نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هادی‌زاده و عقیلی قهرمانان مینی گلف مدافعان سلامت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جام مینی گلف یادواره مدافعان سلامت در باشگاه گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

خبرورزشی/ سایر ورزش‌ها؛ سومین دوره جام مینی گلف یادواره مدافعان سلامت صبح امروز با قهرمانی زینب هادی زاده و حامد عقیلی تمام شد. در این دوره بیش از ۵۰ گلف باز زن و مرد حضور داشتند که در باشگاه گلف مینیاتور پارک ملت با هم رقابت کردند که در پایان زینب هادی زاده، محیا و فرحناز شهسواری نفر اول تا سوم بانوان شدند. حامد عقیلی، امیر حسین فریدی و سعید حیدرزاده هم در قیمت مردان سه نفر برتر شدند.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در اختتامیه این جام می‌گوید: «اتفاقی خوب برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و دفاع از میهن که از گذشته در قالب‌های مختلف وجود داشته است. از قدیم ایرانیان مرد میدان‌های بزرگ بودند و امروز کادر پزشکی و درمان مرد میدان دفاع از سلامت هستند و نظیر اسطوره‌های بین‌المللی ایران همچنون قاسم سلیمانی همچنان سنگر دفاع از جان و ناموس ایرانیان ایستاده‌اند. امیدوارم در کنار هم بر  کرونا غلبه کنیم و شکست آن را با هم جشن بگیریم.»

 او جام مینی‌گلف مدافعان سلامت برگ دیگری از تقویم فدراسیونش می داند، گفت: «امروز برگ دیگری از تقویم فدراسیون در مینی‌گلف ورق خورد. گلف و رشته‌های تابعه اش در فضای باز برگزار و دارای فاصله اجتماعی است. در روزهای کرونا می تواند ابزاری برای افزایش روحیه خانواده‌ها باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی