نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آرش برهانی: خبر دارید هروویه میلیچ پوزخند زد و علیه ما استوری گذاشت؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستیار محمود فکری گفت: در خیلی جاها دیدم که می‌گفتند میلیچ با آن استوری از تیم حمایت کرده اما اگر معنی آن استوری حمایت است من دیگر حرفی ندارم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ آرش برهانی دستیار محمود فکری، مصاحبه‌ای مفصل انجام داده که سعی کردیم در اینجا مهمترین بخش‌های حرف‌های برهانی را منتشر کنیم. نکته‌هایی که او درباره میلیچ هم گفته جالب است.

*کل بازیکنان استقلال باانگیزه هستند و ما نفراتی را در اختیار داریم که از نظر اسم و رسم و سابقه و خدمت به استقلال خیلی بیشتر از میلیچ در این تیم کار کردند اما آنها بیرون نشسته و نه اعتراضی کردند و نه صحبتی انجام دادند.این دلیل نمی‌شود چون یک بازیکن در ترکیب تیم حضور ندارد، رفتار غیرمسؤولانه و غیرحرفه‌ای انجام بدهد و اگر قرار باشد یک نفر قهر کند، یک نفر به تمرین نیاید و یک نفر از کشور برود، نمی‌شود تیم را آماده کنیم.

*در عرض 3، 4 ساعت نمی‌شود یک بازیکن بلیت بگیرد. میلیچ در ذهنش این بوده که ایران را ترک کند و کارش را هم انجام داده است، اما یکسری مسائل در این بین وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. باشگاه استقلال در ابتدای فصل بدهی خیلی‌ها را تسویه کرد تا بتواند مجوز حرفه‌ای گرفته و از نفراتی که جدیداً جذب کرده استفاده کند. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم هنوز هم به یکسری افراد تعهد داده شده که مطالبات‌شان پرداخت شود ولی قبول دارم باشگاه نسبت به بازیکنان برای پرداختی‌ها عقب است اینگونه هم نیست که مثلا به یک بازیکن 30 درصد پول داده باشیم و یک بازیکن دیگر کمتر یا بیشتر گرفته باشد.

*در مورد شرایط مالی توضیح دادم و اگر قرار به این مسأله باشد، همه باید هر روز قهر کنند و در تمرینات شرکت نکنند. در هر دو حالت اقدام میلیچ اشتباه و غیرحرفه‌ای بوده چون سرمربی تیم سعی می‌کند بهترین نفراتش را به زمین بفرستد. هیچ مربی دوست ندارد بازیکن خوبش را روی نیمکت بنشاند. شما فکر می‌کنید کادر فنی استقلال نمی‌دانند پست تخصصی محمد دانشگر دفاع چپ نیست؟ ‌اتفاقا ما این مسائل را خوب می‌دانیم اما حتما شرایط دانشگر بهتر بوده که حاضر شدیم او را در پست غیرتخصصی به زمین بفرستیم.اگر یک تیم شکست بخورد یا برنده شود مسوولیت فنی‌اش با سرمربی است و او پاسخگوی باشگاه و هواداران است و کسی به بازیکن خرده نمی‌گیرد.

*شما دیدید نادری بعد از پنج هفته به ترکیب تیم برگشت و تمام تلاش خود را انجام داد حتما میلیچ شرایط آمادگی خوبی نداشته که به زمین نرفته وگرنه اگر او آماده بود سرمربی تیم از وی استفاده می‌کرد. همانطور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم اصلاً اسم و سن و سال برای آقای فکری مهم نیست و او از بهترین نفرات و آماده‌ترین‌ها استفاده می‌کند.

*یکسری اتفاقات می‌افتد که باید درون تیم ما بماند ما تا الان حرفی نزدیم تا به بازیکن اتفاقی نیفتد. بازیکنی که بازی نمی‌کند ناراحت است. من خودم هم زمانی که بازی نمی‌کردم ناراحت می‌شدم اما هیچ وقت به سرمربی تیم پوزخند نمی‌زدم و یا علیه او استوری نمی‌گذاشتم اما این بازیکن این کار را کرد. من در خیلی جاها دیدم که می‌گفتند میلیچ با آن استوری از تیم حمایت کرده اما اگر معنی آن استوری حمایت است من دیگر حرفی ندارم. شاید برخی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند و یا دوست دارند خودشان را به خواب بزنند.

*فرشید باقری دوست و همشهری من است و بارها شده که ما با هم صحبت کردیم روزی هم که قرار شد این بازیکن در تمرینات شرکت نکند من در محل تمرین حضور نداشتم اما یقین دارم سرمربی تیم بی‌دلیل چنین تصمیمی نگرفته است. مدتی پیش یک مشکل برای فرشید اسماعیلی به وجود آمد و خود من خیلی ناراحت بودم اما واقعیت امر این است که کادر فنی باید استقلال را لحاظ کند. هوادار عاشق تیمش است و با وجود اینکه به ورزشگاه راهش نمی دهند از شهرستان به استادیوم آزادی آمده بود و پشت در ما را تشویق می‌کرد. اگر قرار باشد هر مشکل  و بی انضباطی را به سادگی رد کنیم پس چگونه باید هوادارانی که اینگونه حمایت می‌کنند را در نظر بگیریم؟

*فرشید اسماعیلی کلی تحت فشار بود اما به تمرینات برگشت و آقای فکری به او اعتماد کرد و خود او هم متوجه شد که شاید اشتباه کرده و الان هم آمده به تیم ما خدمت می‌کند. فرشید باقری پسر بسیار خوبی است ولی منافع تیمی از همه چیز مهمتر است و واقعا نمی‌دانم آیا مشکل او حل شدنی است یا خیر چون از هیچ چیز این موضوع اطلاعی ندارم.

*من صحبت‌های مربی پرسپولیس -حمید مطهری- را نشنیدم فقط یک جا متوجه شدم او گفت استقلال فشرده بازی می‌کرد و ما این فشار را شکستیم. حرفی که من زدم این بود پرسپولیس روی دو دفع توپ صاحب موقعیت گل شد و یک ضدحمله هم در اثر زیر توپ زدن نصیب نورالهی شد که او توپ را به بیرون زد. حرف من این بود که نام این کار شکستن فشردگی بازی استقلال نبود. من اگر تا صبح هم بحث فنی کنم اما به مشکلات داوری رسیدگی نشود فایده‌ای ندارد ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به گل برسیم اما خیلی راحت پنالتی تیم ما را نمی‌گیرند. 7 پنالتی استقلال در این هفته‌ها سوخته و اگر این پنالتی‌ها به سود ما اعلام می‌شد الان با 6 امتیاز بالاتر در صدر جدول بودیم حالا شما انتظار دارید من حرف فنی بزنم؟

*در این یکی دو روز شنیدم آقای مطهری مدعی شده که توپ محمد نادری ابتدا به زانوی بازیکن این تیم خورده و بعد به دست اصابت کرده است من از کادر فنی این تیم خواهش می‌کنم این صحنه را چند بار دیگر ببینند و اگر واقعا حرف آنها درست باشد سه امتیاز تقدیم به خود آنها، اما اگر آن پنالتی به بود ما اعلام می‌شد نتیجه در ده دقیقه ابتدایی دو بر صفر و شرایط کلی بازی خیلی تغییر می‌کرد ما قبل از دربی تمام تلاش خود را کردیم که آرامش برای بازی حکمفرما باشد اما این اتفاق از سوی رقیب رخ نداد.

*دیدید که آقای شکوری که از دوستان من هم است از جلسه خوبش در فدراسیون فوتبال پیرامون داوری صحبت کرد ولی من نمی‌دانم چه صحبتی در آنجا رد و بدل شد. آیا در آنجا صحبت شد که اگر توپ به دست مدافع‌شان خورد پنالتی نگیرند؟ این نوع بیانیه دادن و رفتن به فدراسیون و فشار گذاشتن روی داوری شیوه‌ای قدیمی است و دیدید که همین حربه باعث شد داور با تجربه‌ای مثل آقای کرمانشاهی پنالتی به این واضحی را برای ما لحاظ نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    واقعا نمیفهمم چرا فکری میلیچ با این کیفیت و تجربه رو بازی نداده بعد نادری بنده خدا سه هفته ست بازی نکرده رو میاره !!!! یا هافبک خوب و تکنیکی مثل شجاعیان رو فیکس نمیکنه و دقیقه ۸۰ آوردش داخل.... اسمائیلی هم چند وقته خوب بازی میکنه و دیروز به قائدی پاس گل داد... واقعا تنها بازیکن خوبمون در دربی مسعود ریگی و موسوی بودن... بعد جالبه فکری موسوی رو کشید بیرون!! تا وریا هم نیمه دوم از کار بیفته..! البته مظاهری هم خداییش اصلا مقصر نبود و افتضاحات غلامی و حتی یه جاهایی مرادمند باعث میشد استقلال انقد موقیت بده.. استرا میگفت غلامی اگه سوتی بده کل تیم باید جمعش کنن و مثل همیشه درست گفته بود،،،، قائدی منهای گلش در بقیه دقایق متوسط بود و کیفیت همیشه رو نداشت.. شیخ افتضاح.. ارسلان بد نبود ولی نیمه دوم کاری نکرد.. مهدی پور هم پاس های دقیقی نمیداد.. بابک مرادی هم وقتشه امتحانش کنه... ولی اول و آخر میگم فکری یه دستیار با دانش میخاد نه یه حرف گوشکن!!! بهترین گزینه فریدون زندی باسابقه کار در اروپاست___اگه هم نشد مجتبی جباری خیلی میتونه کمک حال استقلال باشه چون هم محبوبه و هم حرفه ای
    • مولر از برلین DE ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      رفتن ملیچ به فکری بر می گردد که یک ماه بازی نداد. بیچاره را . عملا گفت برو . الان شیخ را هم نابود کرده!!
    • تا آخرش با اسطوره ایم IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      قائدی کیفیت همیشه رو نداشت؟! قائدی فرشته نجات شما بود اسماعیلی پاس گل داد؟! پاس گل نمیدونی چیه در کلاس جهانی پاس گل به پاسی میگن که یکضرب گلش کنی مظاهری مقصر نبود؟! آره دیدیم بعد بازی چه طوری این تراژدی رو دراماتیک جلوه داد
    • دامون IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      آقای برهانی بعنوان یه استقلالی میگم!! اینکه چجوری میتونین این مهملات رو بهم ببافین و فکر کنین هوادارای استقلال نشستن تا ببینن شما چی میگین!! شما اول مشخص کن اکیپ شما چجوری نشستن روی صندلی مربیگری استقلال تا بعد صحبت کنیم! آقای فکری با کدوم سابقه و کدوم افتخار شدن سرمربی؟؟ خوده شما ایکاش اول یکم توی لیگ دسته یک مربیگری میکردین و بعد میومدین توی استقلال مربی میشدین وکارشناسی میکردین!!! میلیچ یه بازیکن خوب بوده که هم از نظر اخلاقی و هم فنی اینو ثابت کرده ولی لجبازی آقای فکری با یه بازیکن خارجی هیچ معنی نمیتونه بده که چون الان خودش هم نیست بخواین همه جوره بزنین براش و همه چیزو بندازین تقصیره اون! استقلال تیم ماست نه شما آقای برهانی!من هوادار از جیبم خرج میکنم واسه تیمم ولی شما و امثال شما تا پول نمیگرفتین بازی نمیکردین واسه تیم که الان ادعای استقلالی بودن میکنین و شدین کارشناس و از کارشناسی فقط بلدین مجیز گویی فکری رو بکنین!استقلال با بودن امثال شماها و فکری و مرفاوی به هیچ کجا نمیرسه!باور کنین منه هوادار وقتی با مطهری بحث میکردین بعد بازی؛بخاطرمهملات شما از شرمندگی و خجالت داشتم آب میشدم
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      #آرش برهانی پرسپولیسی #محمود فکری پرسپولیسی #میلیچ با تعصب !!!!!!!!!
    • شکارچی تاریکی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      ببین من نمیدونم شما طرفدار کدوم تیم هستین... قائدی درسته گل نجات استقلال رو زد ولی در طول بقیه بازی کار خاصی ازش ندیدیم...درضمن من اتفاقا بسیار زیاد فوتبال میبینم و کاری با نوع و کیفیت پاس گل ندارم فقط میگم اسمائیلی پاس گل داد و خوب ظاهر شد....در گل اول پیروزی مظاهری مقصر نبود و دفاع ها سوتی دادن... گل دوم هم عدم جاگیری مناسب باعث گل خوردن استقلال شد و اون توپ امیری غیر قابل مهار بود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      اگر آرش برهانی مربی پرسپولیس بود با این حرفاش از باشگاه می انداختیمش بیرون
    • محمدم IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      خطاب به شکارچی . . . فقط با اصالت ها از نام بزرگ پرسپولیس با خبرند . . . برای افراد بی اصالت پرسپولیس گنگ و نامعلوم هست به همین دلیل از نام های دیگر استفاده میکنند . . .#اصالت
    • محمدم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      خطاب به شکارچی . . . فقط با اصالت ها از نام بزرگ پرسپولیس با خبرند . . . برای افراد بی اصالت پرسپولیس گنگ و نامعلوم هست به همین دلیل از نام های دیگر استفاده میکنند . . .#اصالت
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      آقای اصالت!! مثلا از اینهمه حرف من فقط اینو متوجه شدی؟؟؟ درضمن اصلا شما به اون قسمت ماجرا فکر نکن..... ولی جدا از این در کل اینهمه چیزایی که گفتم فقط یه نفر درموردش نظر داد و نظر بقیه دوستان ربطی به حرف من نداشت!!
    • حمید علوی CA ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      شکارچی جان عزیز داداش گلم، بنظر من رفتار کادر فنی با میلیچ (و امثال میلیچ درست بوده) من فکر میکنم چنده دهه ست که در دنیا اگر فوتبالیستی حتی اندازه پله و شادروان مارادونا و اوزه بیو ‌و مسی و رونالدو باشه اما رفتار درست و دقیقی نداشته باشه، حتی به قیمت سقوط تیم به دسته پایینتر میذارنش کنار. یادمون هست که رئال و زیدان در حالیکه رونالدو رو هم فروخته بود به یوونتوس، بیل رو به محض اینکه یه استوری احمقانه گذاشت کلا چسبوند به نیمکت. حالا چرا این باشگاه (های) حرفه ای که اصل هدفشون بیزینس هست، گرونترین بازیکنش رو حتی به قیمت گرفتن نتایج ضعیف میذارن بیرون، دلیلش اینه که اون باشگاهها به “منافع کلان و بلند مدت” تیم فکر میکنن نه فقط یک باری یا حتی یک‌جام. چون وقتی بیل که بیشترین دستمزد رو داره اونجور میکوبونیش رو نیمکت، تمام بازیکنای حال و آینده ی رئال میفهمن که باید رفتار شایسته داشته باشن و فکر و ذکرشون موفقیت تیم باشه. هوادار خوب یعنی هواداری که به تیم و مربی تیم دائم تمش وارد نکنه و تا وقتی هستن ازشون حمایت کنه. ما دربی رو‌مساوی کردیم، اینهمه انتقادات شدید قابل درک نیست واقعن، حتی اگر میباختیم.
    • آرش آقای گل IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      هواداران استقلال فقط از این ناراحتند که چرا در مقابل تیم دهم جدول بچه ها از نظر ذهنی خود را ازپیش برنده میدانستند و همین غرور و کوچک گرفتن تیم حریف داشت کار دست تیم میداد نه پرسپولیس بلکه هرتیمی را نمیشود با غرور بُرد مخصوصا مقابل تیمهایی که زیر توپ زن هستن و فیل هوا میکنن تا دری به تخته بخورد و شانسی گل بزنند مثل همین پرسپولیس آرش جان فدایی داری دادا .....................
    • تاجی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      این لنگی ها مثل طوطی میمونن یه چیزی بهشون یاد دادن اینا هم تکرار میکنن . آخه پیروزی و اصالت؟؟؟!!!خخخخخخ
    • کیسه تا ابد کیسه IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      میلیچ دوپینگی بود کنارش زدن تمام
  • مولر از برلین DE ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    اقای برهانی شما چجور گفتید که داوری در بازی الومینیوم حق ما را نابود کرد!! اولا بازی را برده بودید در ثانی این الومینیوم بود که دو پنالتی مسلم را نگرفتد برایش!! نکنه می خواستی 6امتیاز از اون بازی برای شما بدهند.. در کل کارشناس داوریت حرف نداره!!!!!!!!!!!
  • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    این که من انقد رو مجتبی جباری اصرار دارم دلیلش اینه که هم بی حاشیه ست و هم محبوب... هم بین. پیشکسوتان قدیم و جدید هم محبوبه... آخه با حنیف و مرفاوی تیم درست نمیشه.. جباری باید دستیار فکری بشه یا فریدون زندی
  • 444444444444 IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    ارش اقای گل دوستت دارم خیلی زیاد
  • parazit IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    بابا مورینیو ، میگم ایمون زاید بیادا دوست داری 10 دقیقه 3تا گل بخوری
  • عماد IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    برهانی متوهم چرا درمقابل حقیقت و منطق مقاومت می کنید و نظر کارشناسی در آن تبحر نداری و از قانون داوری چیزی نمی دانی نظر کارشناس داوری میدی کولینا بیارن باز حرف کولینا قبول نداری چون نظرت ناشی از جهل و تعصب کورکورانه پشیزی ارزش ندارد همه کارشناسان داوری گفتند آن صحنه پنالتی نیست و غلامی اخراج می شد پرسپولیس ضرر داوری دیده ولی این حرفها تو کله تو نمیره مشکل از توهست حرف متوهم تو همین هست میلیون ها نفر بازی با چشم های خودشان دیدند کدام تیم برترمیدان بود و پرسپولیس چند موقعیت گل دشت دوران هوچیگری و دورغ گذشته و این حرفها مصرف داخلی نداره
    • girl Esteghglali IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      اقای خسروانی داور بین المللی شبکه ی پنج گف پنالتی نبود عارفم نباید اخراج می شد می دیدی بد نبود
  • .......... US ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    این برهانی تو‌ حرف زدن یومیه مونده چطور شده مربی استقلال ؟چند شب پیش وقتی داشت صحبت میکرد ما مونده بودیم اینو چطور آوردن استقلال .خخخخخ
  • گل آقا IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    دادا پول میلیچ رو آماده کن حاشیه نرو...در ضمن پنالتی هم میشد با ۱۰نفره شدن ۴،۵تا دیگه براتون کنار گذاشته بودیم.زیاد پنالتی پنالتی نکن...❤❤❤❤ ❤
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    تمام کارشناسان داوری حتی از نوع کیسه کش دارن میگن پنالتی نبوده وهمشون میگن بازیکن کیسه که عبدی رو گرفت باید اخراج میشد اونوقت جناب اسسسسستتتتاددددد بحرانی خودشو زده به خواب !فعلا برید خدا رو شکر کنید که احمد نور به دادتون رسید والا همگی الان دنبال تسویه حساب با کیسه بودید. {...} با دسته کورها طرفه.درمورد میلیچ هم یه چند وقت دیگه گندش درمیاد که دوپینگی بوده وفراریش دادند که بیشتر ازاین ابروریزی نشه.در کل این ره که کیسه میره مطمئنا به ترکستانه!!!ورزش جای جوانمردی وراستیست نه جای دروغ وجعل وفساد وتبانی ودوپینگ.البته از تیمی که بانیش خسروانی باشه وادامه دهندگانش کسانی مثل حاج فتل شوالیه ی دروغ وفساد وامیرمافیا وبحرانی وصادقی وحنیف دیگه بیش ازاین نباید انتظار داشت.
    • 4444 IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      بیزحمت اون کارشناس عزیز از نوع کیسه کشش رو میگی کیه من تو ایران تو وزرات سلطان مسعود کارشناس بیطرف ندیدم همشون بلا استثنا لنگین معلوم نیست اون صدا و سیما چی به اینا میده که شدن قاضی یک طرفه به نفع لنگیا
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    شما که هنوزم داری پنالتی پنالتی میکنی؟ چجوری بیان برات توجیه کنن و توضیح بدن؟ بد عادت شدین ها! تقصیر پرسپولیس بود پنج تایی تون نکرد.
  • ارش IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    اخه بیسواد تمام کارشناسان گفتند تنها اشتباه داور اخراج نکردن دفاع استقلال بود ولی شما مربیان بی دانش برای توجیه بازیتان با کلمه پنالتی دارین ضعف خود را پنهان میکنید
  • شاهین IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    وقتی تو برنامه صحبتهای فنی حمید مطهری و آرش برهانی که حرف هیچ کارشناسی رو قبول نمیکرد فقط فقط خودشو عقل کل میدونست اون لحظه واسه هزاران بار واقعا حال کردم و بخودم بالیدم که هوادار تیمی هستم بنام پرسپولیس در واقع کلیت همه استقلالیا همینه خدایا هزاران بار شکرت که هوادار تیمی هستیم که منطق و دانش بارشه اهل هوچی گری نیس
  • ایمون زاید IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    این همه ضغرا کبری چیدی فقط یه جمله درست گفتی که کسی رو که خودش رو به خواب زده (نفهمی)نمیشه بیدار کرد ،از عضو هیئت مدیره تون گرفته تا الکساندر نوری آلمانی گفتند که پرسپولیس استقلال رو تو گونی کرده بود ،حالا شما بگو پرسپولیس میزد زیر توپ باشه ما هم میگیم میزد زیر توپ ،اصلا شما شوما خر ما دیگه حرفی نداریم
  • شمسعلی. US ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    آقای برهانی همه حواسشان جمع است کسی هم آلزایمر ندارد آره در سه بازی به گفته ی همان کارشناسانی که البته آلان اعتراف می کنی قبولشان نداری چهار پنالتی برای استقلال نگرفته اند ،مس رفسنجان ، ماشین سازی و آلومینیوم و شما هر سه بازی را برده اید پس هیچ امتیازی طلب ندارید در بازی با ذوب آهن اول باید یک پنالتی برای ذوب آهن گرفته می شد که داور نگرفت و بعد بازیکن ذوب آهن اخراج می شد ود ر بازی با صنعت نفت گل سالم صنعت از سوی داور مردود اعلام شد که همه کارشناسان سالم بودن آن گل را تایید کردند و استقلال ۲ امتیاز از داوری به جیب زد و ماجرای آلو مینیوم اراک و پنالتی دقیقه ی یک آن تیم و باقی قضایا بماند پس شما دو امتیاز هم بدون احتساب تیم اراکی کاسب شدید لطفا سکوت کنید بسیار سنگین تر هستید
  • عارف IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    اقای آرش لطفا بفرمایید کدام بازیکن اسم و رسم دار وبزرگ روی نیمکت نشسته بود که صداش در نیامد اگر بازی کن بزرگ داشتید و اماده بود و بازی ندادید که اشتباه کردید من که بازی کن بزرکی ندیدم لطفا اسمشان را بکو و در ضمن گند زدید و حالا هی بیا لاپوشانی کن ایشالا در بازی های اینده مشخص میشه که کادر مربیگری هیچی درچنته نداره فقط سیاه کاری میکنن و بزی کن خوب را هم فراری میدن روز فرار شما هم میرسه ولی حیف که آن موقع بازی کنی برای تیم نمیمونه
  • قهرمان همه دوران IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    آقا از این به بعد برنامه های تلویزیونی باید داور ارشد ایران جناب دکتر آرش برهانی رو دعوت کنند تا کارشناسی بسیار حرفه ایشون رو انجام بدند...
  • امير IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    الان ميليچ بد و نا اماده ،من سؤال دارم ايا مهدي پور اماده بود كه وسط زمينو بهش دادين.مشكل عدم هوش مربيگريه كه شما ندارين.تو دربي بازيكن جوونو ميزاري تو.ايا مهدي پور أز داريوش بهتره يا رضاوند أز اسماعيلي.يا غلامي أز يزداني
  • fred US ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    انصافا باید خیلی پرت و در به داغون باشی که فکر کنی یک شبه نمیشه بلیت گرفت. تو به من پول بده , من برات میگیرم بی سواد .
    • حمید علوی CA ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      Fred داداش میتونی زحمت بکشی یه بلیط واسه امشب بنده به تهران رزرو کنی مردونه؟ (تورونتو- تهران)
  • علیرض IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    استاد علاقه خاصی به ....دارد.فرق آرش بحرانی و مطهری مثل بچه کلاس اول با یه دانشجوی دکتراست
  • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    آرش پا برهنه چجور دسیاری هستی ک از ملیچ خبر نداری ک چرا بازی ندادن،،،ملیچ دوپینگ کرده بود آقای آرش انیشتین
  • Omid US ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    vaghean khodetan narahat nemisheid ke in agha shodeh moraby Esteghlal? vaghean ke khejalat avar hast, hala farze konid penalty barayeh shoma migereftant? aghar gooel nemishoed chee? hata gooel mishoed az koja maeloum ke bazy 6-2 nemishoed,
  • خلیل مهاجر IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    من از جدایی میلیچ از تیم بسیار متاسفم و معتقدم کادر مربیگری و فنی در حالیکه جناح چپ استقلال علیرغم حضور نادری از شرایط قابل قبول و مطمئن فاصله نگران کننده ای دارد میبایستی با خویشتنداری و بصیرت بیشتری مشکلات خود را با میلیچ مدیریت میکرد. اما در هر صورت به خاطر حفظ آرامش و تمرکز تیم در مسابقات حساس آتی از اقدام باشگاه حمایت میکنم. امیدوارم که نادری هر جه سریعتر به شرایط آرمانی خود بازگردد و انتظارات هواداران استقلال را برآورده کند. من نادری را بهترین خرید برانکو در آن دوره پرسپولیس ارزیابی میکنم و هنوز هم به بازی و استعداد وی باور محکمی دارم که بیصبرانه خواهان شکوفایی هر چه سریع تر آن در استقلال هستم.
  • Naser IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    میلیچ بهترین بازیکن استقلال حرفه ای ترین هم هست ما ایرانی ها همیشه درحال پس رفتیم خاک تو سر فکری بکنم، کلا شنیدم باشگاه استقلال به بازیکن خارجی علاقه چندانی نداره اونوقت مهاجم های تیم ملی ما میرن خارج تا سطح فوتبالشون بالاتر بره
  • girl Esteghglali IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    لنگی ها معلومه شما شبکه پنج ندیدین اقای خسروانی گفتن که عارف نباید اخراج می شد یا اگه دیدین به روی خودتون نمی یارین اگه دیدین که هی می گین پس ما هم هی می گیم چرا پنالتی برای ما نگرفتن اگه ندیدین الان بهتون می گم اقای خسروانی داور بین المللی هستن که گفتن کارت زرد درس بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی