مهدی علی‌نژاد: برای کسب مدال در ووشو، از فنونِ‌کشتی استفاده ‌کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی علی‌نژاد، رییس سابق فدراسیون ووشو گفت: ما خود را جزئی از خانواده کشتی می‌دانیم و اعضای ورزشِ ما نیز از خانواده کشتی بودند.

خبرورزشی/ کشتی؛ مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز در خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی محل برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی‌آزاد و فرنگی با مسئولان و اردونشینان دیدار و گفتگو کرد. علی‌نژاد دراین دیدار ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت حضرت‌فاطمه زهرا (س) گفت: ما به‌عنوان مسئول هر لحظه که کار می‌کنیم به‌فکر شما ورزشکاران هستیم و مثل شما سربازان این وطن هستیم. امروز رقابت بین کشورها وارد میدان ورزش شده و سربازان هرکشور در مبارزات، ورزشکاران هستند و این توفیق را داریم که بتوانیم از کیان این کشور دفاع کنیم.

رییس سابق فدراسیون ووشو تصریح کرد: ما خود را جزئی از خانواده کشتی می‌دانیم و اعضای ورزشِ ما نیز از خانواده کشتی بودند. ما برای مدال گرفتن در ووشو ، از فنون ناب کشتی استفاده می‌کردیم که این ریزه‌کاری‌ها باعث جهش رشته ورزشی ووشو شد. معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: کشتی بعنوان ورزش ملی کشور برایمان در اولویت است و حمایت خود را از این رشته به‌عمل می‌آوریم.
دراین دیدار علیرضا دبیر، حمید سوریان، سیدجلال عسگری (رئیس، نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون‌کشتی) محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان و کادرفنی تیمهای ملی، ملی‌پوشان و اردونشینان تیمهای ملی کشتی‌آزاد و فرنگی حضور داشتند، دقایقی نیز اردونشینان و مهمانان با مداحی یکی از ذاکرین اهل‌بیت عصمت‌وطهارت (ع) در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) مرثیه‌سرایی و عزاداری کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی