یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
۳ |
۲
مهدی هاشمی‌نسب: پرسپولیس گزینه‌های ما را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که دیدار فردای تیمش با پرسپولیس زیبا از آب در بیاید.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌دانیم بازی مهمی داریم، از این جهت که با تیم پرمهره پرسپولیس روبه‌رو خواهیم شد. اوایل فصل بازیکنانی به پرسپولیس اضافه شدند که جزو گزینه‌های ما بودند، بازیکنانی که به دلیل شرایط مالی نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم.

وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی از آب در بیاید و بدشانسی‌ بازی با سپاهان که نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، دست از سر ما بردارد و نسبت به نمایشی که داریم حق‌مان را بگیریم. همچنین امیدوارم بازی زیبایی از آب در بیاید. ما فولاد هستیم و امیدوارم امتیاز لازم را کسب کنیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    اگر آرمان رمضانی به پرسپولیس نمی خریدش . عباس زاده به پرسپولیس می آمد .
  • فقط به خاطر پرسپولیس IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    این تخم بازیکن دزدی رو ریشه کن کنید و گر نه خودمان ریشه کنش میکنیم
  • غضنفر IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    همه مثل تو نیستند بخاطر پول امروز آینده خودشون را خراب کنند طرف معلومه بین پرسپولیس و فولاد که براش احترام هم قائلیم پرسپولیس را حتی با پول کمتر انتخاب میکنه. اگر پول نداشتین شما پاتوسی الان در تیم های دیگه بود. پرسپولیس برای بازیکن اعتبار و آینده را میاره‌ برو یه نگاه به تعداد فالوئر های خودت و یه بازیکن جوون تازه وارد پرسپولیس بنداز می فهمی چی میگم. اگر پرسپولیس مونده بودی شاید اون فصل بجای صد میلیون بیست میلیون می گرفتی اما الان با یه صفحه چند میلیونی کلی درآمد داشتی. اینا از دیروز تو باهوش ترند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی