نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی شجاعی: باید جراحی را عقب بیندازم و به تیم کمک کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی شجاعی درباره وضعیت کتف مصدومش گفت: باید کتف مصدومم را عمل می‌کردم ولی جراحی آن حدود یک ماه من را از تیم دور می‌کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علی شجاعی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف، بازی با استقلال را از دست داده بود حالا در تمرینات پرسپولیس حضوری جدی و فعال دارد. علی شجاعی مدافع-هافبک چپ‌پای پرسپولیس در بازی با سپاهان از ناحیه کتف مصدوم و خبرهای مختلفی درباره دوری این بازیکن از میادین فوتبال منتشر شد. 

آسیب‌دیدگی شجاعی از ناحیه کتف جدی است و پزشک متخصص به این بازیکن گفته است که می‌تواند در صورت تمایل فعلاً جراحی نکند تا این کار را در یک فرصت مناسب انجام دهد. با این وجود گفته می‌شد این بازیکن به بازی پرسپولیس و فولاد نخواهد رسید درحالی که این‌طور نیست. 

علی شجاعی با کمک پزشکان تیمش حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس داشته و می‌تواند در دیدار با فولاد خوزستان (‌در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی) بازی کند. خود علی شجاعی درباره وضعیت کتف مصدومش می‌گوید: «در بازی با سپاهان اصفهان از ناحیه کتف مصدوم شدم و نتوانستم در دربی حضور داشته باشم اما پس از پایان بازی با استقلال با اجازه مربیان و کادرپزشکی در تمرینات شرکت کرده و آماده بازی هستم.»

او ادامه می‌دهد: «البته باید کتف مصدوم خودم را عمل می‌کردم ولی جراحی آن حدود یک ماه من را از تیم دور می‌کرد. در حال حاضر احساس کردم اگرعمل جراحی خودم را عقب بیندازم، بهتراست. با پزشک معالج خودم هم مشورت کرده و تصمیم گرفتم این عمل جراحی را بعداً انجام دهم.»

از علی شجاعی می‌پرسیم که آیا در تعطیلات نیم‌فصل کتف خودش را جراحی می‌کند که می‌گوید: «هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام و باید پزشک معالج من تاریخ آن را مشخص کند. دوست ندارم در زمان برگزاری مسابقات کتف خودم را عمل کرده و تیم را تنها بگذارم و شاید هم در تعطیلات نیم‌فصل یا زمان مناسبی که لیگ تعطیل باشد این کار را انجام دهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی