نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
۳ |
۵
سرمقاله| یک فایل تصویری و هزار ماجرا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این ماجرای انتشار نوبتی و سلیقه‌ای فایل تصویری مهدی رسول‌پناه در نوع خود بسیار جالب است. دوستان ماهی یک‌بار قسمت‌هایی از این ویدیو را منتشر می‌کنند و البته یک قسمت‌هایی را هم منتشر نمی‌کنند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ در این مطلب قصد حمایت یا انتقاد از هیچ‌کدام از طرفین را نداریم چون یکسری ادعاها مطرح شده که باید ثابت شود ولی خب اهمیت زیادی دارد. مثلاً رسول‌پناه صراحتاً گل‌محمدی را متهم به دلالی کرده و حتی اسم چند بازیکن پرسپولیس را هم آورده و بحث یک دلال نزدیک به یحیی را هم مطرح کرده است. تمام این موارد را کسی گفته که همین حالا رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس است اما هواداران این تیم می‌پرسند چرا گل‌محمدی سکوت کرده و چرا هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد؟ آیا بهتر نبود گل‌محمدی همان روز اولی که ویدیوی شماره یک! در فضای مجازی منتشر شد، از رسول‌پناه شکایت می‌کرد؟ در آن صورت رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس یا می‌توانست ادعایش را ثابت کند و یا محکوم می‌شد. این طوری کار به اولتیماتوم به وزیر و پشیمان شدن یحیی هم نمی‌کشید و هواداران می‌دانستند که پشت‌پرده چه خبر است.

ویدیوی آخری که از رسول‌پناه منتشر شد واقعاً زشت بود و کسانی که این فایل را رسانه‌ای کردند، دست به کار کثیفی زدند که دیر یا زود دودش به چشم پرسپولیس می‌رود. این کارها اگر جواب بدهد که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود ولی مطمئن باشید که جواب نمی‌دهد. یحیی هم باید تمرکزش فقط روی فوتبال و مستطیل سبز باشد. او مربی تیم بسیار مهمی است. تیمی که در همین یک ماه گذشته سه هوادارش را از دست داده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشين فرشچي زده IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    اگر حق با يحيي بود تا الان آسمان و زمين را به هم مي دوخت! ولي از ترس رو شدن مدارك جرات شكايت را ندارد.
  • محمود IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    کاری با حرف های رکیکی که رسول پناه داد ندارم که این نشونه تربیت خانوادگیشه .در مورد ادعاهاش،مثلا این آقا تو فایل صوتی قبلی میگه همه بازیکنا از دست شجاع دلخورن.به خصوص اسم کامیابی نیارو میاره و همون شب کامیابی نیا و بقیه بازیکنا که اسمشون آورده نه فقط تکذیب میکنن،جواب رسول پناهم میدن و شدیدا ازش گلایه میکنن که چرا همچین اتهاماتی به ما میزنی.یا درباره ترابی اول میگه به خاطر اینکه سر گلمحمدی فریاد زد اخراج شد(تازه اگرم این حرف درست باشه دم گلمحمدی گرم که با همچین بازیکنی برخورد میکنه)بعد خودش به ترابی توهین میکنه.اونم کمتر از ده ثانیه بعد.شخصیت گلمحمدی برای همه ما مشخصه.کسیکه اهل دلالی باشه شاید یه فصل یا دو فصل رو بورس بمونه ولی نمیتونه سالها جزو بهترین مربی های ایرانی باشه.تاثیر گلمحمدی وتوانایی هاش کاملا روی تیم های نفت و ذوب آهن و شهر خودرو مشخصه وگلمحمدی با این سابقه به پرسپولیس برگشت.نصف ستاره های فعلی لیگ ایران تو تیم گلمحمدی اسمشون سر زبون افتاد.نکته بعدی اینکه مگه فوتبال ما متین تر وبی حاشیه تر از باقری سراغ داره؟باقری هم از دست این موجود شاکیه.بعدشما چیرو میخواین ماست مالی کنید؟
  • عارف IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    سوای از آبی وقرمز بودن باید این مسله رسیدگی شود و کار مدیریت بسیا بد بود که ب این صورت مطرح کرد و اگر ماجرای دلالی و هر مورد دیگر که یحیی داشت را باید مکتوب ب مدیریت بالا منتقل میکرد و آنها هم شدیدا رسیدگی میکردند ولی در هر صورت اتهاماتی زده شد و از هیجده میلیارد تومان تا دلالی که واقعا تاسف بار است که هوادران یک تیم بدای نان شب محتاجند و بعد این اقا ب اندازه کلوپ و پپ درمقیاس با پول ایران دستمزد بگیرد و حرص درامد بیشتر هم داشته باشد و دلالی کند و همه اینها امثال دایی را میبینند و میخوان خودشان را ثروت علی دایی برسانند در صورتی که علی دایی با زحمت و با فکر بیزنس به این جایگاه رسید و اقایون میخواهند با دلالی و کثیف بازی ب ثروت برسند و جالبه همه این ها هم عاشق تیم و هوادران هستند که غیر از دروغ چیزی بلد نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی