نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۹
۲ |
۴
استقلال، هر ۱۵۰ دقیقه یک گل خورده 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تا اینجای کار ۱۰ بار در لیگ برتر وارد میدان شده و ۶ بار گل خورده است. به این ترتیب با نگاه ریاضی، آبی‌پوشان به ازای هر ۱۵۰ دقیقه یک گل دریافت کرده‌اند که آمار کاملاً مناسبی به حساب می‌آید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ عملکرد خط دفاعی استقلال در بازی با پرسپولیس اصلاً جای دفاع ندارد و مدافعان این تیم به‌ویژه در نیمه دوم نمایش فوق‌العاده پراشتباهی ارائه کردند. در واقع اگر چند واکنش محمدرشید مظاهری نبود (‌انصافاً نمی‌توان دروازه‌بان استقلال را روی گل‌های خورده این تیم در دربی مقصر اصلی قلمداد کرد) تعداد گل‌های پرسپولیس می‌توانست افزایش پیدا کند. البته با وجود اشتباهات فاحش مدافعان، آمار گل‌های خورده این تیم همچنان مناسب است. 

۱۵۰ دقیقه و یک گل 
استقلال تا اینجای کار ۱۰ بار در لیگ برتر وارد میدان شده و ۶ بار گل خورده است. به این ترتیب با نگاه ریاضی، آبی‌پوشان به ازای هر ۱۵۰ دقیقه یک گل دریافت کرده‌اند که آمار کاملاً مناسبی به حساب می‌آید و بدون شک یکی از عوامل بالانشینی این تیم در جدول محسوب می‌شود. البته اگر قرار باشد استقلالی‌ها در سایر دیدارهای مهم نیز مانند بازی با پرسپولیس عمل کنند، قطعاً آمارهای دریافتی آنها افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت، به همین خاطر محمود فکری باید از همین حالا در اندیشه ترمیم ساختار دفاعی و تقویت مردان مقابل دروازه‌بان خود باشد. 

آمار پایین گلزنی 
اگرچه آبی‌پوشان طی دو بازی اخیر خود چهار مرتبه موفق به گشودن دروازه رقبا شده‌اند و زدن دو گل به پرسپولیس قطعاً از باب تهاجمی کارنامه قابل قبولی محسوب می‌شود ولی هنوز هم تعداد گل‌های زده استقلال رضایت هواداران این تیم را جلب نکرده است. به ثمر رساندن ۱۳ گل طی ۱۰ مسابقه فصل جاری اصلاً آمار مناسبی برای آبی‌پوشان پایتخت محسوب نمی‌شود و از این بابت باید به هواداران حق داد که انتظار بیشتری داشته باشند. به عبارت دیگر، استقلال هر ۶۹ دقیقه یک‌بار دروازه حریفان خود را در این فصل گشوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    شاید کیسه امار خوبی درهیچ زمینه ای نداره اما در شانس واقعا بی نظیره!البته تا الان!
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    دوچرخه سواران حکومتی از حمایت وزیر و کمیته انضباطی و داوران و... برخوردارند و گرنه تو‌دربی دیدید که عددی نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی