دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
۴ |
۵
شیخ دیاباته و مهدی قایدی: جویندگان طلا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال مهاجمی جوان را در اختیار دارد که دیگر جویای نام نیست. او در حال حاضر یکی از فنی‌ترین مهاجمان فوتبال ایران است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ نمی‌شود فوتبالی باشید اما بازی مهدی قایدی و مهارت‌های فنی این بازیکن لذت نبرید. نمی‌شود فوتبالی باشید و حرکات این پسر را در زمین نبینید. قایدی پس از تمام آن روزهایی که در فوتبال ما مشهور شد و سری در سرها درآورد؛ حالا به بازیکنی تبدیل شده که برای هر تیمی یک نعمت است. مهدی قایدی برای استقلال به شدت مفید بازی می‌کند؛ گل می‌زند، پاس می‌دهد، شوت می‌زند، در دفاع مشارکت دارد و به موقع در خط میانی هم ظاهر می‌شود.

در دیدار با تراکتور منهای دو گل دیاباته، این مهدی قایدی بود که هم گل زد و هم گل ساخت. از این مفیدتر سراغ نداریم بازیکنی برای تیمش بازی کند. استقلال اگر امروز مهدی قایدی را در خط حمله نداشته باشد، تردید نداشته باشید خیلی چیزها کم دارد. او همراه شیخ دیاباته به مهاجمانی تبدیل شده اند که در بازی‌های مختلف، به دنبال کشف طلا هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    دفاع نداشت تیم تراکتور گل سوم نگاه کنید ی مدافع تراختور نیست دو تا تیم داغون بودند
    • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      بله استاد شما درست میفرمایید مهندس تونل سازی مهدی قائدی الهی دورت بگردم
    • بابا مسعود لنگی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      نه اینکه لنگ تاکتیک داشت اگر همون اول بازی ضربه سر کولیبالی که به تیرک خورد گل شده بود که دخلتون اومده بود تاکتیک وقت تلف کردن حامد لک هم که هم نخ نما شده هم مسخره !!آخ اگر دقیقه نود و چهار مهاجم فولاد توپ تک به تک رو به آسمون نمی زد مساوی می شد بازی برخلاف جو سازی لنگی ها !!!!اوضاع تاکتیکی لنگ هم اصلا خوب نیست از دقیقه هفتاد به بعد جلوی همه تیم ها کم می آرن اگه مهاجمای فولاد یه کم دقت می کردند بازی مساوی بود ولی اتاق فکر پرسپولیسی بابا مسعود فعلا فقط گیر داده به فکری تا استقلال رو مثل فصل پیش از هم بپاشن
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    جووونم مهدی قایدی..چ هدی زد ارسلان چ گلی زد مهدی دمشگرررم..فوق العاده س این بازیکن امروز یه گل و یه پاس گل داد :))) شیخ هم عجب گل بینظیری زد چرخش دریبل زیدانی تراکتور رو چپ کرد بازم که دبل لایی آخ آخ آخ نمیدونم چرا بازیکنامون‌علاقه به لایی زدن دارن اینبار نوبت اخباری بود خخخخخ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی