دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
۰ |
۵
سیر تا پیاز ماجرای بوژیدار رادوشویچ و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس با مدیران باشگاه دچار چالش جدی شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ نام دروازه‌بان کروات پرسپولیس به تازگی وارد لیست بازیکنان خبرساز فوتبال ایران اضافه شده است. درست چند ساعت پس از آن که یحیی گل‌محمدی قید قهر با پرسپولیس را زد و با انجام یک مصاحبه مثبت، وارد محل تمرین سرخپوشان شد، اتفاق دیگری رخ داد. آن روز، پرسپولیسی‌ها فکر می‌کردند به خاطر پایان یافتن مصلحتی و موقت دعوا بین گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه، اوضاع تیم بهتر خواهد شد اما به یکباره بوژیدار رادوشویچ به باشگاه اعلام کرد اگر به زودی پولش را نگیرد، فسخ قرارداد می‌کند!

داستان رادو و پرسپولیس در نوع خود بسیار عجیب است. این بازیکن به خاطر بدقولی محمدحسن انصاری‌فرد و سپس مهدی رسول‌پناه، اصلا قصد بازگشت به ایران را نداشت اما پیش از شروع فصل و با رایزنی و تلاش‌های تیم جدید مدیریت، به تهران برگشت تا در کنار پرسپولیس باشد. در روز بازگشت، مقرر شد او پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا، یک قسط از طلبش را بگیرد و تمام مطالبات او از فصل‌های آینده تسویه شود.

همچنین قرار پرداخت بعدی برای فروردین تنظیم شد و طرفین این طور توافق کردند که دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس، تا اواسط فروردین ماه هیچ پول دیگری دریافت نمی‌کند. حالا رادو به دنبال آن است تا توافقات را زیر پا بگذارد. او در تماس با مسئولان باشگاه می‌گوید وقتی همه بازیکنان تیم، ۱۰ درصد از مطالبات این فصل خود را دریافت کرده‌اند، چرا هیچ پولی به این بازیکن پرداخت نمی‌شود آن هم در حالی که در توافق قبلی، طرفین به این نتیجه رسیدند که تا فروردین ماه، تحت هیچ شرایطی به رادو پولی تعلق نگیرد.

حالا این طور به نظر می‌رسد اعتراض‌های رادو دلیل خاصی دارد و انگار او هم می‌خواهد درست مثل هروویه میلیچ در مواجهه با استقلال، پرسپولیس را ترک کند. گفتنی است طی روزهای قبل، شایعاتی نظیر ناراحتی این بازیکن بابت نیمکت‌نشینی و درگیری با یکی از اعضای کادرفنی هم بر سر زبان‌ها افتاده اما حمید مطهری دستیار اول یحیی گل‌محمدی همه این شایعات را در کنفرانس خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان تکذیب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی