درخواست رضا حسن‌زاده از داوران: دقت‌تان را بیشتر کنید تا این اعتراض‌ها به‌وجود نیاید
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا حسن‌زاده در رابطه با داوری‌های لیگ برتر گفت: از داوران خواهش می‌کنم دقت‌شان را بیشتر کنند تا این حجم اعتراض‌ها بوجود نیاید. قضاوت‌های خوب نصیب نساجی نشده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رضا حسن‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امیدوارم به دور از هیاهو بازی خوبی با ماشین‌سازی انجام دهیم. کاری نداریم ماشین‌سازی کجای جدول است، برای ما گرفتن سه امتیاز اهمیت دارد. ما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و با بازیکنان صحبت کردیم تا سرحال بودن‌شان در دیدار با صنعت نفت را در بازی فردا داشته باشند.

وی افزود: اگر به دو دیدار قبلی نساجی برابر پیکان و نفت آبادان برگردیم، نمی‌خواهم بگویم ما بدشانس بودیم، این دو تیم خوش شانس بودند که توپ‌های‌مان گل نشدند. در بازی با فولاد هم توپ‌های‌مان به خاطر هجمه‌هایی که وجود داشت و بازیکنان تمرکز نداشتند، توپ‌های‌مان گل نشد. این قول را می‌دهم که جای نساجی اینجای جدول نیست، این جدول برای نساجی ثبات نخواهد داشت و بالا می‌رویم. از فردا استارت می‌زنیم و امیدوارم بازیکنان بازی خوبی انجام دهند و چند پله بالا بیاییم. اگر این اتفاق بیفتد، شک نکنید بازی‌های بعدی نیز می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه این تیم بازی مالکانه انجام می‌دهد، اما نتیجه نمی‌گیرد، گفت: بازی ما به عنوان مالکانه خواهد بود، اما تاکتیک‌مان شاید مثل بازی با صنعت نفت نباشد. برای ما ملاک بازی خوب است که بازیکنان این کار را می‌کنند. بچه‌ها از نظر روحی - روانی آماده بازی هستند و سه امتیاز بازی را کسب کنند. 

حسن‌زاده در رابطه با داوری‌ها خاطرنشان کرد: امیدوارم داور برای هر دو تیم خوب قضاوت کند، اما زحمت یک مربی را با یک اشتباه سهوی داور از بین می‌رود. از داوران خواهش می‌کنم دقت‌شان را بیشتر کنند تا این حجم اعتراض‌ها بوجود نیاید. قضاوت‌های خوب نصیب نساجی نشده است.

وی در مورد محروم و مصدومان نساجی برای دیدار فردا گفت: محروم نداریم اما سه بازیکن مصدوم هستند و از نام بردن آنها معذور هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی