نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
۰ |
۰
حمایت مهدی تارتار از تاکتیک پرتاب اوت در پیکان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش از تاکتیک پرتاب اوت اسفاده خواهد کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم و امسال هیچ بازی‌ای آسان نیست. در بازی‌ها می‌بینیم نتایج عجیبی رقم می‌خورد. تیم حریف در نقل‌وانتقالات خوب عمل کرده است و مربیان جوان خوب را حفظ کردند. دستشان باز بود و توانستند ۱۰ بازیکن لیگ برتری جذب کنند. آقای ربیعی خاطر خوبی از بازیکنان با تجربه دارد و می‌داند بازیکنان با تجربه احساس مسئولیت بیشتری دارند. بنابراین کار سخیت داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی هفته قبل برابر سپاهان را از دست دادیم، محکوم به پیروزی هستیم. باید بازی را ببریم تا جایگاه خودمان را حفظ کنیم. ما تیم جوانی هستیم. ما جوانان با انگیزه و با استعدادی داریم.

او درباره عملکرد تیمش برابر سپاهان هم گفت: ما بازی خوبی را برابر سپاهان به نمایش گذاشتیم و بعد از نتیجه ۲ بر یک بی مهابا حمله کردیم. از آقای نویدکیا هم تشکر  می‌کنم که صادقانه صحبت کردند. آنها هم بعد از نتیجه ۲ بر یک فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند و می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند.

وی درباره وضعیت مصدومیت فرزاد حاتمی هم گفت: احتمال دارد این بازیکن به بازی فردا برسد و بازی کند.

تارتار درباره نادر محمدی و پرتاب‌های اوت او هم گفت: اوت ضربه‌ای است که آفساید ندارد و می‌توانید حریف را در ۱۸ قدم حبس کنید اما ضربات ایستگاهی آفساید دارد و تیم‌ها جلو می‌آیند. وقتی می‌توانید اوت را به محوطه جریمه حریف بیندازید، هر مربی‌ای از این فرصت استفاده  می‌کند. ما هم از این اوت‌ها استفاده می‌کنیم. می‌دانم کمی کسل‌کننده است اما چاره‌ای نیست و باید از این فرصت استفاده کنیم.

۲۵۶ ۲۵۱

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی