چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
۲ |
۵
ذوب‌آهن برای ادامه همکاری با رحمان رضایی شرط گذاشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب‌آهن شروطی را برای ادامه همکاری با رحمان رضایی سرمربی تیم اصفهانی مطرح کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از برگزاری جلسه و جمع‌بندی نهایی تصمیماتی را در خصوص ادامه یا قطع همکاری با سرمربی این تیم اتخاذ کردند.

براساس تصمیم‌گیری مدیران باشگاه ذوب‌آهن ادامه همکاری با رحمان رضایی منوط به مقدار امتیازات تیم ذوب‌آهن در پنج بازی آینده این تیم است.

بر این اساس مقرر شد اگر ذوب‌آهن  در پنج بازی آینده ۱۵ امتیاز کسب کند پاداش ویژه‌ای به سرمربی این تیم تعلق بگیرد. اگر در این بازی‌ها تیم ۱۱ امتیاز به دست بیاورد سرمربی تیم در کار خودش ابقا خواهد شد و در صورتی که امتیازات کسب شده کمتر از ۱۱ باشد وی از کار برکنار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • كترونكارون US ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    بعد از اميد نماري اين دفعه نوبت اقا رحمان شده انگار تيم قهرمان فصل قبل را تحويل ايشان داده ايد كه تهديديش مي كنيد اگر سال قبل در ليگ مانديد بخاطر اقا رحمان بود ذوب اهن مربي تحصيل كرده نميخواهد هوچي مي مواعد.
    • حمید علوی CA ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      آقای رضایی براش سر مربیگری لیگ برتر زود بود، از طرفی برخلاف بعضیای دیگه هم که برا اونا هم زود بود خوش شانسی نیاورد (یا حرکات مذبوحانه و فریبکارانه شون رو انجام نداد) تا نتیجه بگیره. بهرحال چون انسان درستیه (بر خلاف اونی که مربی فولاد هست) امیدوارم نتیجه بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی