نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
میلاد فخرالدینی: علائق رنگی برای من اهمیتی ندارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: در حال حاضر نان تراکتور را می خورم و تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم مقابل استقلال است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ میلاد فخرالدینی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور قبل از دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و البته تمام تلاش مان را برای بهتر شدن به کار گرفته‌ایم. پس از بازی با ذوب‌آهن هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای دیدار با استقلال آماده هستیم. ان‌شاالله با بردن این بازی به صدر جدول نزدیک شویم.

وی درباره اینکه آیا تقابل با تیم سابقش از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، توضیح داد: الان بازیکن تراکتور هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. به همین دلیل تقابل با استقلال برای من اهمیتی ندارد اما بازی با این تیم و همچنین پرسپولیس همیشه حساسیت خاصی دارد. به همین دلیل تمام تمرکزمان را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را در این مسابقه حساس به موفقیت برسیم. 

مدافع تیم تراکتور ادامه داد: بازی کردن مقابل استقلال برای من سخت نیست زیرا در هر تیمی بوده‌ام به این دلیل که نان آن باشگاه را می‌خورم تمام تمرکزم را روی موفقیتش می‌گذارم و علائق رنگی برای من اهمیتی ندارد. امیدوارم در این بازی با استقلال هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

فخرالدینی درباره بهتر شدن روند تیمی تراکتور از زمان انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی این تیم گفت: شجاعی شخصیت و توانایی فنی بالایی دارد و با توجه به این ویژگی‌ها می تواند در مربیگری هم موفق باشد. خدا را شکر در حال حاضر هم تمام بازیکنان‌مان برای این دیدار آماده هستند و شرایط خوبی برای بازی با استقلال داریم.

وی درخصوص اینکه آیا مدیران باشگاه تراکتور برای برد مقابل استقلال قول پاداش ویژه‌ای به اعضای تیم داده‌اند، تصریح کرد: من در این باره چیزی نشنیده‌ام. فقط می‌دانم باید استقلال را ببریم و ان‌شاالله این اتفاق رخ می‌دهد.

بازیکن تیم تراکتور درباره شانس تراکتور برای شکستن طلسم قهرمانی در این فصل اظهار داشت: صحبت کردن درباره این موضوع زود و سخت است. ۸-۷ تیم با هزینه زیاد دنبال رسیدن به قهرمانی هستند و نمی‌توانیم از الان بگوییم دنبال قهرمانی هستیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این فصل بهترین نتایج را کسب کنیم.

فخرالدینی درباره انتقادهایی که برخی کانال‌های مجازی از ابتدای فصل نسبت به عملکردش مطرح کرده‌اند و تحرکاتی که در این زمینه انجام شده است، گفت: در این مورد نظری ندارم زیرا تمام تمرکز و تلاش من روی بازی و تمرین است و به این مسائل کاری ندارم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    ببخشید ولی ما اومدیم انتقام جام حذفی بگیریم و هیشکی نمیتونه جلوی استقلال رو بگیره
    • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      تیم ما استقلال مثل فصل قبل با کمک داوران می تونیم انتقامون بگیریم فقط داوران باید به ما مثل بازی های قبل با داوری امتیاز گرفتیم کمک کند
    • فاطی تی تی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      انتقام جام حذفی رو با علی منصور گرفتید
  • با حقارت شرم ت.ا.ج.ی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    بازیکنا کیسه ک رفتن تیما دیگه جلو تیم کیسه وا دادن
    • حسین IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      اگه منصفانه نظر بدیم ،این مورد در مورد لنگی ها بیشتر صادقه تا اصحاب کیسه. صادقیان، مسلمان، بنگر، عالیشاه و ... . در مورد بازیکنان سابق کیسه هم بوده اما خیلی کم مثل فروزان
  • زاگرس IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    خودشو لو داد.....برد استقلال با نقش آفرینی« این» کیسه شکل گرفت
    • کی روش IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      برادر من هنوز هیچی نشده تهمت نزن،خودتو گناه بار نکن
    • زاگرس IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      عزیزم موردی که گفتم مبسوط به سابقه است قبلاً از اینو از کیسه ها دیدم که میگم
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    این تیم کیسه کری خوندن نداره.تراکتور اگه ده نفره هم وارد زمین بشه کیسه رو به راحتی با ۳ چهارتا گل قشنگ روانه ی تهران میکنه.بازی قبلی هم کیسه فقط شانس اورد وقسر در رفت از دست پرسپولیس.بگفته ی همه ی کارشناسان فوتبال پرسپولیس حداقل باید ۴ تا گل بغیر از اون دوتا گل زیبا که زد میزد.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    دوچرخه سواران همه جا نفوذ کردن شهر خودرو نساجی تراکتور و... و امیدوارن شاید با این ترفند بعد از سالها از غار بیرون بیان
  • تراختور IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    بابا کیسه به خدا تیم نیس گندش نکنید به لطف داوری اینجاس ایشالا با سه چهار تا گل میبریمشون اگه اگه داور شرفشو نفروشه باشه. تو بازی پیروزی هم دیدیم فقط با شانس مساوی گرفتن. اگه بچه ها یکم با دقت بازی کنن ایشالا «ظفر بیزیمدی»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی