نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یحیی گل‌محمدی: کمبود بازیکن نداریم، من و افشین پیروانی هم هستیم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان پرداخت و گفت پنالتی اعلام شده به سود تیم مهمان اشتباه بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از لحاظ جدولی بازی مهمی برای ما بود. بازی سنگینی بود. فولاد هم تیم خوب، فنی و قدرتمندی در لیگ است و بازی جلوی این تیم همیشه سخت بوده است. خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و فرصت‌طلب بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: بچه‌ها خوب جنگیدند و در مجموع هم یک فوتبال فیزیکی و فنی بود. فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی درباره پنالتی اعلام شده به سود تیم فولاد و اعتراض کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً آن صحنه پنالتی نبود. توپ به دهن کنعانی‌زادگان خورده بود و نمی‌دانم داور چی را پنالتی گرفت! آن اتفاق کار را برای ما سخت کرد و فشارهای زیادی به لحاظ روحی و روانی روی بچه‌ها بود. ما چهار بازی را نبرده بودیم و این بازی برای ما خیلی مهم بود. سوت‌های جنجالی و اینطور صحنه‌ها فشار زیادی به بچه‌ها می‌آورد. در هر صورت صحنه خیلی واضح بود و پنالتی نبود. نمی‌دانم چرا داور پنالتی گرفت.

گل‌محمدی درباره درگیری‌های پیش آمده بین نیمکت دو تیم و اعتراض‌های مهدی هاشمی‌نسب تصریح کرد: فوتبال برای رفاقت و دوستی‌هاست. فکر می‌کنم یک مقدار پنالتی اعلام شده از سوی زاهدی‌فر بازی را از تب و تاب انداخت و بحث‌های فنی زیر سؤال رفت. در هر صورت باید از همه کسانی که برای فوتبال تلاش می‌کنند و برای اینکه لیگ ادامه داشته باشد، زحمت می‌شکند، تشکر کرد. هفته قبل بحث آلودگی هوا بود و اصلاً شرایط خوبی برای برگزاری بازی نداشت. فکر می‌کنم بعد از کادر پزشکی که بیشترین زحمت را می‌کشند، باید از فوتبالیست‌ها و کادر فوتبالی‌ها تشکر کرد.

یحیی گل‌محمدی همچنین در نشست خبری گفت: بچه‌ها امروز خیلی خوب بودند و توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. آنها خیلی خوب و درگیرانه بازی کردند و مقابل حریف کم نیاوردند. به بازیکنان بابت این برد تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهند.

وی درباره اینکه پرسپولیس در خط حمله چگونه باید بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند، اظهار داشت: باید تمرینات اختصاصی بیشتر و تمرکز بیشتری روی ضربات آخر داشته باشید. خوشبختانه تیم ما خیلی خوب موقعیت‌سازی می‌کند و امروز توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گویا باشگاه برای جذب مهدی ترابی نامه زده است و روند جذب این بازیکن چگونه پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: راجع به بازی صحبت کنیم خیلی بهتر است.

گل‌محمدی درباره تعویض محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی گفت: مجبور شدیم هر دو را تعویض کنیم. در آن پست هم کمبود بازیکن داریم و نگران دفاع وسط هستیم. باید با دکتر تیم صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت‌شان به چه صورت است.

وی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد اظهار داشت: او نیمه اول را خوب مدیریت کرد و سوت زد، اما در نیمه دوم احساس می‌کنم بازی از دست او خارج شد. یک پنالتی گرفت که اصلاً پنالتی نبود و خیلی راحت سوت زد. ما خیلی تعجب کردیم، چون صحنه خیلی واضح بود و با اینکه خیلی به صحنه نزدیک بود، پنالتی اعلام کرد و این مسئله باعث ایجاد تنش و ناامنی در بازی می‌شود. آن پنالتی روند بازی را به خشونت برد و بازی از دست خودش هم خارج شد. در خیلی از صحنه‌ها خوب قضاوت کرد، اما در آن صحنه اشتباه کرد. کارت‌ها و سوت‌های داور به موقع بود، اما آن یک اشتباه و یک سوت، می‌تواند سایر صحنه‌ها را پوشش بدهد. همان یک صحنه می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اگر سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به بازی بعدی نرسند بازیکن جانشینی برای آنها وجود دارد یا نه، گفت: بازیکن داریم، خود من هم هستم و افشین پیروانی هم هست! ما هم می‌توانیم بازی کنیم! با این حال باید ببینیم وضعیت این بازیکنان چطور است و در بازی‌های آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    تازه بازیکن زیاد هم داریم کی گفته کمبود داریم مثلا نگاه کنید آرمان رمضانی مهاجم رو بردیم دفاع قدشم بلند قشنگ سر میزنه
    • محمدم IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      یه تیمی هم هست تو هر پست 3 تا بازیکن تاپ داره...اونوقت ما تیم حکومتی هستیم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      پرسپولیس تو هیچ سالی کمبود بازیکن نداشته همین امسال هم 7 نفر درجه یک براشون خریدن. فقط افرادی که میگم به لیست اضافه کنید. مسعود سلطانی فر، سهیل مهدی، مهدی دادرس، کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، دپارتمان داوری، کمیته داوران، رضا کرمانشاهی. به اضافه همه مهندسین لیگ برتر در داخل و خارج زمین. فقط برای یادآوری: استقلال گفت چند هفته به تیم من مهلت بدید تا سوپرجام رو برگزار کنیم. 3 روز قبل بازی، نتیجه 3 بر صفر به نفع پرسپولیس. سپاهان یک ساعت تاخیر کرد گفتند 3 بر صفر به نفع پرسپولیس. حالا بازی داماش پرسپولیس 2 ساعت تاخیر کرد بازی رو ساعت 11 و 10 دقیقه شب برگزار کردند. یحیی گلمحمدی گفت ما به هیچ عنوان با نساجی بازی نمی کنیم. گفتند چشم اشکالی نداره خودمون بازی رو لغو می کنیم. قبل شروع فصل باید سوپرجام پرسپولیس و تراکتور انجام می شد ولی پرسپولیسی ها گفتند هم مشکل بازیکن داریم و هم مدیریت و گفتند چشم اشکالی نداره میندازیم بازی رو 15 هفته بعد سر فرصت بازی کنید. دیگه مهندسی از این واضح تر سراغ دارید؟
    • لُنگ سوگلی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      یحیی هوچی گری ش شروع شد..بابا خجالت بکشید بابا مسعود تمام قوانین رو براتون دور زد و ۷ تا بازیکن تاپ براتون گرفت.....
    • زاگرس در جواب کیسه ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      کیسه جون بدجور دلت پره!!!مراقب خودت باش غمباد نگیری.درضمن کامنتت خیلی چرت وپرت بود نخواندمش
    • تیم هندبال لنگ IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      دِ لامصبا 8تا بازیکن درجه1براتون خریدن. کم نقنق کنین. امروز دوتا توپ ب تیرتون خورد و این همه تک بتک فولاد خراب کرد
    • محمدم IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      وقتی میبینم کیسه کشا از غارشون اومدن بیرون احساس پوچی میکنم که ایا ما با اینا شدیم 80 میلیون نفر؟؟؟
    • حمید علوی CA ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      زاگرس جان بعد اون پاسخی که در مورد منشا صداهای ترک خوردن و فروریختن بهت یادآوری کردم، انتظار نداشتم دوباره بیای. حالا دیگه نمیدونم دلیلس کمبود توانایی تحلیل ادبی هست یا کمبود ...
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      حمید علوی چه جوابی دادی فقط حرفت الکی زدی . بعدش هن فیک زاگرس هست
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      آقای علوی شما هم وارد بازی های بچه گانه شدی! منتظر همچین روزی بودم
  • {...} IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیس بازیکنی نداره متاسفانه اوایل فصل رسول پناه خلع سلاح کرد تیم مارو ک قهرمان نشیم ولی کور خونده ما پرسپولیس هستیم حااا حالاها قهرمان
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    یحیی گل محمدی خیلی هم مربی خوبیه وقتی عیسی آل کثیر محرومه و بشار هم وسط مسابقات لیگ رفته قطر دست یحیی بسته شده !!! خود هواداران استقلال هم می دانند یحیی و تیمش چه بازی جلوی استقلال انجام دادن و الان هم یحیی احتیاجی به مافیایی رسانه ای ندارد چون خودمون ۳میلیون هشتگ یحیی تنها نیست زدیم !!! واقعا چرا باید مربی فینالیست آسیا رو تنها بگذاریم ؟!!!!!! از یحیی بهتر برای پرسپولیس پیدا نمیشه چون اگه یحیی بره دوباره برمی گردیم به دوران درخشان درخشان و استیلی و.....!!!!!! الحق و الانصاف هم تیمش خوب بازی می کنه خب طبیعیه این همه مساوی بعد از فینال آسیا که متاسفانه باختیم تیم از لحاظ روحی افت کرده و تمرکز نداره الان الهلال هم سه هفته است لیگ عربستان مساوی می کنه
  • پرسپولیس مظلوم IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    واقعا مظلومیت پرسپولیس با داوری ها علیه تیم به خصوص دست خالی مربی نداشتن جایگزین جلال حسینی و کنعانی زادگان دیدیم کیسه نیکمت اش از تیم اصلی پرسپولیس نامی تر هست دفاع کیسه مرادمند غلامی دانشگر یزدانی به اندازه دو تیم مدافع اسمی دارند بعد میگن وزیر پرسپولیسی هست
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    این کامنت را برای چندمین برای نویسم یحیی گل محمدی خیلی هم مربی خوبیه وقتی عیسی آل کثیر محرومه و بشار هم وسط مسابقات لیگ رفته قطر دست یحیی بسته شده !!! خود هواداران استقلال هم می دانند یحیی و تیمش چه بازی جلوی استقلال انجام دادن و الان هم یحیی احتیاجی به مافیایی رسانه ای ندارد چون خودمون ۳میلیون هشتگ یحیی تنها نیست زدیم !!! واقعا چرا باید مربی فینالیست آسیا رو تنها بگذاریم ؟!!!!!! از یحیی بهتر برای پرسپولیس پیدا نمیشه چون اگه یحیی بره دوباره برمی گردیم به دوران درخشان درخشان و استیلی و.....!!!!!! الحق و الانصاف هم تیمش خوب بازی می کنه خب طبیعیه این همه مساوی بعد از فینال آسیا که متاسفانه باختیم تیم از لحاظ روحی افت کرده و تمرکز نداره الان الهلال هم سه هفته است لیگ عربستان مساوی می کنه
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    خداروشکر آقا یحیی شما و افشین خان هم هستید و کمبود بازیکن نداریم هم تیم خاصیم هم حکومتی اونی که گرون ترین بازیکن لیگ رو داره مظلومن بندگان خدا -:-:))))))
    • ستارگان سرخ ایران وآسیا ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      اقا یحیی کنایه بسه دیگه درست امسال تعدادی بازیکن از تیم جدا شدن ولی عوضش ۷ تا بازیکن خوب جذب شده .البته تو دفاع مشکل داریم جایی که کنعانزادگان هست این چندمین سوتی این بازیکن بی کیفیت هست که تو لیگ انجام داده تو بازی های قبلی تونل افتتاح میکرد تو این بازی با دهنش میخواست توپو بگیره .باید برای نین فصل یه بازیکن خوب تو این پست بگیریم
  • مسعود IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    عوضش بابا جونی دارین
  • علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    برو بابا تا بابا مسعود هست غم ندارین مکتب حرف پوچ زدن همینه
  • کیسه +6+6 IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    وقتی ی کیسه کش سعودی دکل نورد از غارش بعد پنج سال بیرون میاد . . .
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    ما هواداران پرسپولیس حامی آقا یحیی هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی