نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیروزی پرسپولیس با شلیک عبدی مقابل فولاد در نیمه نخست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد با پیروزی سرخپوشان تهرانی همراه شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. مهدی عبدی در دقیقه ۲۹ تک گل نیمه نخست بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، سیدمهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، عارف آغاسی، محمد آبشک، محمد میری، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا.

داور: محمد حسین زاهدی‌فرد

دقیقه ۳: شوت ناگهانی پاتوسی از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: بی‌دقتی احمد نورالهی باعث شد ضدحمله سرخپوشان از دست برود و توپ در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۲۷: کرنر ارسالی پاتوسی با ضربه سر موسی کولیبالی از روی خط شش‌قدم همراه شد که این ضربه به شکلی فوق‌العاده خطرناک به تیر دروازه سرخپوشان برخورد کرد و در ادامه نیز بازیکنان فولاد نتوانستند از ریباند توپ استفاده کنند.

دقیقه ۲۹: ارسال احسان پهلوان با دفع ناقص مدافعان فولاد توپ را در داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رساند که این بازیکن با یک ضربه والی و زیبا گل اول پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند. (اینجا ببینید)

دقیقه ۲+۴۵: محمد آبشک به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدي DE ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    جالبه پنالتي فولاد در نيمه اول گم شددددد ، سيامك نعمتي روي پاي بازيكن فولاد خراب شد و داور هيچ خطايي نديد، تيمِ بابا مسعودشونه ديگهههه
    • دامون IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      نمیخواستم کامنت بزارم ولی فولاد اینقدر روان و قشنگ داشت بازی میکرد حیفم اومد کامنت نزارم ولی هر چقدر فولاد خوب بازی میکنه خط دفاعش شل و وله!!! در مورد پنالتی هم بعنوان یه استقلالی انصافا ما که پنالتی ندیدیم ولی بعد پنالتی کولی بازیهای کنعانی دیگه از اون شارلاتان بازیها بود... مورد دیگه هم گزارشکر بازی هستش که بدجور جو گیر شده ولش کنن هم به نفع لنگیا پنالتی میگیره و هم اگر میتونست لخت میشد تا بره گل بزنه براشون!!!!! ولی در کل انصافا اگر فولاد ببازه حقش نیست و حداقل مساوی دیگه باید بگیره چون خیلی بهتر از لنگیا داره بازی میکنه!!!! نفس لنگیا رو قشنگ حبس کرده...
  • wien AT ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    یعنی اینقدر که این گزارشگر استرس داشت تا پرسپولیس برنده بشه، خود یحیی نداشت، آخرای بازی استرسش به اوج رسیده بود و دقیقه ها را میشمرد تا بازی تموم بشه، یعنی اگه آن توپ انصاری که هر بازیکن آماتور هم میتونست آنرا گل کنه،در دقیقه آخر گل میشد،این گزارشگره، سکته قلبی و مغزی را تواما زده بود، من نمیدونم نکونام چی از این انصاری دیده بود که او را به فولاد آورد، یا پنالتیها را خراب میکنه یا موقعیتهای حساس را به آسمون میکوبه، گل دوم پرسپولیس را هم آقای فرشاد احمدزاده،زحمت توپ لو دادن توپ را کشید و موقعیت برای پرسپولیس بوجود آورد، یعنی بزرگترین اشتباه مربیها هستش که جلوی این تیم، بازیکنان سابق پرسپولیس را بازی بدن،چون خواسته و ناخواسته، آخرش زهر خودشونو میریزند.
  • شمسعلی. US ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    در جواب کیسه کشا فقط باید گفت مسعود شجاعی باید همین امشب از تراکتور اخراج شود چون کسی که دو بازیکن کلیدی خود را عمدا روی نیمکت می نشاند و بعد از ۳ گل استقلال و اطمینان از برد استقلال آنها را به بازی میگیرد و روند بازی بر میگردد قطعا اشتباه تاکتیکی نبوده و حتما مسائل دیگری بوده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی