علیرضا مرزبان: هیچ چیز نمی‌تواند جلوی قهرمانی سپاهان را بگیرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طبیعتاً از امتیازهایی که کسب کرده‌ایم زیاد راضی نیستیم اما طبق قولی که به هواداران داده‌ایم که تا روز آخر جزء مدعیان قهرمانی باشیم، حرکت می‌کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا مرزبان عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر پیکان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با اطلاعاتی که درباره تیم پیکان داریم و آنالیزی که از بازی‌های این تیم انجام داده‌ایم می‌دانیم که روی ضدحملات بسیار خوب عمل می‌کند و روی پرتاب اوت از نقاط مختلف زمین برنامه دارد؛ بنابراین تلاش کردیم استراتژی انتخاب کنیم که برنامه‌های حریف را خنثی کنیم.

وی درباره شرایط سپاهان افزود: وضعیت تیم بسیار بسیار خوب است. هر روز قدم‌های خوبی به جلو برمی‌داریم و تلاش می‌کنیم مشکلاتی که به‌ خصوص در مقابل تیم‌های با نوع بازی خاص داریم را برطرف کرده و مسیری خارج از تمام مشکلات انتخاب کنیم تا فوتبالی ارائه دهیم که مردم از تماشای آن لذت ببرند. در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم، البته طبیعتاً از امتیازهایی که کسب کرده‌ایم زیاد راضی نیستیم اما اینکه تیم حرکتی رو به جلو دارد خوب است و طبق قولی که به هواداران داده‌ایم که تا روز آخر جزء مدعیان قهرمانی باشیم، حرکت می‌کنیم و امیدوارم فردا نیز بازی زیبایی از سپاهان شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اوت‌های بلند نادر محمدی بازیکن پیکان ادامه داد: این موضوع را مدنظر داریم. البته باید بگویم حق هر تیمی است که از روش‌های خاصی استفاده کند، اما خط دفاع و دروازه‌بان خود را ترمیم و آماده کرده‌ایم. تنها منتظر نیستیم که پیکان از پرتاب اوت بلند استفاده کند بلکه بازی ترکیبی که می‌توانند روی این پرتاب‌ها تدارک ببینند را محاسبه کرده‌ایم و علیه این تاکتیک، یک ضدتاکتیک داریم.

مرزبان درباره ۳ تساوی پیاپی تیمش گفت: بازی بدی مقابل فولاد انجام دادیم. در بازی با ماشین‌سازی باید ۳ امتیاز را به خانه می‌آوردیم اما بازی را روی ۲ پنالتی از دست دادیم و به تساوی رسیدیم. در بازی با پرسپولیس هم تیم برتر میدان بودیم و شانس‌های خوبی به‌خصوص در دقایق آخر برای گلزنی داشتیم و یک موقعیت صد درصد گلزنی را از دست دادیم که حامد لک با هنرنمایی خود مانع گلزنی ما شد. در بازی با فولاد نیز از دقیقه ۶۰ به بعد توپ طبق محاسبات ما تنها ۱۲ دقیقه در گردش بوده است که کار ما را سخت کرد اما با این حال موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. تیم می‌داند که می‌تواند به سمت دروازه حریفان حمله کند، می‌تواند شانس‌های گلزنی ایجاد کرده و می‌تواند ببرد.

وی بیان داشت: تیم اتحاد درونی بسیار خوبی دارد و بازیکنان انگیزه‌های بزرگی دارند. از روز نخست این حس را به هواداران داده‌ایم که می‌خواهیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم و اگر بازیکنان از این نتایج و از دست دادن ۶ امتیاز پیاپی اندوهگین هستند ولی این تجربیاتی است که تیمی جدید با تفکرات جدید کسب می‌کند و سیستم بازی ما که مبتنی بر ارائه بازی زیبا است، به ما انگیزه می‌دهد چون احساس می‌کنیم بازیکنان خودشان انگیزه‌های بزرگی دارند و نیازی به انگیزه خارجی ندارند و این موضوع، باعث می‌شود به این تیم امیدوار باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: کار دفاعی ما بسیار خوب است اما متأسفانه زمانی که ۳ پنالتی می‌دهیم دفاع ما زیر سوال می‌رود. در بازی با پرسپولیس یک شانس نصفه به این تیم دادیم و در بازی با فولاد نیز به جز گلی که این تیم زد، تنها یک شانس گلزنی به آنها داده بودیم در حالی که خودمان ۶ شانس گلزنی داشتیم. از خط دفاعی خود راضی هستیم اما نقاطی که احساس می‌کنیم باید روی آنها کار کنیم را مدنظر داریم؛ به‌خصوص اینکه حریفان را از جلوی زمین پرس می‌کنیم و آنها تلاش می‌کنند ضدحمله بزنند و توپ‌ها را پشت دفاع ما بیندازند. روی این مسائل هم کار کرده‌ایم و این مشکلات کم‌کم دارد رفع می‌شود.

مرزبان اضافه کرد: از تیم‌های داوری انتظار داریم حرفه‌ای‌تر عمل کرده و زمان‌های تلف‌شده را محاسبه کنند. از دقیقه ۶۰ تا دقیقه ۹۵ بازی با فولاد توپ تنها ۱۲ دقیقه روی زمین در گردش بوده که این موضوع واقعاً در فوتبالی که نام آن را حرفه‌ای می‌گذاریم بسیار دردناک است. انتظارم از تیم‌های داوری این است که دقت و تمرکز بالاتری داشته باشند و اگر تیمی می‌خواهد با روش‌های خاص وقت را بکشد، زمان‌های تلف‌شده را دقیقاً محاسبه کنند و فکر نکنند اگر ۵ دقیقه وقت تلف‌شده تبدیل به ۶ دقیقه شد اتفاق خاصی می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: تأکید ما این است که بازی شرافتمندانه‌ای انجام شود و همان‌طور که دیدید در بازی با فولاد که بسیار درگیرانه بود و همچنین سایر مسابقات تیم پزشکی ما تقریباً  به زمین نیامد، چون به بازیکنان تأکید کرده‌ایم اگر ضربه‌ای خوردند و حتی درد داشتند بلند شوند و فوتبال جوانمردانه بازی کنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بر سر حرف و قول خود به هواداران سپاهان هستیم و به آنها قول می‌دهیم تا روز آخر جزء مدعیان قهرمانی باقی بمانیم. نیمی از عمرم را در فوتبال ایران گذرانده‌ام و به‌عنوان سرمربی یا دستیار ۴ قهرمانی را تجربه کرده‌ام و فکر می‌کنم می‌توانیم با سپاهان به قهرمانی برسیم و هیچ چیز نمی‌تواند به ‌سادگی جلوی این قهرمانی را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    هیچ چیز جز خود جناب مرزبان نمیتواند جلوی قهرمانی سپاهان را بگیرد..یادمون نمیره بی معرفتی ایشون (باتفاق جنابان استیلی، شیث و نیکبخت واحدی) رو نسبت به امپراطور قطبی در پرسپولیس..
    • پیمان IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      متاسفانه بدلیل با بودن قیمت دلار و بی ارزش بودن پول ما همه بازیکنان عالی و خوب وحتی متوسط فوتبال ما به باشگاه های خارجی رفتن و کیفیت تیمهای ایرانی بسیار افت کرده و سطح بازیهای ما خیلی پایینه و دلیل این مساویها هم همینه
  • Roojaa IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    انشاءالله بعدازقهرمانی پرسپولیس، ایشون و امثال ذالک، موقع حرف ازمهندسی زدن، این حرفاشون هم یادشون بیاد.
  • شمسعلی. US ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    چرا آقای مرزبان وقتی دو تا گل جهانی از استقلال خوردی آنوقت دیگر این ادعا را نداری
  • کی روش IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    اگر تو چند بازی دیگه بازم موقعیت ازدست بدیم ،قهرمانیاز دست میره متاسفانه، بازی با فولاد حیف شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی