سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۱۰ |
۳
اعتراض استقلالی‌ها به برنامه‌ریزی سازمان لیگ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال قرار است با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر اعتراض کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تراکتور تبریز را در هفته یازدهم لیگ برتر شکست دهد و به صدر جدول صعود کند. 

استقلال در دو هفته آینده باید با سایپا در ورزشگاه آزادی و نفت مسجدسلیمان در مسجدسلیمان رقابت داشته باشد. برنامه مسابقات به شکلی است که استقلال باید به فاصله ۵ روز از بازی با تراکتور با سایپا دیدار کرده و ۶ روز دیگر نیز با نفت مسجدسلیمان بازی کند.

این در حالی است پرسپولیس که دو هفته اخیر بازی‌هایش با استقلال همزمان بوده است، پس از دیدار با فولاد خوزستان یک هفته استراحت کرده و با آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد. باشگاه استقلال اعتقاد دارد که پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا بوده و با توجه به عقب افتادن بازی‌هایش در لیگ باید مسابقاتش فشرده برگزار شود اما استقلال باید به فاصله ۵ روز دیدار با تراکتور با سایپا بازی کند.

از طرفی، دیدار استقلال با تراکتور در تبریز برگزار شد و دیدار پرسپولیس در تهران. همچنین استقلالی‌ها برای بازگشت به تهران چند ساعت در فرودگاه معطل شدند که باعث خستگی شدید بازیکنان شده است. سایپا حریف هفته آینده استقلال آخرین بازی‌اش را جمعه ۲۶ دی‌ماه برگزار کرده و سه روز هم از استقلال بیشتر استراحت کرده است. 

قرار است مسئولان استقلال طی نشستی به جمع‌بندی رسیده و نامه اعتراض خود را نسبت به برنامه‌های بازی‌های لیگ به سازمان لیگ ارسال کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    چه آش شوری شده این باشگاه! یکی شون میاد همه لیگ را بهم میریزه یکیشون میره برنامه می چینه که قبل از دربی پرسپولیس نفس نکشه و پشت هم بازی کنه، حالا که به اون اهداف قبلی و کوتاه مدت رسیدن باز میزنن زیر میز. کلا هم به دنبال حاشیه و شلوغ کاری هستند و مدام فریاد وامصیبتا...
    • مولر از برلین DE ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      اقای مظلومی مگه برنامه لیک را شما تدوین نکردی پس چرا باز اعتراض!!! بازی برابر را شما اختراع کردید. پلی اف اسیادر پیش هست . بازی برابر را حتما باید اجرا کنند!!
    • مانی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      مسخره ترین دلیل اینه که گناه بلیط گرفتن و چند ساعت معطلی در فرودگاه رو هم پای سازمان لیگ و پرسپولیس نوشتن
    • فوتبالی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      قاعده براین بوده و هست تیمی که بازی عقب مانده داره باید مابین بازیها و فشرده تر بازیهاش برگزار بشه در حالیکه الان با تفکرات مشکوک سازمان لیگ بازیهای تیمهای مدعی داره فشرده تر میشه!! واقعا نمیخوام بگم سازمان لیگ هم مطیع مافیای فوتباله اما باید رویه ای رو اتخاذ کنه تا مورد اتهام واقع نشه و به طرفداری از پرسپولیس متهم نشه این فقط مربوط به این فصل نیست فصل گذشته هم بازی پرسپولیس با نساجی رو بدلیل واهی آلودگی هوا به تعویق انداختن و بازی این تیم رو آخر نیم فصل با فراق بال!!!!!!برگزار کردن این رویه خواه ناخواه به نفع تیم پرسپولیس است
  • کی روش IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    مقصر کسانی هستند که با لابی و پارتی پست میگیرند و قاطعیت ندارند
  • parazit IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    کیسه کشا پلی اف آسیا بازی دارن پس باید طبق منطق خودشون بازیهاشون فشرده باشه
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    نمی فهمم این اعتراض ها دلیلی نداره ۱.استقلال شنبه میزبانه اما پرسپولیس دوشنبه مهمانه ولی باید‌ از یک شنبه حرکت کنه به سمت اراک ۲. عوضش بازی هفته بعد استقلال یک روز قبل بازی با پرسپولیسه و استقلال یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت می کنه خیلی مسائل رو بزرگ می کنید
  • آبی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    وقتی تیمی اینقدر قدرت داره که میتونه پیش از بازی آسیایی و بعد از خلق حماسه دست خدا بازیای داخلیش رو به تاخیر یا به عبارتی به زمان دلخواه خودش بندازه دیگه باید فاتحه اون فوتبال رو خوند چراکه با این روند احتمالا یحیی و افشین میتونن هر کار عجیبی رو انجام بدن حتی انتخاب وزیر ورزش آینده رو
  • Saiednl20 NL ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    لنگیها سوگلیند ، اعتراض بی اعتراض،یه جورایی همینطوریها پوکر کردند !
  • 6 IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    کیسه کیسه ایرین پلاست....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی