نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
۳ |
۰
گل گهر باز هم امتیاز از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل گهر سیرجان در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک تن به تساوی بدون گل داد تا در جدول پایین‌تر برود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم امیر قلعه‌نویی باز هم متوقف شد و فرصت رسیدن به رتبه چهارم جدول را از دست داد. این در حالی است که گل گهر با ۱۰ بازی و یک دیدار معوقه مقابل پرسپولیس، در خوشبینانه‌ترین حالت و در صورت پیروزی و کسب سه امتیاز در آن مسابقه سخت نیز در بهترین شرایط پنجم خواهد شد! چراکه تراکتور این فرصت را دارد تا در بازی عقب‌افتاده‌اش به سه امتیاز برسد و ....

گل گهر امسال با بودجه کلان و به قصد کسب سهمیه آسیایی بسته شد. جذب امیر قلعه‌نویی نیز حاکی از بلندپروازی مدیران این باشگاه پولدار بود. آنها لیگ را با صدرنشینی و موفقیت منشا در گلزنی شروع کردند اما حالا منشا هفته‌هاست که گل نمی‌زند و سجاد شهباززاده هم در صدر جدول گلزنان به او رسیده و خود گل گهر نیز با منطقه هدف (کسب سهمیه) فاصله گرفته است.

در پایان ثلث اول لیگ که گل گهر نمره قبولی نگرفت. همه می‌دانیم که در نیم فصل دوم، دروازه ها تنگ تر می شود و امتیازگیری سخت‌تر و همیشه در پایان فصل تیم‌هایی موفق شده‌اند که دور رفت به اندازه کافی امتیاز جمع کرده باشند. باید دید گل‌گهر که از پس قسمت آسان قضیه بر نیامده می‌تواند با موفقیت در نیمه سخت مسابقات بدعت شکنی کند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    سلام.پیشنهاد.می.کنم.که.بزرگوار.سرپرستی.تیمش را.به.استاد.مصطفوی پیشکش.کند تا.با همت.رسانه.های.پا.در.رکاب.و.پشتیبانی بی.حساب.کتاب.مدیر.جوان.شبکه.سه و. شبکه.ی.ورزش.دو.باره بحرالطویل.از.چهل.سال حضور.پر.بارش در.فوتبال.بگوید.و.چند. بار.قسم.بخورد و.جان.شاه.پسر چند.میلیاردیش را.به.تایید.گفته.هایش الصاق.کند.تا شاید.پای.منشا به.گل.زنی.باز شود.و.روش.بکش.زیرش.کذایی گره.از.کار باز.کند.مختارید که.غیر.قابل.انتشار تشخیص.دهید چون.ملاک.راستی.و.کژی.تایید یا.تکذیب.شما.نیست.
    • حمید علوی CA ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      به به ، deep blue جان، دیدنت باعث‌ خوشحالیم رفیق
  • deep blue IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    سلام دلخوشیم به نظرات شما که نشانه فراخی ذهن وآگاهی جامع وتحلیل نیکی وپلیدی ها واشارات وطنازی استاد ابراهیم گرامی ست از قبل با خودم و ممیزی رسانه ی مورد ارجاعم اتمام حجت می کنم که غیر قابل انتشار بودن نظر من حتمن دلایل ومحدویت های بزرگان صلاحمند است ولی با باورمندی قاطع می دانم که خبرنگاران این رسانه وسایر رسانه ها هزار بار بیشنر از من راز در سینه دارند که شرایط برای هویدا کردن رفتار وکردار دار و دسته ی سیسیلی که گسترش سرطانی دارند مناسب نیست ولی بارقه های امیدی سوسو می زند و نشانه اش حدف جناب ا ع ازبرنامه ی فوتبالی شبکه ی ورزش است انگارقلم وکلام به مزدهای دستهای پشت پرده ی بزرگوار کوچک وهیات پشتیبان کم کم ریزش تبلیغاتچی دارند خدا به خیر کند که برای ریاست فدراسیون و قبضه ی تیم ملی دیگر امکانات ملی وبین المللی برنامه ریزی نکرده باشند ازاظهار لطفت ممنونم مانا و سروسا باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی