تهدید بازیکن جوان در خوابگاه توسط اراذل و اوباش اجیر شده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم جوانان یکی از تیم‌های معروف پایتخت، پس از جرح و بحث با یکی از بازیکنای جوان این باشگاه با فرستادن اراذل و اوباش دم در خوابگاه شروع به تهدید این بازیکن کرد.

خبرورزشیفوتبال پایه؛ یکی از بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه پرطرفدار که اتفاقا از بازیکنان آینده دار و ملی پوش باشگاه محسوب می‌شود و چند وقت اخیر با تیم بزرگسالان نیز قراردادی ۵ ساله به امضا رسانده، در تمرین به خاطر درخواست یک جفت استوک مورد مواخذه قرار گرفت. پس از برخورد تند سرپرست با این بازیکن، او خطاب به سرپرست تیم گفت: «شما نه تنها هیچگونه پرداختی بابت قراردادم به من نداشتید بلکه در مقابل درخواست ناچیز بنده اینطور عکس‌العمل نشان دادید.»

در ادامه این دفاعیه باعث ناراحتی سرپرست باشگاه شد و پس از تمرین، با تماس با نگهبانی خوابگاه مانع حضور بازیکن در خوابگاه شد.  این حرکت سرپرست باعث بیرون ماندن چند ساعته بازیکن دم در خوابگاه و در هوای سرد شد، تا بازیکن دچار سرماخوردگی شدید شده و به بیمارستان منتقل شود.

اما این پایان کار آقای سرپرست نبود. فردای آن روز با فرستادن دو اراذل و اوباش دم در خوابگاه شروع به تهدید این بازیکن آینده‌دار باشگاه کردند و با ضرب و شتم او را مجاب کردند تا در تمرین در میان جمع از سرپرست عذرخواهی کند. بازیکن جوان هم که بسیار ترسیده بود درخواست سرپرست را اجرایی کرد اما این داستان همچنان ادامه داشت. 

سرپرست غیرحرفه‌ای باشگاه که به نظر تسلط خوبی هم روی کادر فنی تیم دارد با نفوذ خود باعث نیمکت‌نشینی این بازیکن بااستعداد باشگاه شد. این در حالی است که این بازیکن ملی‌پوش در فصل گذشته در تیم جوانان در ۹ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده و با توجه به پیشنهادات متعدد از تیم‌های مختلف لیگ برتری، اما باز هم در تیم خود ماند و اخیرا هم قرارداد ۵ ساله‌ای با تیم بزرگسالان باشگاه به امضا رسانده است.

گفتنی است با توجه به اتفاقات اخیر این بازیکن در تلاش است قراردادش را با این باشگاه مطرح فسخ کند و راهی تیم دیگری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عارف IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    این چه خبریه اگر واقعا درسته باید اسم سرپرست و باشگاه را اعلام کنید و از این بازیکن جوان حمایت شود شما با این پنهان کاری واقعا ب فوتبال لطمه میزنید و از ارازل اوباش دفاع میکنید
    • با حقارت شرم ت.ا.ج.ی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      خب‌معلومه باشگاه کیسه است ک ناپاکخه و باعث نابودی هزاران بازیکن مطرح شده ک الان اسمی ازشون هم نیست
    • لنگیون IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      گفته دیگه. افشین فرشچیانو میگه
  • جهان IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    واقعا باید تاسف خورد همین آدم ها هستند در حساس ترین زمان که دو تیم استقلال و پرسپولیس میخواد نتیجه بگیره شروع به کارشکنی و فراری بازیکنان مطرح میشوند چه کسی مسئول رسیدگی هست اگر مسئولین نمیتوانند و عاجز هستند بسپارند به هواداران و مردم
  • هرنامی NL ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    جرح! و بحث؟ یعنی در حال مجروح کردن با هم بحث هم میکردن؟؟ جر و بحث درسته
  • ناشناس NL ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    خوب دیگه معلوم فردین رابط هست بازیکن تیم کیسه ناپاک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی