نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل تراکتور با اشتباه سرمربی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر با برتری شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با تک گل دقیقه ۳۸ شیخ دیاباته با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان خاتمه یافت.

دیاباته در حالی پایش در این فصل برای اولین بار به گلزنی باز شد که فصل گذشته نیز استارت گل‌هایش را از دیدار با تراکتور در تبریز شروع کرده و موفق به هت‌تریک شده بود. 

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

داور: بیژن حیدری

دقیقه ۹: مهدی قایدی در گوشه محوطه جریمه تراکتور به خوبی شیخ دیاباته را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه مهاجم خارجی استقلال خوب نبود و از بالای دروازه با اختلاف به بیرون رفت. 

دقیقه ۱۴: پاسکاری استقلالی‌ها در چند نوبت در نهایت با ضربه قایدی به دست بازیکن تراکتور در محوطه جریمه خورد که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور دستور ادامه بازی داد. 

دقیقه ۱۵: ارسال تراکتوری‌ها به محوطه جریمه استقلال به شکل خطرناک از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد. 

دقیقه ۱۸: محمد نادری با خطا روی میلاد فخرالدینی با کارت زرد داور جریمه شد. 

دقیقه ۲۹: مهدی تیکدری پس از توپ‌ربایی از محمدحسین مرادمند، توپ را به میثم تیموری رساند و این بازیکن با ارسال به محوطه جریمه استقلال محمد عباس‌زاده را صاحب موقعیت کرد که ضربه مهاجم تراکتور از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۳۵: مسعود ریگی از استقلال دومین بازیکنی بود که به دلیل تکل خشن از داور کارت زرد گرفت. 

دقیقه ۳۷: داریوش شجاعیان به فاصله دو دقیقه از کارت زرد ریگی با خطایی که انجام داد، سومین کارت زرد را به نام خود ثبت کرد. 

دقیقه ۳۸: اشتباه مسعود شجاعی سرمربی - بازیکن تراکتور در ارسال پاس رو به عقب، دیاباته را صاحب توپ کرد و او با دربیل زیدانی مدافع روبه‌روی خود را فریب داد و موفق به گلزنی شد. 

دقیقه ۴۳: محمود شجاعی مربی تراکتور به دلیل اعتراض کارت زرد گرفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    محمد نادری در حد محلات بازی می‌کنه ، کادر فنی استقلال چطور متوجه نمیشن، مرادمند پر استرس به راحتی توپ ها رو لو میده و جا میمونه
  • خلیل مهاجر IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    در نیمه اول استقلال با یک اشتباه تراکتور سازی و موقعیت شناسی دیاباته به برتری رسید. نکات ذیل برای من جلب توجه کرد: ترکیب وریا و شجاعیان باید بهتر شود تا قدرت هجومی استقلال تقویت شود حضور فرشید اسماعیلی میتواند در کنار نادری کارساز تر باشد. ارسال توپ به مهدی قایدی و مطهری بهتر میتواند دیاباته را در شرایط گل قرار دهد و خط میانی را تقویت کند.
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    عجیبه یه تیمی که اصلا چیزی به اسم تاکتیک نداره وهمه ی تلاششون فقط دنبال توپ و حریف دویدنه اما مثل یه موجود نجیب شانس میارن وگل مفت میزنند ویا داور براشون پنالتی مفت میگیره! واقعا خود کیسه کشا هم موندن که از سرمربی تا بازیکن و همه چی درپیت اما از نظر خرشانسی جزو سه تای اول!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی