نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
طلسم نبردن‌های پرسپولیس با فولاد شکست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هفته یازدهم لیگ برتر ایران با برتری پرسپولیس مقابل فولاد و شکسته شدن طلسم نبردن‌های سرخ‌پوشان بعد از ۴ تساوی پیاپی، به پایان رسید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید.

مهدی عبدی در دقیقه ۲۹ و احمد نوراللهی در دقیقه ۷۷ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و لوسیانو پریرا در دقیقه ۶۴ تک گل فولاد را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم میزبان کرد.

تیم پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان، در چهار دیدار متوالی مقابل نساجی، ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال به چهار تساوی رضایت داده بود و با پیروزی در این مسابقه طلسم خود در کسب پیروزی را شکست. شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این بازی سه امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال‌حسینی (۹۰ - آرمان رمضانی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۸۵ - سیداحسان حسینی)، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا (۷۷ - امید عالیشاه)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (۷۷ -  مهدی مهدی‌خانی).

عکس تیمی پرسپولیس در دیدار با فولاد

ترکیب فولاد: محسن فروزان، سیدمهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، عارف آغاسی (۴۶ - وحید حیدریه)، محمد آبشک، محمد میری، آیاندا پاتوسی (۸۰ - ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده (۸۷ - شروین بزرگ)، محمدرضا عباسی (۸۰ - محمد قاسمی‌نژاد) و لوسیانو پریرا.

عکس تیمی فولاد در دیدار با پرسپولیس

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

نیمه اول

دقیقه ۳: شوت ناگهانی پاتوسی از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: بی‌دقتی احمد نوراللهی باعث شد ضدحمله سرخپوشان از دست برود و توپ در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۲۷: کرنر ارسالی پاتوسی با ضربه سر موسی کولیبالی از روی خط شش‌قدم همراه شد که این ضربه به شکلی فوق‌العاده خطرناک به تیر دروازه سرخپوشان برخورد کرد و در ادامه نیز بازیکنان فولاد نتوانستند از ریباند توپ استفاده کنند.

دقیقه ۲۹: ارسال احسان پهلوان با دفع ناقص مدافعان فولاد توپ را در داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رساند که این بازیکن با یک ضربه والی و زیبا گل اول پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند. (اینجا ببینید)

شادی گل مهدی عبدی در دیدار پرسپولیس و فولاد

دقیقه ۲+۴۵: محمد آبشک به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: فرار احسان پهلوان این بازیکن را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد، اما ضربه بی‌دقت این بازیکن با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: ضربه فنی فرشاد احمدزاده به راحتی در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: ارسال بازیکنان فولاد در داخل محوطه جریمه و برخورد بازیکنان دو تیم روی خط شش قدم پرسپولیس را زاهدی‌فرد پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۶۰: محمد حسین کنعانی‌زادگان به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

اعتراض محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار پرسپولیس و فولاد

دقیقه ۶۴: لوسیانو پریرا ضربه پنالتی اعلام شده به سود فولاد را به گل تساوی این تیم تبدیل کرد. (اینجا ببینید)

شادی گل بازیکنان فولاد مقابل پرسپولیس

دقیقه ۶۵: یحیی گل‌محمدی نیز به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۷: احمد نوراللهی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۷: محمد حسین زاهدی‌فرد در واکنش به اعتراض نیمکت‌های دو تیم به حمید مطهری و مهدی هاشمی‌نسب کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۶۸: ضربه سر احمد نوراللهی روی پرتاب اوت بازیکنان پرسپولیس را مدافعان فولادی از روی خط دروازه برگشت دادند.

دقیقه ۷۰: ارسال عباسی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۷۲: موقعیت خطرناک فولادی‌ها و ضربه سر پریرا پس از برخورد به دستان حامد لک توسط سید جلال حسینی برگشت داده شد.

دقیقه ۷۷: ارسال امید عالیشاه در شلوغی محوطه جریمه و پس از برگشت دادن توسط مدافعان فولاد و تأثیر وحید امیری روی توپ، به نوراللهی رسید که ضربه آرام این بازیکن نیز تبدیل به گل دوم سرخپوشان شد تا پرسپولیسی‌ها بار دیگر از حریف خود پیش بیفتند. (اینجا ببینید)

شادی گل احمد نوراللهی در دیدار پرسپولیس و فولاد

دقیقه ۳+۹۰: فرار در عمق ساسان انصاری در میان اشتباه مدافعان پرسپولیس این بازیکن را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد، اما شوت محکم و بی‌دقت انصاری این موقعیت خوب را برای فولادی‌ها هدر داد.

دقیقه ۳+۹۰: حامد لک نیز از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس ۲-۱ فولاد

جدول لیگ برتر ایران در هفته یازدهم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    نخواستند که ما ببریم....ولی بردیم . . . #اصالت.....#پرسپولیس
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      طبق قانون اگه بازیکنی به هم تیمی خودش هم توهین بکنه باید حداقل کارت زرد بگیره بر اساس میزان توهین. الان ما می بینیم که کریم باقری چند بار محکم با دست به صورت و دهن کنعانی زادگان می کوبه. باید کمیته انضباطی به این قضیه ورود کنه و کریم باقری حداقل از دو بازی محروم بشه
    • {...} IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      اگه دستگاه سنجش خوشحالی بیارن، گزارشگر بازی از تک تک بازیکن‌های داخل زمین بیشتر خوشحال شد از گل دوم پیروزی! به این جمله دقت کنید: بالاخره زدیم!
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      قشنگ مشخصه که سازمان لیگ به نفع پرسپولیس برنامه ریزی کرده. امروز که بازی استقلال و تراکتورسازی برگزار شد پرسپولیس 3 بازی عقب افتاده داشت. برای همین پرسپولیس با هر تیمی که بازی داره دو بازی کمتر بازی کرده و هم اینکه نتایج سایر تیم ها رو جلو تر می دونه و این کاملا به نفعشه. بابا مسعود و سهیل مهدی طوری برنامه ریزی کردن که اصلا به پرسپولیس برای هیچ جامی فشار نیاد. اون از عقب انداختن 3 بازی این تیم برای فینال آسیا که خدا رو شکر روسیاهی به ذغال موند و بعدش هم که باید بازی های پرسپولیس با فشردگی 4 روزه برگزار می شد این فشردگی برداشته شد و قشنگ سر فرصت بازی های این تیم برگزار می شه و تا آخر فصل پرسپولیس همینجوری دو بازی عقب افتاده داره. خلاصه این کلی به نفع پرسپولیسی هاست.
    • {...} IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      توهم توطئه!!!
    • {...} IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      بنظرم ی جام بفرستن برا کیسه. بقیه تیم ها هم برا ی جام دیگه دیگه
    • استقلال عشق IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      @محمدم اصالت اونیه که وقتی بهش بگن پیروزی ناراحت شه و از اسم لنگ براش سوزناک تر باشه یا اونی که بهش بگید تاج به خودش افتار کنه؟
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      وای به حالت اسم از کریم باقری بیاری خط قرمز ما آقا کریم خواسته بزنه توی گوش کنعانی تا اخراج نشه ببند لطفا
    • مجید IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      پرسپولیس فقط 6 امتیاز داره نه 15 امتیاز. براتون میشمارم. گلی که به صنعت نفت زدید نادرست بود. میلاد سرلک باید دقیقه 35 مقابل شهر خودرو اخراج می شد که هنوز بازی صفر صفر بود. یحیی گلمحمدی گفت که به هیچ عنوان مقابل نساجی بازی نمی کنه و اون بازی باید 3 بر صفر به نفع نساجی می شد. توی بازی استقلال باید دقیقه 10 برای استقال پنالتی گرفته می شد و استقلال 2 بر صفر جلو می افتاد و شما دربی رو با نتیجه بدی می باختید و نمی تونستید کامبک کنید. خلاصه حساب کن چند امتیاز مهندسی شده گرفتید. من حساب کردم دقیقا 9 یا 10 امتیاز مهندسی شده تا الان گرفتید. ولی از اون طرف تا الان 5 پنالتی واضح استقلال گرفته نشده. الان 9 امتیاز مهندسی تا اینجا گرفتند بعد آخر فصل میگن ما با 14 امتیاز بیشتر قهرمان شدیم. هر فصل با همین مهندسی ها به این تیم امتیاز های الکی میدن.
    • محمدم IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      کیسه کش فرودگاه امام هوا چطوره؟؟؟؟؟بگم شعبون بی مخ هم بیاد کمک بازیکناتون باهم بزنن؟؟2
    • قرمزته IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      3امتیاز به موقعی بود. ولی از لحاظ فنی مشکل داریم . دفاع صلابت قبل رو نداره. دو توپ به تیرکمون خورد و چند گل هم فولاد نزد. شانس اوردیم. یحیی بیشتر کار کن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      دادو فریادهای کنعانی زادگان رو همه ما شنیدیم و الان وقت ورود کمیته انضباطی به این مضوع هست. مگه می شه یک بازیکن اینجور روی سوت داور عربده بکشه ولی کسی کاری باهاش نداشته باشه. کمیته انضباطی باید هم کریم باقری و هم کنعانی زادگان رو دو جلسه محروم بکنه مخصوصا کریم باقری. بعدا میگن کریم باقری حجب و حیا داره اون همه با دست توی دهن کنعانی زادگان زد. شما کافیه فیلم این صحنه رو برای رسانه های اروپایی بفرستید می بینید که اونا تعجب می کنن که بازیکن تیم ملی ایران با چنین سابقه ای توی دهن بازیکن خودش بزنه. با این حرکت کریم باقری تمامی حرمت ها شکسته شد و عملا به مردم نشون داد که به جای صحبت کردن تو دهن همیدگه بزنید برای سکت کردن هم. اصلا انسانیت زیر سوال رفت. فوتبال ایران زیر سوال رفت. پس رئیس کمیته اخلاق و کمیته انضباطی کجا تشریف دارن که خبری ازشون نیست.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      . چطور داخل خبر برد پرسپولیس لایک های کیسه کشا بیشتر است . داخل خبر برد کیسه لایک های کیسه کشا بسشتر است داخل خبر های پرسپولیس هن لایک جعل و فیک لایک هایشان بیشتر هست
    • پرسپولیسی اصیل IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      من رو آقا کریم خیلی حساب می کردم ولی رفتار زشت امروزش و اون تو دهنی زدن ها و رفتارهای سخبف از ایشون بعید بود. برای من دیگه کریم باقری وجود نداره. از قدیم گفتن ادب مرد به از دولت اوست.
    • دامون IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      همین که لنگیا جلوی فولاد خودشونو مینداختن زمین تا وقت کشی کنن خودش گویای همه چیز هست!! فولاد بهیچ عنوان استحقاق باخت نداشت و واقعا اگر دفاعش رو یکم درست کنه من به این تیم حتی توی آسیا هم امید دارم که رو سفیدمون بکنه!! امروز فولاد به لنگیا نباخت؛ به شارلاتان بازی لنگیا باخت!! ولی اینم بگم بعنوان یه استقلالی واقعا به کریم باقری افتخار میکنم؛ {...} که به معنای واقعی کلمه مرد هستش و بعنوان یه استقلالی جلوش کلاه از سرم برمیدارم!!! ضمن اینکه گزارشگر بازی وظیفش گزارش هستش ایکاش اینو به گزارشگرهای تازه وارد یادآوری کنن!این گزارشگر بغیراز گزارش فقط شیر سماور به داور نگفت!این تازه واردها فکر میکنن با این مدل گزارش و طنازی واسه یه سری طرفدار میتونن خودشونو معروف بکنن!! از اون بدتر کارشناس بازی بود که خداییش فقط داشتم نیم ساعت بهش میخندیدم! {...}
    • اتاق سرخ مافیا IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      پرسپولیس امروز دوتا گل زد دو تا گلی که توپ اصلا قرار نبود با چنین ضربه هایی که زدن توی گل بره ولی از اونجایی که توپ هم فهمید پرسپولیس نفسهای آخرش رو میکشه و چیزی به انحلالش نمونده بخاطر دل اون هواداری که بابا مسعود بابا مسعود میکنه بخاطر دل پاک گل محمد راهی گل شد تا امشب رو با نشاد بخوابن درحالیکه خودشون هم میدونن امروز باخت رو پیشونی شون بود
    • مصطفی6+6 IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      دوستان پرسپولیسی سلام. همین کامنت های استقلالیا رو ببینید میفهمید چقدر ناراحت هستن البته من بهشون حق میدم چون 4 یا 5 ساله بازی های زیبای پرسپولیس رو دیدن و عادت کردن به نارحت شدن و با اینکه تیم خودشون برده ولی باز از رو عادت به نارحتی بازم ناراحت هستن :))) ولی دوستان استقلالی انقدر به فکر پرسپولیس نباشید خدایی نکرده سکته میکنید
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    یک برد عالی و روحیه بخش برای پرسپولیس. پرسپولیس خیلی خوب شده است . امیدوارم پرسپولیس روند خوب خودش را حفظ کند و در بازی ها بعدی هن برتده شود
  • {...} IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    بهترین تیم ایران با اختلافف
    • محمدم IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      خخخخخخخخخخ بامزه بود
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    یحیی گل محمدی خیلی هم مربی خوبیه وقتی عیسی آل کثیر محرومه و بشار هم وسط مسابقات لیگ رفته قطر دست یحیی بسته شده !!! خود هواداران استقلال هم می دانند یحیی و تیمش چه بازی جلوی استقلال انجام دادن و الان هم یحیی احتیاجی به مافیایی رسانه ای ندارد چون خودمون ۳میلیون هشتگ یحیی تنها نیست زدیم !!! واقعا چرا باید مربی فینالیست آسیا رو تنها بگذاریم ؟!!!!!! از یحیی بهتر برای پرسپولیس پیدا نمیشه چون اگه یحیی بره دوباره برمی گردیم به دوران درخشان درخشان و استیلی و.....!!!!!! الحق و الانصاف هم تیمش خوب بازی می کنه خب طبیعیه این همه مساوی بعد از فینال آسیا که متاسفانه باختیم تیم از لحاظ روحی افت کرده و تمرکز نداره الان الهلال هم سه هفته است لیگ عربستان مساوی می کنه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      زدی توی کار کپی پیست اینو من نوشتم به اسم‌شما تموم شد خخخخخخ ❤
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      آخه چه بازی مقابل استقلال انجام دادن؟ اگه پنالتی دقیقه 10 استقلال گرفته می شد استقلال توی همون نیمه اول کار پرسپولیس رو تموم کرده بود و حتی کار جوری می شد که پرسپولیس با نتیجه بسیار بدی دربی رو می باخت ولی رضا کرمانشاهی با نگرفتن پنالتی و ندادن کارت زرد به سید جلال حسینی شانس بسیار زیادی برای پرسپولیس برای نیمه دوم ایجاد کرد. اما کل نیمه اول که پرسپولیس حرفی برای گفتن جلوی استقلال نداشت. نیمه دوم هم چند استباه مدافعین استقلال کردند و بعد از گل عبدی که اون هم مردود بود دیگه ما بازی از پرسپولیس ندیدم و دقیقه 92 هم که مهدی قایدی روی همه مهندسین لیگ برترو کم کرد. پرسپولیس در بازی استقلال 15 دقیقه بیشتر بازی نکرد و هم گلشون مردود بود و هم پنالتی برای استقلال گرفته نشد.
    • Red army IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      در جواب لنگی ها.... عزیزم در مورد دربی ما دو تا عقب باشیم یه یارم ازمون کم شه خیلی هم راحت تریم. هیس میگم ایمون زاید بیادا
  • محمدم IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    دوستان لنگی واسه سهمیه بجنگید.... ما هم واسه قهرمانی... شاید یه نارگیل گیرتون اومد خخخخخخخخخخخخخخخ
    • محمدم IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      بازم که ماباید انتقامتونو از فولاد میگرفتیم..اینم بزارین کنار پاختاکور و بقیه
    • Red army IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      مراقب باش از العین شش تا نخورین قهرمانی پیشکش
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      قبول می کنم با کمک داوران و کادو و هدیه و سوتی های شجاعی خیلی صدر جدول لذت داره این لذت مدیون داوران هدیه و کادو و تبانی و سوتی شجاعی بودیم
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      به اسم من کامنت نزار.... خیلی از حرفام سوختی؟؟
    • {...} IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      فولاد عشقه
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    تبریک به داوری که پنالتی نیمه اول فولاد رو نگرفت... صدر تا اطلاع بعدی دست ماست
    • Red army IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      عزیزم نظری درباره پنالتی فولاد نداری؟
  • کی روش IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیسی ها تبریک
  • لنگیون IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    حداقل باید ۴تا لنگ تو این بازی میخورد. خوبه امسال لنگ هیچی نمیشه تو زمین خودشم حریف هیچ تیمی نیست دو گل تلپ تلپی
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    تبریک بالاخره بردیم و واقعا عجیبه چطوری اون صحنه رو برای فولاد پنالتی گرفت ؟!!!!! اما واقعا دفاعمون ....... قشنگ نبود شجاع حس میشه وسوال اینجاست چرا بدون اینکه از تراکتوری ها بترسیم ایمان سلیمی رو جذب نکردیم ؟!!!!!
  • غوری کج وکوله NL ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    تبرییییییببییییک داور استقلالی و فولاد رو با هم شکست دادیم
  • پارسه DE ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیس ۲ زاهدی فر ۱
  • ایمان IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    اینطوری بهتره بنویسید که بالاخره گذاشتن پرسپولیس ببره
  • ناشناس NL ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیس بردولی همه فهمیدن تیم ناپاک چقد شرافتشو این فصل فروخته بابت صدر
  • ایــــــــــــــــــــــــــــــــــرانـــ IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    گزارشگر چقدر جانبدارانه گزارش میکرد! سر پنالتی آخرش طاقت نیاورد و گفت پنالتی نیست لحظه زدن گل دوم پرسپولیس هم دو متر پرید هوا و جالبتر از همه آخر بازی گفت داور دیگه باید سوت رو بزنه! بازی رو میدادن گل محمدی گزارش کنه روش نمی شد در این حد جانبدارانه گزارش کنه
    • مهرشاد IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      یه بار دیگه گزارش خیابانی توی دربی رو ببین توی چند صحنه تابلو داشت دستور برای دادن پاس بهتر به بازیکن های تیم نا پاک کیسه می داد
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    دوتا پنالتی فولاد گرفته نشد!! دوتا توپ خورد به تیرکشون!! ساسان انصاری از تو شیش قدم عمدا توپو زد آسمون تا لنگ بالاخره بعد از دو ماه بتونه طعم برد رو بچشه...
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      بسوز دوچرخه سوار .دزفولی و مظفری گفتن اند . پنالتی فولاد اشتباه بوده . حالا هم بسوز کیسه کش
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      واقعا پرسپولیس امروز انتقام ما را از فولاد گرفت ما هواداران استقلال مدیون پرسپولیس هستیم
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      من در اخبار استقلال حرف نمیزنم... تو فیک هستی
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      ببخشید در اخبار پرسپولیس حرف نمیزنم.. اشتباه گفتم استقلال
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    آرمان رمضانی مهاجم پرسپولیس دفاع میانی بازی کرد . و کیسه ۵ دفاع میانی روی سکو ها دارد .وزیر هم پرسپولیسی
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      واقعا باید اونایی که ایمان سلیمی رو‌ جذب نکردند پاسخگو باشن چرا جذب نشد واقعا حقوقدان های ما چی کار می کنن توی باشگاه؟!!! کیسه هرچی بازیکن فسخ کننده بود ر‌و جذب کرد اصلا هم محکوم نشد !!! جانشین کنعانی احسان حسینی بود جانشین غلامی دانشگر !!!!! بعدش هم سیاوش یزدانی اومد داخل آخ شجاع کجایی !!!!!!
    • حاتم IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      رفیق امیرپرسپولیسی رفیق منم هست،امیرجان هیچوقت به تیم محبوبم توهین نمیکنه،خودمم همیشه احترام نگه داشتم هیچوقت به تیم رقیب بی احترامی نکردم.
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    آرمان رمضانی مهاجم پرسپولیس دفاع میانی بازی کرد . و کیسه ۵ دفاع میانی روی سکو ها دارد .وزیر هم پرسپولیسی
  • مولر از برلین DE ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیس داور و فولاد را برد. بازی سپهان . و استقلال و فولاد هر سه بازی از داوری لطمه خوردیم!! هفته قبل اگه مدافع استقلال اخراج می شد . و این بازی که همه دیدند.. تیم را خالی از بازیکن کردند. باز دست از سر اش بر نمی دارند. اگه داوری ها الان عادلانه بود جالی پرسپولیس و استقلال توی جدول عوض می شد. من در مورد فوتبال ایران به این نتیجه رسیدم هر کس در مورد داوری بیشتر اعتراض کند . سود می برد . مطهری هفته قبل نرمال برخورد کرد . برهانی داد می زد. نتیجه را امروز دیدید!! این فوتبال تعطیل شود بهتر هست .تیم های ضعیف نمیتوانند نتیجه بگیرند تیم پیش تاز را به زنجیر می کشند.
  • ؟ IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پیروزی امسال هیچی نمیشه.. فوقش موز گیرش بیاد
    • مولر از برلین DE ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      دوچرخه چطور!! تمامی امکانات در اختیار استقلال هست . تا جامی بیاورد. داوری امروز سند محکمی هست که کدام تیم را می خواهند قهرمان کنند . داوری دربی مدافع استقلال اخراج نمی شود . داور الومینیوم دو پنالتی نمی گیرند. فکر می کنی استقلال چطوری نتیچه گرفته. امتیاز این دوبازی را از استقلال کم کنی . پنجم هم نبودید. خط حمله استقلال دو میلیون یورو. انوقت هر دو تیم ما دولته. استقلال امسال 300میلیارد پول خرج کرده از کجا.
    • Red army IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      شما که پنج ساله همونم نگرفتین
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      دلم برای کنعانی سوخت
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیس خیلی خوب بود این برد عالی را به پرسپولیسی ها تبریک میگم . هواداران پرسپولیس مثل همیشه از یحیی حمایت کنید . پرسپولیس عالی بوده . با تقویت در نیم فصل پرسپولیس گلات قهرمانی را جشن می گیرد . هواداران پرسپولیس از یحیی حمایت کنید
  • کیسه حکومتی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیس ۲ داور یک زور داور و فولاد به پرسپولیس نرسید داوری ها همچنان علیه پرسپولیس هست در دربی غلامی اخراج نشد در این بازی امروز همه شاهکار زاهدی فر با تقدیم پنالتی هدیه دیدند در صورتی داوری ها به سمت تیم کیسه غش می کند پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
  • حاتم IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    نیمکت غیرحرفه ای فولاد تو این بازی نتونست با شلوغ کاری بازی رو ببره،نکونام با سیاست خاص و کثیفی باعث بهم زدن نظم بازی میشه و بقیه کار و دعوا رو به دستیاراش میسپاره ضمن اینکه پنالتی فولاد اصلا درست نبود و حق به صاحبش رسید.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    با داوری هم حریفمون نشدن کیسه کشا خوشحال باشید انتقامتون رو گرفتیم
    • ناشناس قمارباز IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      ما تو تبریز جشن گرفتیم لنگی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    نوید مظفری . پنالتی فولاد کاملا اشتباه بود . امسال همه می خواهند جلوی گلات قهرمانی پرسپولیس را بگیرند . برای همین ما هواداران پرسپولیس باید پشت تیم باشیم . پنالتی به سود فولاد کاملا اشتباه بود و نوید مظبری هم گفت پنالتی فولاد کاملا اشتباه بود . می خوان کیسه را قهرمان کنند اما باید بدانند پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ می شود
  • {...} IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پیروزی امروز با ۱۴ نفر بازی کرد! ۱۱نفر بازیکنان خودشون احمدزاده ساسان انصاری و زاهدی فر!
  • استقلال عشق IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    بعد از دوازده قرن ميزديد برد بهتر بود
  • عماد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    حیدر سلیمانی کارشناسی داوری واقعا هدف داور از گرفتن پنالتی چی بود!!!!!
  • دامون IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    همین که لنگیا جلوی فولاد خودشونو مینداختن زمین تا وقت کشی کنن خودش گویای همه چیز هست!! فولاد بهیچ عنوان استحقاق باخت نداشت و واقعا اگر دفاعش رو یکم درست کنه من به این تیم حتی توی آسیا هم امید دارم که رو سفیدمون بکنه!! امروز فولاد به لنگیا نباخت؛ به شارلاتان بازی لنگیا باخت!! ولی اینم بگم بعنوان یه استقلالی واقعا به کریم باقری افتخار میکنم؛ هرچقدر پیروانی که مایه ننگ برادران پیروانی هست؛ شخصیت سیاه و شارلاتان فرش و دلار دزدشو به مطهری و یحیی دانمارکی و بازیکنان لنگی بالخص کنعان و لک و جلال و علیشا و نورالهی منتقل کرده برعکس کریم باقری هستش که به معنای واقعی کلمه مرد هستش و بعنوان یه استقلالی جلوش کلاه از سرم برمیدارم!!! ضمن اینکه گزارشگر بازی وظیفش گزارش هستش ایکاش اینو به گزارشگرهای تازه وارد یادآوری کنن!این گزارشگر بغیراز گزارش فقط شیر سماور به داور نگفت!این تازه واردها فکر میکنن با این مدل گزارش و طنازی واسه یه سری طرفدار میتونن خودشونو معروف بکنن!! از اون بدتر کارشناس بازی بود که خداییش فقط داشتم نیم ساعت بهش میخندیدم!چون کسی نمیاد؛صدا و سیما از سرناچاری دست به دامن یه سری جوجه شومن
  • استقلال قهرمان IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    شانسپولیس اینبار خیلی شانس آورد که نباخت چون دوتیرک دروازه داشت گل نخورد و تک یه تک انصاری با بی دقتی به بیرون زد! حداقل حقش پنجمین تساوی بود... کنعانی زادگان هم حقش توسط داور و کریم باقری کف دستش گذاشته شد
  • گربه سرخ IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    این گزارشگر لنگی بعد از گل پرسپولیس از خود لنگیا خوشحال تر بود... اصلا تو صداش ذوق بود
  • زاگرس IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    فرزندان با اصالت مردم مثل آتشفشان فوران کردند.با اصالت ها راه خود را پیدا کردند،نه داور ونه دستهای پشت پرده،دیگر هیچ کس جلودارشان نیست...تیم مردمی ایران«پرسپولیس» با برد تیم پرقدرتی که مثل آب خوردن اسدقلال رو شکست داده بود،گریز خود را به سمت پنجمین جام آغاز کرد.....تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • علی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    ساسان انصاری ثانیه های آخر عمدا اون توپ رو به بالای دروازه زد تا لنگ برنده بشه
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      اون که دروازه خالی رو جلو تیم قبلش فرستاد تو هوا بعدش هم پوزخند زد شب هم ی پست گذاشت رفتیم برای قهرمانی اسمش میلاد می داوودی بود مگه همه میلاد می داوودی ان؟
    • کی روش IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      لطفا قضاوت نکنید والکی تهمت نزنید
  • حاتم IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    خبرجان،کامنت من رو چرا حذف کردی؟من که حرف بدی نگفتم و فقط از هواداران دو تیم خواستم بهم بی احترامی نکنن متاسفانه مثل اینکه تو این دوره و زمونه حرف بی ربط و فحش و ناسزا بیشتر خریدار داره،سعی میکنم مثل چندماه گذشته اینجا نباشم.
    • کی روش IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      واقعا حق با شماست،منم چندین بار همینجوری ش کامنت هام،بعدش هم بعضی از مواقع اسم منو سانسور میکنن واسم هایی که به رقیب توهین میکنن رو کامل منتشر میکنه
  • غریب آشنا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    با سلام اقای آذری.لطف کن بازی را دو باره ببین بازی احمد زاده را چرا برای گل زدن هیچ گونه عمل نکرد یا زود به توپ میرسید یا دیر این برنامه ها کهنه دشده تابلو بود دوست نداشت تیم فولاد برنده باشد دومین نفر انصاری توپ را زد به ساعت استادیوم چون نخواست تیم سابقش به بازد این بازی را با این دونفر ببین تا جای فرار نداشته باشند من از جواد تعجب کردم بازی نکردن احمد زاده را نفهمید ولی شمامتوجه بازی نکردن آنها شدین بازیکن که دوست نداشته باشد تیمش برنده نشود دیگر جای در تیم ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی