نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
صادق محرمی: برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خیلی به من کمک کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب در جدیدترین مصاحبه‌اش از شرایطش در کرواسی و کار کردن با مربیان کروات گفته است.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ نشریه کروات «یوترنی لیست» در شماره روز پنجشنبه خود ضمن چاپ صحبت‌های صادق محرمی مدافع راست باشگاه دینامو نوشت: «او زبان کروات را بعد از دو سال و نیم اقامت در کرواسی خیلی بهتر درک می‌کند. وی که بعد از دیدار با خانواده‌اش به تازگی از ایران بازگشته، قراردادش را با دینامو تا تابستان ۲۰۲۵ تمدید کرد.»

دیدار از خانواده چگونه بود؟
خیلی خوب، ولی این ۱۰ روز خیلی سریع گذشت. باید در اولین فرصت ممکن خانواده‌ام را به زاگرب بیاورم. مادر، پدر و برادر. احساس دلتنگی برای آنها می‌کنم. امیدوارم که کرونا به‌زودی تمام شود و آنها به دیدار من بیایند. برادرم هم فوتبالیست است و دوست دارم زیبایی‌های کرواسی را به آنها نشان دهم. البته به دلیل شرایط اپیدمی کرونا نتوانستم با خیلی از دوستانم دیدار کنم.

در دینامو همانند پرسپولیس با فشار برای دستیابی به پیروزی مواجه هستید. به این عادت کرده‌اید؟
فشار دائمی بخصوص برای بازیکن خوب نیست زیرا می‌تواند منجر به شرایط بد در مسابقه شود. ولی مشکل این است که مردم فکر می‌کنند ما دینامو هستیم و باید بر همه تیم‌ها به سادگی غلبه پیدا کنیم. اما این حقیقت ندارد. وقتی با آخرین تیم در جدول مسابقه می‌دهید آنها سرسختانه به مسابقه می‌آیند. بعضی وقت ها ۴ بر صفر می‌بریم ولی همیشه این آسان نیست.

آیا به بازی با کراسنودار روسیه در لیگ اروپا فکر می‌کنید؟
تا آن موقع ۷ بازی دیگر داریم، مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم. آشنایی نسبت به این باشگاه و لیگ روسیه دارم. آن‌ها تیم‌های خوبی دارند. امیدوارم که سری مسابقات خوبی در یک‌ماه آینده داشته باشیم و از کراسنودار پیشی بگیریم.

شنیده‌اید که برخی محققان می‌گویند ریشه کروات‌ها از ایران است؟
بله! از شنیدن این موضوع خوشحالم، من هم این را از طریق رابطه خوبی که با کروات‌ها دارم احساس می‌کنم و خرسند هستم.

آیا گواهینامه رانندگی در کرواسی گرفته‌ای یا پیاده‌روی را ترجیح می‌دهی؟
گرفته‌ام اما نیازی به اتومبیل ندارم. در کنار ورزشگاه سکونت دارم و به اتومبیل فکر نمی‌کنم. اعتقاد ندارم که فوتبالیست باید رانندگی کند و صادقانه بگویم احساس بهتری دارم وقتی پیاده در خیابان قدم می‌زنم و در میان مردم هستم.

تیم ملی ایران پس از عراق و بحرین در مقام سوم جدول مسابقات انتخابی برای جام جهانی قرار دارد. از وقتی که اسکوچیچ مربی تیم ملی ایران شده، دقایق بیشتری را در زمین هستی؟
بله! دراگان اولین مربی بود که در شهر خودم به من فرصت بازی در ملوان را داد. من ۱۷ ساله بودم که به تیم اصلی آمدم. او به خوبی مرا می‌شناسد. از زمانی که او عهده‌دار سرمربیگری شده، به نام و نشان بازیکنان اهمیت زیادی نمی‌دهد و تمام مسابقات را دنبال می‌کند. تمامی بازیکنان در داخل و خارج را دنبال می‌کند و هر بازیکنی را که بهتر است دعوت می‌کند.

تجربه خوبی با مربیان کروات دارید؟
بله! خیلی به من کمک کردند، مثل برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    برانکو خودش صادق محرمی را به دینامو ذاکرب معرفی کرد . هفت تیر کش بدون تیر می گه برانکو هیچی سرش نمی شود و اصلا بازیکن نفرستاد اورپا و این حرفش بخاطر سوختن از برانکو هست . برانکو با این که کمبود بازیکن داشت صادق محرمی را به دینامو ذاکرب معرفی کرد اجازه داد وحید امیری برود ترکیه. اجازه داد فرشاد احمد زاده برود لهستان. مهدی طارمی هم روز های اوجش زیر دست برانکو بود . حالا دلال ایتالیایی استرماپولی چه کسی از کیسه را فرستاد اورپا . هر روز میگید قایدی از لورکوزن پیشنهاد داره از فولام پیشنهاد دارد اما آخرش نمی رود . من مطمئنم هستم قایدی اصلا از اورپا پیشنهاد ندارد . چه برسد به لورکوزن و فولام
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    من طرفدار برانکو کبیر هستم . برانکو بهترین سرمربی ایران هست برانکو سرور کیسه هم هست
  • کیسه +6+6 IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    برانکو خار چشم کیسه گشا
  • شیخ راسل IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    تنها لژیونرایی که خیلی قبولشون دارم علی جهان و صادق هستن دوتا لژیونر بی حاشیه و خوش تکنیک امیدوارم که موفق باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی