نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا اکبرپور: با اسم مجیدی، تمرکز استقلال را برهم می‌زنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: مدیران باشگاه باید پشت فکری باشند تا استقلال این فصل قهرمانی را از آن خود کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال درباره دیدار تراکتور و استقلال با ما همکلام شد و به بررسی اتفاقات یکی، دو روز اخیر پیرامون شایعات سرمربیگری استقلال پرداخت. 

وضعیت تراکتور در آستانه دیدار با استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
پس از اینکه علیرضا منصوریان از سرمربیگری تراکتور کنار رفت، این تیم با حضور مسعود شجاعی وضعیت بهتری پیدا کرده و نتایج بهتری گرفت. شجاعی به‌خوبی تیم را جمع و جور کرد. تراکتور در این ۱۰ سال همیشه برای قهرمانی بسته شده و امسال هم همین‌طور بوده ولی خب لیگ را بد شروع کرد که شجاعی به داد این تیم رسید. تراکتور و استقلال در کورس صدرنشینی هستند و قطعاً هیچ‌یک دوست ندارند در این بازی بازنده باشند و این بر زیبایی‌های این دیدار می‌افزاید. 

کدام تیم روز سخت‌تری دارد؟
قطعاً استقلال! چون به هر حال باید در تبریز به میدان برود. 

بازیکن خاص این مسابقه کدام‌یک است؟
فکر می‌کنم محمدرشید مظاهری است که روبه‌روی تیم سابقش بازی می‌کند. قطعاً او می‌خواهد توانایی‌هایش را به رخ تیم سابقش بکشد و هم‌تیمی‌های سابقش هم، انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه‌اش دارند. 

اوضاع خط حمله استقلال خوب شد؟
از اول هم خوب بود...  
... ولی گل نمی‌زدند!
مهم نیست. قرار نیست که همه گل‌ها را مهاجمان بزنند. مهم گلزنی تیم است و گاهی مهاجم موقعیت را به‌وجود می‌آورد و یک هافبک یا مدافع گل می‌زند. اینها مقطعی است و دیدیم که مطهری و قایدی در دو بازی متوالی گلزنی هم کردند. 

در یکی، دو روز اخیر درباره صحبت اسماعیل خلیل‌زاده با نماینده فرهاد مجیدی برای بازگشت به سرمربیگری استقلال شایعه شد. با فرض بر اینکه این موضوع جدی باشد، نظر شما در ارتباط با این اوضاع چیست؟
صددرصد چنین بحث‌هایی خوب نیست. حرف من درباره محمود فکری نیست بلکه هر مربی‌ای که باشد، نباید در حین کارش در تیم از این حرف‌ها درباره‌اش زده شود. این روی روحیه بازیکنان تأثیر می‌گذارد و تمرکزشان را از بین می‌برد و به همه چیز تیم لطمه می‌زند. مربی باید طبق قراردادی که دارد کار کند و اگر نتیجه نگرفت، سراغ این مسائل بروند، در حالی که استقلال با یک بازی کمتر دوم جدول است و این بحث‌ها غلط است. اتفاقاً مدیران باشگاه باید پشت فکری باشند تا استقلال این فصل قهرمانی را از آن خود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی DE ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    راه تو را می خواند. مجیدی کجایی تیم هجومی را نابود کردند. استقلال تو را می خواند.
  • شمسعلی. US ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    منصوریان سرمربی می شود پشت پرده با مظلومی صحبت می کنند مرفاوی می آید با مجیدی جلسه می گذارند مجیدی سر مربی می شود با فکری تمام می کنند فکری سر مربی میشود دوباره مجیدی مطرح می شود آقای نظری اطاق فکر پرسپولیسی در همان باشگاه خودتان است مواظب باش جنابعالی یکی از همان افراد نباشی
  • سیدرضا IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    هرکول جیبی ، چقدر دوست داشتیم تیم خوشترکیب ناصرخان حجازی رو اون سالها با ایوب اصغرخانی ، علیرضا اکبرپور ، رسول زاده تونسته بود با یک بازی روی زمین وبا مالکیت بالای توپ با حذف العین و الهلال در خاک خودشون حتی ده نفره در حالیکه بازیکنهای رویایی و افسانه ای چون برترین دروازبان قرن قاره و گربه سیاه تیمهای باشگاهی و ملی ایران خالد دعایه و ستاره های جهانی چون عبدی پله سود میبردن حذف کنه و به نیمه نهایی آسیا برسه در حضور بیش از صدو بیست هزار نفر در روزی که بعلت تاسوعای جدم حسین ( ع ) بازی مقابل دالیان چین که از رضاشاهرودی سود میبرد حتی از صداوسیما هم پخش نشدو فقط گزارش لحظه به لحظه ی بازی از رادیو شنیده شد با دوگل زودهنگام فکری و فکر کنم سیروس جلو بیفتیم اما بازی هجومی چینیها نتیجه به شکل باور نکردنی سه بر دو بسود اونا بود که هرکول جیبی رو ناصرخان آورد زمین تا فرشته ی نجات بشه و قبل از پایان بازی گل بزنه و مساوی بشیم تا در وقت اضافه با گل طلایی موسوی ببریم و بریم فینال مقابل جوبیلو ایواتا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی