نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بشار رسن: السد یا النصر به فینال آسیا می‌رسیدند، بدون‌شک قهرمان می‌شدند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بشار رسن، هافبک پیشین پرسپولیس و فعلی قطر اس‌سی در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه قطری درباره دلیل جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان و قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

خبرورزشی/ فوتبال آسیا؛ بشار رسن ستاره عراقی و سابق تیم فوتبال پرسپولیس، امروز در تلویزیون الکاس و برنامه «ضیفنا» حاضر شد تا به سوالات ماریان کاراکلا مجری این برنامه پاسخ دهد. این برنامه از ساعت ۲۲:۳۰ از الکاس چهار روی آنتن رفت و بشار در خصوص تیم سابقش پرسپولیس نیز اظهار نظر کرد و به سوال جنجالی مجری برنامه پاسخ داد.

سوال مجری درباره پرسپولیس این بود: «یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس جدایی تو را خیانت از طرف تو دانسته است. چه نظری در این باره داری؟» فارغ از پاسخ بشار، به نظر می‌رسد این نقل قول به شکلی غلط مطرح شده چرا که گل‌محمدی و مطهری در مقاطع مختلف، مقصر این جدایی را مدیران پیشین باشگاه معرفی و حتی از لفظ خیانت نیز در توصیف اقدام آن‌ها استفاده کردند.

به هیئت مدیره گفتم که قصد جدایی دارم
بشار رسن که با پیراهن مشکی و همان حالات آرام همیشگی‌اش در برنامه حاضر شده بود، در پاسخ به این سوال گفت: «اول این که برای تیم و اعضای کادرفنی آرزوی موفقیت دارم اما ما بعد از این که به ایران برگشتیم (پس از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان) به هیئت مدیره سابق، کنونی و کادرفنی گفتم که من قصد جدایی دارم، یحیی گل‌محمدی با من صحبت کرد و گفت بازی فینال است و مطمئناً خیلی‌ها می‌بینند و پیشنهاد می‌آید.»

یحیی از خداحافظی‌ام شگفت زده شد
او درباره واکنشش به این درخواست گل‌محمدی عنوان کرد: «من این را به احترام گل‌محمدی و هواداران و هیئت مدیره قبول کردم. اما همان زمان با هیئت مدیره توافق کردم که بعد از فینال باشگاه را ترک کنم. حالا این که آن‌ها به سرمربی اعلام کردند یا نه را نمی‌دانم، چون وقتی با او خداحافظی کردم شگفت‌زده شدند.»

گل‌محمدی خیلی سرد برخورد کرد
رسن با اشاره به شیوه خداحافظی‌اش پس از بازی با اولسان هیوندای اظهار داشت: «من با اعضای تیم به ایران برنگشتم. وقتی بعد از بازی با اولسان با بازیکنان خداحافظی کردم، به مربی که رسیدم خیلی سرد با من برخورد کرد و گفت اوکی خداحافظ. به نظر می‌رسید ناراحت و شگفت زده است.»

خیانت از طرف هیئت مدیره بود
هافبک سابق پرسپولیس واکنش یحیی گل‌محمدی را به این شکل توصیف کرد: «من احساس کردم او ناراحت شده و شگفت‌زده است. خیلی سرد با من برخورد کرد و خداحافظی‌اش با من اینطور بود. اگر خیانتی بوده، از طرف من نبوده و از طرف هیئت مدیره است. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم، یک روز در ایران بازی می‌کنم، یک روز عراق و عربستان و ... من ۳ سال و ۶ ماه با این باشگاه بودم و در سخت‌ترین شرایط کنارشان بودم و بازی کردم. اما یک سری قرارداد و بند هست که دو طرف پایبند هستند و وقت خداحافظی رسیده بود.»

فوتبالم در ایران دیده نمی‌شد
در ادامه مجری برنامه دوباره در خصوص پرسپولیس از بشار سوال کرد. آیا اگر مشکل مالی نبود هم پرسپولیس را ترک می‌کردی؟ ستاره عراقی پاسخ داد: «بله! چه مشکلی بود و چه نبود، من باشگاه پرسپولیس را ترک می‌کردم چون ایران خارج از فضای رسانه‌هاست و مردم عراق توجهی به آن ندارند و این که مسابقات آسیایی نبود و کسی از بشار خبر نداشت که کجاست و چه کار می‌کند. بنابراین ترجیح دادم ادامه فوتبالم در کشورهای عربی و خلیج (فارس) باشد. قطر را انتخاب کردم چون فوتبالش در سال‌های اخیر خیلی پیشرفت کرده. یک زمانی فقط السد و الدحیل برای قهرمانی می‌جنگیدند ما الان می‌بینیم اگرچه فاصله هست اما تیم‌ها برای صعود به رتبه بالای جدول می‌جنگند.»

مهم بود که از فوتبال ایران خارج شوم
بشار با اشاره به پیشنهادات اروپایی‌اش گفت: «پیشنهاد داشتم از سوئیس، بلژیک و پرتغال اما خُب آن‌ها را انتخاب نکردم. من برای رد کردن این پیشنهادات دلایل مختلفی داشتم، از جمله این که پیشنهادهایم از باشگاه‌های بزرگ نبود و من می‌خواستم در پنج تیم بزرگ لیگ بازی کنم. من بازیکن عراقی هستم و باید پیشنهاد در حد ملی‌پوش قطر باشد. الان می‌توانم از قطر اس‌سی هم به اروپا بروم. من دوست داشتم از بسته بودن فضای رسانه‌ای ایران جدا شوم و پیشنهاد هم خواهد رسید. برای بازیکن ۱۸ ساله پیشنهاد بهتر می‌رسد اما برای من نه.»

دوست داشتم فیکس باشم
وی درباره مذاکراتش با قطر اس‌سی عنوان کرد: «مذاکرات من با قطر اس‌سی قبل از بازی نیمه‌نهایی با النصر آغاز شد. باشگاه قطر اس‌سی خیلی پیگیر حضور من بود. از طرف دیگر ما با پرسپولیس به فینال رسیدیم و چند بازیکن محروم داشتیم و مذاکره کردیم که در پرسپولیس بمانم و در فینال بازی کنم و بعد ملحق شوم به القطر. پیشنهاداتی از الدحیل و الریان بودند اما پیشنهاد قطر اس‌سی مستقیم و جدی‌تر بود. من قطر اس‌سی را دیدم و ترجیح دادم به باشگاهی بیایم که در آن فیکس باشم.»

قهرمانی السد یا النصر در آسیا
بشار همچنین در پاسخ به سوالی در مورد دلیل شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان گفت: «آرزو می‌کردیم به قهرمانی لیگ قهرمانان برسیم و از حریف پیش افتادیم اما خیلی زود گل تساوی را دریافت کردیم. اگر نیمه اول به سود ما تمام می‌شد پیروز می‌شدیم. ما مجموعا ۳ گل در این رقابت‌ها خوردیم که از روی نقطه پنالتی بود و نشان می‌دهد که تاکتیک دفاعی خوبی داشتیم. در بازی فینال ۴ بازیکن شاخص‌مان را در اختیار نداشتیم. هر تیم دیگری مثل النصر یا السد هم اگر به فینال می‌رسید، می‌توانست اولسان را مغلوب کند اما در فینال شانس با ما یار نبود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    حرف اشتباهی نزده وقتی ستاره های تیم در فینال حضور ندارند و تیم هایی که پرسپولیس حذفشان کرد اونهمه ستاره دارند لواسان حذف میشد. پرسپولیس اگر فقط امیری را داشت با اقتدار قهرمان میشد حالا اگر پهلوان و شجاع و عیسی که دیگه جای خود داشت. پرسپولیسی که فینال با اولسان بازی کرد ۵۰ درصد پرسپولیسی بود که النصر و السد را حذف کرد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      همه مردم شاهد شکست تحقیر آمیز تیم پرسپولیس در فینال آسیا بودند. 3 هفته بازی هاشون رو لغو کردند و کمپ تیم ملی با همه امکانات و هتل کناریش رو در بست در اختیارشون قرار دادن ولی آخر سر، از یک تیمی که به قول بشار رسن السد و النصر توانایی شکستش رو داشتند اونجوری باختند. کل مملکت رو براشون بسیج کردن اما مثل سال 2018 ناکام و سرافکنده به میهن بازگشتند. اما برای استقلال، سپاهان یا ذوب آهن اصلا از این کارها نکردند و این ها خودشون رفتند و نایب قهرمان شدند.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      اصلا درد از این بالاتر می شه که مارادونا به دنیا اومد و 60 سال زندگی کرد و مرد اما پرسپولیس قهرمان آسیا نشد. آدم دلش برای این هواداران لنگ می سوزه. قبلا هم داشتند به قول برانکو سقوط می کردن لیگ یک که بابایی اومد و با دادن قهرمانی های جعلی سعی کرد دل اینا رو خوش کنه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      بسار رسن راست میگه اصلا کسی توی دنیا فوتبال ایران رو دنیال نمی کنه حتی عراق. اصلا مگه برای کسی در دنیا قهرمانی های جعلی لنگی ها مهمه؟ بشار رسن خوب اینو دریافته بود. اگه بشار رسن توی استقلال بود یک امیدی بود که به خاطر دو قهرمانی آسیا نگاه ویژه ای بهش بشه. همون طور که بعد از اینکه استقلال 4 بار پشت سر هم الهلال عربستان رو شکست داد و تمامی رسانه های عربستانی استقلال رو غول آسیا معرفی کردند اون موقع بشار رسن آرزو می کرد توی استقلال باشه. الان می بینیم که بشار رسن تیم القطر رو بالاتر از پرسپولیس قبول داره و بودن توی این تیم رو به بودن توی پرسپولیس ترجیح داده. حرکت بشار رسن یعنی توی تیم آخر لیگ قطر باش ولی مدال و جام های قهرمانی جعلی نگیر
    • مصطفی6+6 IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      کجای این صحبت جنجالیه؟ خوب داره راست میگه چون السد و تیم هایی که ما ازشون بردیم کلی بازیکن دارن و اگه تیمشون به فینال میرسید کلی ار طرف مدیریتشون حمایت میشدن ولی پرسپولیس برای فینال نه بازیکن نداشت و نه مدیریت واین یک حقیقته
    • مصطفی6+6 IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      خود بشار هم فهمیده که با اینکه قرارداد داشت گذاشتن بره و گفته خیانت از طرف مدیریت بوده نه من. هر کاری کردن که تو فینال نتیجه نگیریم
    • پاسخ به مصطفی6+6 IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      بشار رسن توی فینال آسیا بود و اتفاقا همه کار کردن پرسپولیس قهرمان بشه ولی این تیم قهرمان آسیا بشو نیست. باید دلتون رو به همین قهرمانی های جعلی در لیگ و سوپرجام های کاغذی خوش کنید.
    • مجهول الهویه IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      این رفیقمون که سه تا کامنت گذاشته مث اینکه حالش اصلاً خوش نیست. احتمالا کاری هست که دربی را با اطمینان چهار صفر پیش بینی کرده بود! چی میگه این؟ خبر ورزشی قرار نیست که همه چیز و چاپ کنی! تحقیرآمیز!!لغو!! امکانات!! بسیج!! جعل!! شفای عاجل! والله خود استقلالی ها هم از بعضی کامنتها خجالت میکشن و اما در باره حرف بشار که اصلا جنجالی نیست چون اون دو تا تیم مدیرشون شخصا شمشیر رو از رو براشون نبسته بود.
    • مجهول الهویه IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      ببخشید کاربری بود که دربی را 4 بر 0 پیش بینی کرده بود
    • حمید علوی CA ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      حرف بستر قشنگ نیست، اما راست میگه. پرسپولیس نبایست فینال دوم آسیا رو به این راحتی از دست میداد، همونروز بازی عرض کردم الانم میگم تیم کره ای بر خلاف حریف پارسال پرسپولیس اصلن حریف قوی نبود. بازم‌میگم پرسپولیس صرفن به اشتباهات حرفه ای قبل از بازی پیروانی و گل محمدی، و به اشتباهات فنی گل محمدی طی بازی باخت. شخصا دوست داشتم ایران عزیزمون چهارمین جام آسیایی رو ببره
    • تا ابد سرخ IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      آخه كيسه كش متوهم شما به فينال كه هيج،،به نيمه نهايي برسيد،كل دنيا رو براتون بسيج ميكنيم،آخه تو يه كروه سه تيمي،به ضرب و زور و هزار جور دعا ثنا تيم دوم بالا اومديد،ياختاكور تركوندنون،،،،واسه يه مربى،يك ماه،مجلس و هيئت دولت و كلا مملكت رو تعطيل كردين،با هزار ترفند و بدبختي،يول رو به حساب استرا ريختن،ولى حتى انقدر براتون ارزش قائل نبود با دستش يه باي باي باهاتون كنه،واسه اينكه سرش شلوغ بود و مشغول ازدياد نسل!!!!!!خخخخخخخ
    • الپیروزی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      فشار فشار ویومد به لنگ فشار ویومد خوب بید
    • مصطفی6+6 IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      در جواب دوستان استقلالی باید بگم مصاحبه امروز پسر حجازی رو دیدید؟ ازش پرسیدن قبول داره پرسپولیس فنی ترین تیم ایران هست ؟گفته چطور میشه گفت پرسپولیس برترین تیم ایران نیست درصورتی که 4بار پشت سرهم قهرمان شده و تو 3 سال دوبار رفته فینال آسیا
    • نوید IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      بشار رسن به خاطر تونلی که مهدی قایدی بین پاهاش ایجاد کرد از پرسپولس رفت. چون هم ابرویی براش نمونده بود و هم دیگه جایی برای بستن پاهاش نداشت. الان نوبت کنعانی زادگانه که تونل کندوان رو مهدی قایدی بین پاهاش ایجاد کرد.
    • کیسه غول IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      کیسه غول آسیا؟؟؟؟؟!!!!!! ولی خدا مردم از خنده خخخخخ آره واقعا کیسه خیلی غوله به همین خاطر بود که پاختاکوریها با کیسه خرس وسط بازی میکردن حخحخخ
    • فرشاد IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      میگم کیسه کش مگر طارق همام عراقی از کیسه فرار نکرد اونوقت چطور بشار آرزوی بازی تو کیسه را داشته؟ مگر به طارق همام بخاطر بازی تو کیسه اصلا نگاهی شد؟ حداقل یه چیزی بگو که خودتونم خندتون نگیره بجای انشا نویسی یه ذره فکر کن
    • پوکر و دوتا فینال واقعی IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      شکست دو بر یک یعنی شکست تحقیرآمیز؟ حتما شکست 6 گله از العین میشه افتخار آمیز! نه؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخ
    • پاسخ به مصطفی6+6 IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      قبلا آتیلا حجازی در برنامه زنده تلویزیونی گفته بود که شیخ دیاباته اصلا بازیکن نیست و فرم بدنش به فوتبالیست ها نمی خوره و استقلال یک خرید اشتباه کرده اما بعدا دیدیم که شیخ یکی از با کیفیت ترین خارجی های لیگ ایران شد و آقای گل لیگ هم شد. پس حرف های صد من غاز امثال آتیلا حجازی مورد قبول نیست و فوتبالیست هم نبوده و چیزی از فوتبال سر در نمیاره. بابای خدا بیامرزش اونو گذاشته بود فقط برای پنالتی زدن توی استقلال.
    • نادی الکیسه IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      هوادارای تیم جام ندیده الکیسه اینجا خیلی شلوغ میکنن، دلم براشون میسوزه دلشون رو خوش کردن به فینالهای آسیایی که حتی فیفا حسابشون نکرده ! خب فیفا حقم داره کجای دنیا غیر باشگاه الکیسه با دو تا برد قهرمان یه تورنمنت معتبر میشن؟!! با دو تا بازی فقط میشه قهرمان جام امجدیه شد مبارکتون باشه خخخ با فتوشاپ جام و عنوان درست کنین، یه روز عنوان قهرمانی فتوشاپ دنیا رو بهتون میدن خخخخ خخخخ
    • کیسه هوچی و متوهم AT ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      کسی که خودش را به خواب زده نمیشه بیدار کرد! حکایت این کیسه کشی است که به مصطفی به خیال خودش پاسخ داده است! تو بگو چگونه؛ چطور؛ چه کسی و به چه وسیله ای به پرسپولیس درباشگاههای آسیا کمک کرد؟ مگه کیسه در جام باشگاههای آسیا نبود؟ مگه کیسه به پاختاکور نباخت؟ مگه پرسپولیس همین پاختاکور را در هم نشکست؟ مگه پرسپولیس نبود که بهترین بازیکنان کلیدی اش را در آستانه بازی ها از جمله علیپور و ترابی از دست داد؟ همین کیسه کشا به خیال خودشان از ضعیف شدن پرسپولیس درپوستشان نمی گنجیدند! ولی دیدیم که کیسه مثل آب خوردن حذف شد! چرا؟ چون کیسه پارسال و به ناحق با کمک داوران دوم شد و توانست سهمیه بگیرد! در حالی که بدون کمک اهدایی داوران پنجم میشد! اون کمک های خیالی تو به پرسپولیس در واقع به کیسه شد! کیسه علیرغم شانس؛به خاطر حذف الهلال به دور بعد صعود کرد! ولی خیلی راحت حذف شد! اگر داور نباشد کیسه حتی از پس آلومینیوم اراک هم بر نمی آید! کاش برای یک بار هم که شده کیسه کشا در زندگی شان از خواب بیدار میشدند و حقیقت را می دیدند! این همه تعصب کور شما به نفع ماست! در این توهمات بمانید ولی ما هر سال قهرمان می شویم.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      فیلم جدید رسول پناه پخش شد . توهین های عجیب و زشت رسول پناه به یحیی . فیلم رسول پناه پخش شد
    • مسعود IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      اول اینکه یه مشت کیسه کش که میان مزه میریزن باید بگم اول السد و النصر اول باید از سد پرسپولیس عبور میکردن تا برن فینال و قهرمان بشن پس زورشون به پرسپولیس نرسیده دوم این مصاحبه کامل نیست بشار میگه با توجه به شرایطی که بعد از رفتن پرسپولیس به فینال اتفاق افتاد و جدا شدن بازیکنان و محروم شدن چند بازیکن نتونستیم در فینال موفق باشیم و تمرکز نداشتیم ما تیمهای قویتری مثل السد و النصر را شکست دادیم که اگه اونا به فینال میرسیدن قهرمان میشدن سوم شما اگه رسیدید نیم نهایی یه ستاره دیگه بزنید چون خیلی خیلی عجیبه براتون چهارم هنوز ۴ روز از دربی نگذشته ادم عاقل میگم ادم عاقل اگه بشینه تفاوت سطح پرسپولیس با کیسه را ببینه میفهمه کدوم تیم از لحاظ فوتبالی سرتر هستش این همه بازیکن با پول پرسپولیس براتون گرفتن تهش مساوی گرفتن از پرسپولیس نصفه و نیمه با اشتباه داور و شانس میشه براتون قهرمانی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      خبر ورزشی. ۳ کامنت بی ارزش و توهین آمیز کاربر لنگ مافیای فوتبال ایران را انتشار می دهی بعدش اسم و کامنت پرسپولیسی ها را سانسور می کنی . من اون بار ۳ کامنت پشت سر هم نوشتم و یکی از آن کامنت ها سانسور شد.
    • میلاد IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      بشار داره میگه ما پرسپولیسی ها انقدر بی عرضه بودیم که از پس تیم ضعیف اولسان بر نیومدیم ولی اگه النصر یا السد بودن حتما قهرمان می شدن. بعد هم توی دربی دقیقه 10 پنالتی استقلال گرفته نشد و اگه گرفته می شد استقلال دقیقه 10 2 بر صفر جلو می افتاد و استقلال به راحتی پرسپولیس رو 6 تایی می کرد. ولی داور از قبل توجیه شده بود.
    • پیمان IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      بشار رسن دمت گرم. گفتی القطر با ارزش تر از پرسپولیس حکومتیه و کسی توی دنیا حتی کشورهای منطقه اصلا به قهرمانی های جعلی پرسپولیس کاری نداره و اصلا بازی های این تیم دنبال نمی شه چون ارزش دیدن نداره. واقعا درود بر تو
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      مافیای فوتبال ایران خجالت نکنش اگر خواستی ۵۰۰ لایک به خودت بده . فقط بگو چطور بالای ۱۰۰ داری . آخه این خبر چقدر بازدید داره که تو بالای ۱۰۰ لایک گرفتی . تو به خودت بالای ۱۰۰ لایک می دهی . واقعا خجالت کنکش ۵۰۰ لایک هم اگر خواستی به خودت بده . کاربر مافیای فوتبال ایران سندروم لایک به خودش را دارد . فقط جواب بده چطور بالای ۱۰۰ لایک به خودت دادی . این خبر اون قدر بازدید نداره که تو بالای ۱۰۰ لایک داشته باشی تو خودت بالای ۱۰۰ لایک به خودت دادی
    • آبی باشیم IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      واقعا تعجب داره لنگیا میگن ما بهترین تیم آسیا در تمام دوران هستیم در ایران هم دائم قهرمان میشیم ما افتخار عالم فوتبال هستیم اما رسن میگه در پرسپولیس دیده نمی شدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ رسن جان به این لنگیا بگو بزرگ نمایی های سایتهایی مثل ورزش سه و پارس فوتبال و .......لنگی های دیگه جایی خریدار نداره مصرف داخلی هم دیگه نداره تمومه تامام
  • رحمان تاجی اصیل IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    دیگه بزرگ تر از مامه تیام نیستی و نمیشی که بهترین قرارداد رو فنرباغچه بسته و خودش یه زمانی توی سری آ ایتالیا بود سابقه پوشیدن لباس یوونتوس رو داشت.. اون با اینهمه گلزنی و درخشش توی استقلال و لیگ قهرمانان توی نیم فصل الان داره فنرباغچه ترکیه توپ میزنه این خزعبلات رو راجب باشگاه سابقش به زبون نمیاره و همیشه از ایران و استقلال به نیکی یاد میکنه.. یا رب روا مدا که گدا معتبر شود..
    • علی IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      نوش جان لنگی ها. یه دیوار سالم پشت سرش باقی نذاشت. بالا تا پایین لنگ رو صفا داد. قابل توجه دوستانی که پوکرپوکر میکنید و تو خواب دو بار رفتن به فینال هستید این اظهارات ستاره سابقتونه. دریغ از یک جمله تعریف یا تشکر از تیم سابقش. اون از بوسیدن لوگوی مدافع با تعصبتون اینم از انزجار ستاره تیمتون.4 سال تو تیم لنگ رو سرتون گذاشتیدش که بگه عذاب کشیده.
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    چون السد و النصر ستاره هایی چون شیری و نورالهی نداشتن
  • شمسعلی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    قهوه ای هم رنگ خداست
    • مصطفی6+6 IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      اسم پرسپولیس تو هر خبری میاد بعضی ها جوری میریزن تو اون خبر که آدم فکر میکنه دوباره چهار جانبه راه انداختن تو امجدیه و یه تیم میخواد ستاره سوم بزنه :)
  • Omid US ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    bbefarmedd aghayeh Goel Mohamady? in bazykon bayad haman mogeh miraft, dorosteh ke heiateh modireh perspolis bad hastant valey dar inja hagh ba onha hast, shoma chera nabayad yek bazykoneh khoubeh Irany entekhab kony? yeany Beshar inghadr taesir dasht? na azizam, footbale bazy 1 nafar nist
  • علی IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    همیشه همین بوده، میان نون و نمک ایرانیها رو میخورم و به نوایی میرسم و میرم پشت سرمون چرند و پرند میگن، مخصوصاً این عراقی ها
    • MGH IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      اینکه اومده نون نمک مارو خورده دلیل نمیشه واقعیتا رو نگه. راست میگه کی به لیگ ایران توجه میکنه؟ کی اصلا اخبار ایرانو پیگیری میکنه؟ فقط خودمونیم که فکر میکنیم دنیا رو ما زوم کرده! و همه در حال توطئه علیه ما هستد.
  • پرسپولیس IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    ۶
  • الدوچرخه چی IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    دمش گرم.حرف حقیقت زده.مطمئنا اگه السد والدحیل به فینال میرسیدند قهرمان میشدند .چون این همه مشکلاتی که پرسپولیس داشت رو نداشتند.حالا درسته پرسپولیس با غیرت خودش به فینال رسید اما دیگر تیمهای ایران دراسیا تا کجا اومدند!مگه همین استقلال با این همه نابودی پول بیت المال باعث خنده و فان اسیا نشده بود!پس حرف بشار واقعا درسته.
  • کانتونا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    خب بابا چهار سال زحمت کشید دوسه دربی گل زد که مانه برد استقلال شد وگر نه داستان سوبله چوبله تکرار میشد قراردادش تموم شد منم دوسش داشتم لا اقل یه تقدیری شاخه گلی قدر دان زحماتش میشدین
  • ناشناس IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    اگرهمون پرسپولیسی که جلوی السد بازی کرد هم بود قهرمان میشد
  • هادی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    با زبون بی زبونی گفته حق پرسپولیس نبوده به فینال برسه، ولی بدتر از این بوده فضای ایران رو بسته توصیف کرده زمانی که استرا ایران بود رسانه‌های اروپایی فوتبال ایران رو دنبال می‌کردند
  • اسماعیل لکی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    متاسفانه پرسپولیس در هر دو فینال چندتا بازیکن اصلیش رو نداشت کلا پرسپولیس یکی از بد شانسترین تیمای تاریخ اسیا
  • ج. ر IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    اگه پیروزی هرسال فینالیست بشه محاله قهرمان بشه چووووون آقایی کردن وبزرگی ذات پاک میخواد که لننننگ نداره
  • فری IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    کی میاد لنگ رو ببینه. و سیرک برتر فوتبال رو
  • احمد IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    اسنپ کاپ که دیگه این همه باد کردن نداره لنگی
  • پرسپولیس سرور استقلال IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    خود کیسه کشا خبر ندارن که کلوچه نادریشون لایی خورده
  • mustafa IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    دوستی که زدی پرسپولیس مافیای فوتبال ایران و بر ضدش کلی مطلب مضحک نوشتی و منبع حرفهای توهمیت هم فن پیجهای متوهم اینستاگرامتونن... اولا این چندساله پرسپولیسه ک از فوتبال ایران داره دفاع میکنه شما که از گروه سه تیمی هم بالا نمیاد یا تو پلی آفید همش دوما کدوم شکست تحقیرآمیز تو فینال اگه پرسپولیس یه دهم شانس شما کیسه کش ها رو داشت که تو دربی باید شیش تایی میشدید و نشدید تو فینال قهرمان بود و ریباند اون توپ پنالتی کذایی نمی افتاد جو پنالتی زن یا عیسی محروم نمیشد و بازیکنانمون نمیرفتند ما السد و النصر رو بردیم که تیم ملی ایرانم حریفش نمیشد دو سوم مردم ایران پرسپولیس اند و یه چهار پنج میلیون کیسه کش متوهم چون حریف پرسپولیس در زمین نمیشن دنبال حراجیف بافتنن اینو بدونید شما با این تفکرات عقده ای وارتون جاتون همیشه زیر سرورتون پرسپولیسه
  • سعید IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    خواهشا طرفداران کیسه در مورد تیم بزرگ پرسپولیس نظر ندهند، و به قهرمانی در چهارجانبه فکر کنند. چون در حد لیگ قهرمانان آسیا نیستند.
  • مریم IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    خوب راست میگه کی به لیگ ایران توجه می کنه؟
  • فاطمه IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    اصلا بشارم همچین حرفی نزده شما چرا شایعه مینویسید بشار گفتهاولسان از النصرو .. قوی تر نبوده ما اگع بازیکن اصلی داشتیمـمیتونستیم قهرمان بشیم و ایشالا روزی به پرسپولیس برمیگرده
  • shahin IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    بیچاره 4 تا 5 سال اینجا بود به امید اینکه دیده بشه لیگ قر روترجیح داد دریغ از یک تشکر خشک وخالی....مقایسه کنید با مصاحبه های جباروف تیام بعد از رفتنشون....عزیزان پرسپولیسی...فرض کنید استقلال کیسه دوچرخ هر چی که شما بگید اصلا تیم نیست....شما تیم....خداوکیلی میگید استقلا به لطف نیومدن الهلال ومد بالا...اکی فرض کنید الهلال کرونایی نمیشد...اونوقت الهلال الن قرهمان غرب اسیا بود ومیرفت فینال واحتمال زیاد هم قهرمان میشد..نه شما نه النصر نه السد....پس توهم نزنید...شانس با ما بود با شما هم بود...اون سالهایی که استقلال تو 4 تیم با فرمت جدید هم رفت بازیهای غرب وشرق ضربدری بود که از کره باختن ونرفتن فینال اکه غرب وشرق جدا بود استقلال هم به احتمال زیاد میرفت فیتال.... فوتبال شرق اسیا از غرب جلوتره اگه بعضی سالها تیمهای عربی قهرمان شدن به خاطر هزینه های زیاد واوردن بازیکنهای ومربیهای گران قیمته... ..شما سه تا بازی با شرق اسیاییها داشتید...2 تا با کاشیما یکی با اولسان جمعا سی ثانی ه هم تو 270 دقیقه ازشون جلو نبودید...پس واقع بین باشید نه توهین کنید نه سرو صدا موفق باشید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی