هادی ساعی: سیلی نزدم، آقایان دروغ می‌گویند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیرفنی تیم ملی تکواندو درباره حاشیه‌های امروز لیگ برتر به خبرنگار خبرورزشی گفت: آقایان برای اینکه برای هادی ساعی حاشیه درست کنند دروغ گفتند تا حواشی و گندی که برای دانشگاه آزاد زدند دیده نشود.

خبرورزشی/ تکواندو؛ در چارچوب برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو که روز گذشته در خانه تکواندو پیگیری شد، اتفاق عجیبی رخ داد که  به کلی روند برگزاری مسابقات لیگ برتر را به حاشیه کشاند. مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو مدعی شد هادی ساعی به خاطر اینکه پس از ورود به سالن نامش با تاخیر اعلام شده ناراحت بود و پس از جرو بحث به او سیلی زده است، اما هادی ساعی قهرمان سه دوره المپیک و دارنده چندین نشان مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی این صحبت‌ها را به کلی تکذیب کرد. در ادامه صحبت‌های پرافتخارترین المپین ورزش ایران را می‌خوانید.

بابایی دبیر سازمان لیگ  تکواندو مدعی شده شما با سیلی او را زده اید، آیا این موضوع واقعیت دارد؟
به هیچ عنوان این صحبت ها صحت ندارد. جر و بحث داشتیم اما برخورد فیزیکی و سیلی زدن به هیچ عنوان رخ نداد. دوستان تمام مسائل را به نفع خود رسانه‌ای کردند. 

اما بابایی مدعی شده چون اسم شما با تاخیر اعلام شده ناراحت شدید و او را با سیلی زده‌اید؟
آیا هادی ساعی در خانه خود نیازی به معرفی دارد؟ چرا واقعیت رو نمی‌گویند و دروغ می‌گویند. هزار بار به دوستان گفته‌ام من نیازی به خیر مقدم گفتن ندارم، اما دوستان برای اینکه لج بازی کنند پس از چندین ساعت حضورم در سالن مسابقه حضورم را اعلام می‌کنند. سوال من از آقایان این است چرا وقتی از صبح در سالن حضور دارم هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند اما پس از چندین ساعت بدون دلیل حضور من را اعلام می‌کنند؟ آیا نیازی است من در خانه‌ام معرفی شوم؟ آقایان به خاطر حواشی که روز گذشته در ترکیب تیم برای دانشگاه آزاد و تیم البرز به وجود آمد، موضوع جر و بحث من با بابایی را پررنگ کردند تا گند کاری خودشان دیده نشود! همین موضوع باعث به هم ریختن فضای سالن مسابقات شده بود و با پُر رنگ کردن این موضوع تخلف خودشان را کم رنگ کنند. 

آیا هفته های قبل هم این چنین با حضور شما در سالن برخورد شده بود؟
بله، من بارها به دوستان و حتی رئیس فدراسیون اعلام کردم که دوست ندارم اصلاً حضورم در سالن مسابقات را اعلام کنید، هفته گذشته از ساعت ۸ صبح در خانه تکواندو حضور داشتم و چندین ساعت بعد وقتی که پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به سالن مسابقات آمد، برای مطرح کردن موضوعی به جایگاه ویژه رفتم و دقایقی با پولادگر گفت و گوداشتم بلافاصله آقایان پس از چندین ساعت اعلام کردند که هادی ساعی در سالن مسابقات حضور دارد این در حالی است که من از صبح در سالن حضور داشتم اما آقایان برای اینکه پیش پولادگر رئیس فدراسیون خودشیرینی کنند و نشان دهند که با من مشکلی ندارند اسم من و پولادگر را اعلام کردند. من چندین بار اعلام کرده‌ام خانه تکواندو خانه من است، اصلاً نیازی ندارم حضورم را اعلام کنید اما دوستان برای لجبازی هر هفته با چندین ساعت تاخیر چنین رفتارهایی را از خود نشان می‌دهند تا با من لج بازی کنند!

پس شما از مطرح نشدن اسم تان در سالن مسابقات گلایه ای ندارید و مدعی هستید که برخی ها برای لج بازی چنین رفتارهایی را می‌کنند؟
نمی‌خواهم به حواشی که به وجود آمده دامن بزنم.فقط به این موضوع اشاره می‌کنم چرا برخی از دوستان تلاش میکنندتا من و خواهرم را وارد حاشیه کنند؟ اصلا نایب‌رئیس فدراسیون چرا باید با خواهرم که مدیر فنی تیم فتح البرز است تماس بگیرد و دستور بدهد که از ناهید کیانی باید در وزن چهارم در لیگ بازی کند؟ خواهر من مدیرفنی تیم فتح البرز است و او تصمیم می‌گیرد که بازیکن تیمش در چه وزنی بازی کند آنها حقی ندارند در ارنج بازیکنان تیم فتح البرز در لیگ دخالت کنند. واقعاً دلیل این دخالت ها چیست؟ من دلیل این مسائل را نمی‌دانم، حتی به سروی نایب رئیس بانوان اعلام کرده‌ام که نباید در مورد ارنج و ترکیب تیم‌ها دخالت کند اینجا تیم ملی نیست که بخواهد به این مسائل دخالت کند.

صحبت پایانی اگر دارید بفرمایید.
آقایانی که به دنبال حاشیه‌سازی هستند، اگر دنبال حاشیه داغ می‌گردند تا به رسانه‌ها بدهند، بهتر است در مورد این موضوع هم اطلاع رسانی کنند که چرا وقتی تمام کادر فنی تیم ملی در تیم کن فعالیت میکنند در واقع می‌خواهند همه چیز به نفع خودشان تمام شود، چرا باید مربی تیم ملی به بازیکنان تیم‌ها بگوید که در فلان تیم وزن کم کن یا اینکه وزن نکن. چرا در بخش بانوان نایب رئیس فدراسیون به کار خواهرم در لیگ بانوان دخالت می‌کند؟ از این طرف هم در تیم ما هم آقایان دخالت می‌کنند. 

من فقط می‌خواهم این را بگویم. موضوع روز گذشته را دوستان بزرگ کردند و دروغ گفتند برای اینکه گند کاری مسئولان برگزاری مسابقات در رابطه با  تیم دانشگاه آزاد و تیم فتح البرز به فراموشی سپرده شود من هزار بار گفتم نیازی نیست وقتی وارد خانه تکواندو میشوم حضورم را اعلام کنند، چرا که فدراسیون تکواندو خانه من است و نیازی ندارم کسی حضورم را اعلام کند اما دوستان به دنبال تشنج و حاشیه‌سازی هستند. به هر حال همه این کارها و اتفاقات از داخل فدراسیون به وجود می آید و آنها هستند که با این خبرهای کذب برای من حاشیه‌سازی می‌کنند. باید دوستان رفتار خودشان را اصلاح کنند و به جای اینکه برای هادی ساعی حاشیه‌سازی کنند به گندی که زده‌اند فکر کنند.

بیشتر بخوانید: مصطفی بابایی: از هادی ساعی به کمیته قضایی شکایت کرده‌ام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    یاد آقای دایی افتادم که هم استدلال میکرد (که اگه من اون خبرنگار رو میزدم زنده نمیمونه!) و هم قسم میخورد که نزدم، بعدش فیلمش رو نشون دادن با همون لحن خاص خودش میگفت: خیلی ببخشید، این زدنه؟!
    • فرشید شهیدی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      کارش که اشتباه بوده حمید جان، ولی فکر میکنم ممکنه خیلی زیرکانه عصبانیش کرده باشن، البته فقط ممکنه
    • حمیدرضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      یارب مخواه که گدا معتبر شود ....... صدای سیلی و فحشهای ایشون در سالن پخش شده ولی الان بکل تکذیب میکنه
  • Nima GB ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    ورزشکارای ایران تا به مقام و مصبی میرسند ادعای خدایی میکنن بعد دم ازمرام جوانمردی تختی میزنن این آقا هم با چند تا مدال به خودش حق میده سیلی بزنه بغدش بگه نزدم لااقل شهامت داشته باش واسه کاری که انجام میدی نیازی هم نیست معذرت بخای چون توی مرامت نیست ولی دروغ نگوکه دروغ گفتن مرام ترسو هاست
  • عربده جو US ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    مشت زدن نداره اگه کسی اسمتو صدا بزنه یا نزنه.... حالا خوبه ی آبچیگی حواله طرف نکردی
  • علی US ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    هادی ساعی راست میگه سیلی نزدم ایشون چک آبدار زده. داره رو دست عباس جدیدی بلند میشه!
  • عارف IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    مشخصه که چرا با این همه مدال نمیتوانی محبوب بشی و بعد از اتمام دوران قهرمانی یادی ازت نیست و فقط از رانت برای ثروت اندوزی استفاده کردی ولی جهان پهلوان تختی بعد از این همه سال هنوز پهلوان ملته افای گردن گلفت
  • کرد IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    ازاین شاخه به اون شخه پریدن ساعی تکواندوکار خوبی بود مثل عباس جدیدی دبیر وخیییییلی های دیگه یه روز تو شورای شهرن یه روز هنرپیشه الانم مدیریت
  • کانتونا IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    نمیدونم چرا برای اینا زندان نیست
  • شاد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    به چه چیز شما افتخار کنیم به دروغهات هیچکیو بی دلیل یک سال محروم نمیکنند آقای دروغگو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی