چراکه آنها هم می‌توانند از این بازیکنان در ترکیب خود استفاده کنند و فوتبال ایران را به روزهای خوب گذشته بازگردانند به شرطی که سرمربیان تیم‌های باشگاهی بیشتر به جوانان خود اعتماد کنند و آنها را با یک اشتباه فنی (که برای بازیکنان باتجربه هم اتفاق می‌افتد) به نیمکت ذخیره‌ها تبعید نکنند. باید به عبدی‌ها و قایدی‌ها بیشتر میدان داد تا در عین جوانی از تجربه کافی هم برخوردار شوند و بتوانند برای فوتبال این کشور افتخارآفرینی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    دقیقاً مخصوصاً قایدی و دوچرخه سواران حکومتی که هیچ قانونی در موردش وجود نداره روح احمد رضا شاکر شاد
  • .،. IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    قایدی از لورکوزن پیشنهاد داره اما کیسه مخالف جداییشه یعنی واقعا لنگ و کیسه معضل بزرگ برای تیم ملی هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی