نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مربیان استقلال: ما هنوز هروویه میلیچ را اخراج نکرده‌ایم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر فنی آبی‌پوشان تأکید دارند آنها هنوز میلیچ را کنار نگذاشته‌اند و اگر او مشکل خود را با باشگاه حل کند، شاید همچنان فرصتی برای بازگشت داشته باشد!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رابطه هرویه میلیچ با محمود فکری از اوایل فصل جاری کم‌کم به سردی گرایید و پس از آن این بازیکن به نیمکت ذخیره‌های استقلال تبعید شد. کار به جایی رسید که مدافع کروات از طرف فکری به صورت موقت کنار گذاشته شد و پس از حل این مشکل، بازی نکردن میلیچ در دربی پایتخت موجب شد این بازیکن چند ساعت پس از پایان این مسابقه، عدم دریافت مطالبات خود را بهانه کند و از ایران برود.

مدافع اروپایی استقلال پس از بازگشت به کشور خود واکنش‌هایی در فضای مجازی صورت داده است که خیلی‌ها از آن به عنوان خداحافظی این بازیکن با استقلال یاد می‌کنند. میلیچ حداقل دو ماه دستمزد از استقلال طلب دارد و با استناد به همین مسئله می‌خواهد قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند ولی نکته جالب توجه اینجاست که برخی از اعضای کادر فنی استقلال معتقدند هنوز تمام راه‌ها برای بازگشت مجدد این بازیکن به جمع آبی‌پوشان‌ به طور کامل مسدود نشده است!

در پایان آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به تبریز، برخی از مربیان این تیم مدعی بودند میلیچ خودش تهران را ترک کرد و بدون اعلام به آنها راهی کرواسی شد در حالی که هیچ کس او را اخراج نکرده بود. کادر فنی آبی‌پوشان تأکید داشتند آنها هنوز این بازیکن را کنار نگذاشته‌اند و اگر او مشکل خود را با باشگاه حل کند، شاید همچنان فرصتی برای بازگشت داشته باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    میلیچ چه ارزوهایی که داشت!
  • 6 IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    از دوپینگ چه خبر؟ نری قطر یموقع خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی