نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
احدی: ممنون از معرفت استقلالی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجمین سالگرد درگذشت رضا احدی در حالی برگزار شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عملاً مراسمی به صورت رسمی برقرار نبود و فقط خانواده و دوستان نزدیک این چهره فقید فوتبال ایران بر سر مزارش حاضر شدند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛  شایان احدی پسر آقا رضا طی گفت‌وگویی کوتاه به خبرورزشی گفت: «شرایط کشور اجازه برگزاری مراسم را نمی‌داد و ما هم در این رابطه اطلاع‌رسانی نکردیم تا قوانین را رعایت کرده و باعث ایجاد دردسر برای کسی نشویم. فقط اعضای خانواده و دوستان نزدیک بر سر مزار حاضر شدند ولی انصافاً باید قدردان رسانه‌ها و بازیکنان و مربیان استقلال باشیم که بعضی از آنها هنوز پدرم را فراموش نکرده‌اند و به مناسبت سالگرد درگذشت او مطلب نوشتند و واکنش نشان دادند. شنیدم باشگاه استقلال نیز متنی منتشر کرد و خاطره پدرم را گرامی داشت. ممنون از معرفت همه استقلالی‌ها که امسال رضا احدی را فراموش نکردند.»

پسر هافبک پیشین استقلال ادامه داد: «ان‌شاالله استقلال در این فصل نتایج خوبی می‌گیرد و باعث خوشحالی همه ما خواهد شد. این را بگویم که در تمام این سال‌ها هواداران عزیز پرسپولیس نیز لطف داشته‌اند و باید از همه این عزیزان هم تشکر کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    در هیچ جای متن ننوشته «حتی پرسپولیسی ها هم لطف دارند» نوشته «تمام این سال‌ها هواداران عزیز پرسپولیس نیز لطف داشته‌اند» لطفا قوانین یک رسانه را رعایت کنید. جمله ای که نوشتید خلاف واقع است و حساسیت برانگیز.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی