۲
خبرهای خوب برای علی علیپور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و چند روزی است که در تمرینات گروهی ماریتیمو حاضر می‌شود. 

خبرورزشیلژیونرها؛ ماریتیمو با گذشت ۱۳ هفته از لیگ برتر پرتغال با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. این تیم تا به اینجای کار ۱۲ گل زده و ۱۶ گل خورده و معدل گل زده این تیم در هر بازی به یک گل نمی‌رسد.

انتظار می‌رود علی علیپور که در لیگ برتر ایران به عنوان آقای گلی دست پیدا کرده با بازگشت به ترکیب ثابت این تیم مشکل گلزنی ماریتیمو را حل کند. او در آخرین حضور در ترکیب تیم ماریتیمو و در بازی با بلننسس در هفته دهم لیگ برتر پرتغال تا دقیقه ۷۵ در میدان حضور داشت؛ اگر چه موفق به گلزنی نشد اما موجب اخراج یکی از بازیکنان حریف شد و در ادامه بازیکنی که به جای او وارد میدان شد دروازه حریف را باز کرد و ماریتیمو به برتری یک بر صفر رسید. علی علیپور بعد از این بازی در جام حذفی مصدوم شد. او هم اکنون توام با حضور در تمرینات گروهی ماریتیمو فیزیوتراپی هم انجام می دهد و به نظر می‌رسد از هفته چهاردهم رفته رفته به ترکیب تیم ماریتیمو نزدیک شود. این تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال باید با ویسنته بازی کند.

سرمربی ماریتیمو در آخرین اظهار نظر در مورد علی علیپور بعد از بازی با بلننسس خطاب به خبرنگاران گفته بود: «علیپور اگر چه در این بازی برای ما گل نزد اما در بازپس گیری توپ خیلی خوب عمل کرد و موجب شد تا ما حملات خطرناکی روی دروازه حریف داشته باشیم و در نهایت به هدف خود که پیروزی در این بازی بود، رسیدیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    این سرمربی خودش قراره اخراج بشه . بعدش میگه علیپور را هم می خوام و باید علیمور بماند این دیگه خود بی منطقی هست . اگر گلزنی براش مهم نیست و پرس و باز پس گیری توپ براش مهم هست آرمان رمضانی را به ماریتیمو می دهیم به جاش علیپور را می گیریم . رمضانی خیلی بهتر از علیمور پرس می کند و در باز پس گیری توپ هم موفق بوده
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    پرسپولیس و العین سرور کیسه هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی