نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
۱۰ |
۴
ببخشید، ما این فوتبال را دوست نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از این فوتبال جز مشتی خزغبلات بیانه‌گونه چه چیز دیگری باقی مانده است؟ لذت بردن از این لیگ و کیف کردن از بازی‌هایی که آخر همه‌شان دعوا و جنجال‌های بی‌حاصل است، کار هر کسی نیست.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ این روزها که فوتبال ایران به لحاظ ابعاد فنی، دانش روز، لیگ جذاب، تیم‌های ملی موفق و ... با مشکلات متعددی مواجه است و به شدت نیز بیانیه باران شده ترجیح می‌دهیم بیشتر سکوت کنیم و هر نکته‌ای را روی کاغد نیاوریم.

ما مثل خیلی‌ها تبدیل شده‌ایم به نظاره‌گران بی چون و چرای این فوتبال؛ تماشاگرانی که دیگر حتی در ورزشگاه هم نیستند تا شاهد شاهکارهای بی‌بدیل آنهایی باشند که تصور می‌کنند تمام فوتبال یعنی بیانیه صادر کردن، یعنی دعوا با همه، یعنی شلوغ کاری روی نیمکت، یعنی یکسره حق را به خود دادن، یعنی طلبکار بودن از همه چیز و همه کس، یعنی ما خوبیم دیگران بد هستند، ما فوق‌العاده‌ایم همه دنیا مشکل دارد، یعنی ما کریس رونالدو هستیم و بقیه هیچی نیستند، یعنی دوای درد فوتبال دنیا ما هستیم و بقیه هم کشک!

این فوتبالی که ستاره ندارد و فقط با بیانیه‌هایش کیف می‌کند، همان فوتبال تو خالی و بی هویتی است که معلوم نیست از جان این و آن چه می‌خواهد؛ این از باشگاه دارانش که مدیریت مشعشع خود را با دعوا و کنایه تبلیغ می‌کنند، آن هم از مربیانش که مورینیو و گواردیولا را هم قبول ندارند؛ راستی آن هم از انتخابات فوتبالش که سر و ته درست و حسابی ندارد.

از این فوتبال جز مشتی خزغبلات بیانه‌گونه چه چیز دیگری باقی مانده است؟ لذت بردن از این لیگ و کیف کردن از بازی‌هایی که آخر همه‌شان دعوا و جنجال‌های بی‌حاصل است، کار هر کسی نیست. حتی آنهایی که در همین فوتبال مسئولیت  دارند، لذتش را نمی برند.

از فوتبال ورشکسته به تقصیر ما که آدم‌های خوبش حذف شده‌اند و تتمه افراد باقی مانده‌اش مجالی برای نفس کشیدن در این هوای آلوده ندارند، فقط مشتی شعار و بیانیه باقی مانده است؛ همین و دیگر هیچ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    بیانیه آخری که همین امروز منتشر شد که دیگه شاهکار بود.
    • مولر از برلین ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      اره ما این فوتبال را نمی خواهیم.!! برنامه لیگ را یک تیم می نویسد . داوری برای یک تیم هست . سازمان لیگ هم نیم فصل را برای پایان فصل می گذارد. تا تیم خواص قهرمان شود.
  • MGH IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    دریغ از یک بازی درست حسابی. یه بازی هم که قشنگ از آب در میاد اینقدر توش هوچیگری میکنند {...} از این همه تمارض بازیکنا توی محوطه 18 ، توی برخورد ها، الکی زمین خوردنشون، زمین افتادن بی دلیل گلرها. آخ از این روی زمین غلتیدن الکی گلر ها! لج آدم در میاد درحالیکه فقط یه توپ مرده رو مشت کرده!! بازی های خارجی جدا از جذابیت خود بازی، جنبه مهمش اینه که واقعا فوتبال بازی می کنند هیچکس به فکر حیله گری و تمارض نیست. مردونه میجنگن، برخورد هم که می کنند مردونه دست همو میگیرن بلند میشن. نه اینکه مثل مار گزیده ها روی زمین بغلتن. خلاصه فوتبال ما: آآآآآآخ، اووووووخ، وااااااای، آقای داوووووووور! فحش بدُبیراه.
    • میلاد آتش نشان بندر IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      دمت گرم داداش واقعا حرف حق زدی همینطوره که گفتی حیف وقتی که آدم بزاره فوتبال داخلی ببینه
  • عارف IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    جدیدا هم که هر بازیکنی باد از بغلش رد میشه یک نعره هم میکشه و میفته رو زمین که ادم فکر میکنه پاهاش قطع شده و وقتی هم داور که فقط با نعره بازی کن فول میگیره یا کارت میده بازیکن نعره کش با غرور از زمین بلند میشه و داورها هم که با نعره بازیکن خطا میگیرن افتخار میکنن که ب موقع هم خطا را اعلام کردن و هم کارت دادند خلاصه اینکه فوتبال ما فقط فیلم شده و حتی یک بازی هم بدون این فیلمها تمام نمیشه ولی از بازی خوب خبری نیست و تیم بازنده هم بدون هیچ شکی شکست را بگردن داور میندازه و مربی هم از کارش صد درصد راضی و فقط داور برد راز انها گرفت یعنی ما اخر حقه و تقلب در فوتبالیم همین
  • پاک IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    آقای معلوم الهویه بهتر بود به تحلیل ونظر کارشناسی آقایان قربانی وتقوی والبته سلطان علی پروین در مورد بازی دربی توجه می کردید.
  • جملات فاخر وعالی DE ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    این جملات فاخر وعالی آقای آرتین زهرابی را باید در موزه گذاشت و بعنوان سر لوحه آموزشی هر روز باین همه هوچیگران و آشوبگران در فوتبال ایران , از مربیان و کادر فنی و بازیکنان در ایران گرفته وهمچنین به این طرفداران متعصب کور کورانه و بچه گانه تعدادی تیم های خاصی و با راه انداختن ادا و اطوارو ادبیات زشت خود, یاد آوری و گوشزد کرد وگوشمالی داد. ولی کجا باشد گوش شنوا و چشمان باز وعقل و اخلاق و و یک فرهنگ سالم انسانی دراین جماعت خود شیفته؟؟؟ بانیان و عوامل اصلی این فوتبال غیر قابل تحمل و بی معنی ( چه برسد لذت بردن از ان...) همین مدیران سیاسی و ورزشی میباشند, که سالها و سالهای متوالی با بی مسؤلیتی و ندانم کاری و با زد و بند های سیاسی و ورزش خود فوتبال ایران را باین روز سیاه انداخته و به این لجن زار بد آشام تبدیل کردند, چه در مورد تیم های لیگ و چه در سطح تیم ملی. دراین سیستم هیچ نهادی و فردی هم نیست , که بخواهد و توان آن را داشته باشد , این فساد عمیق و آلودگی درهمه جا را برای همیشه ریشه کن کند و آن را از پایه متحول کند. پس آن زمان ,دیگر نون های پر چرب این آقایان فعلی و و قبلی ها چه میشوند ؟؟
  • تورک IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    شما خودتان سهم بزرگی ازاین فوتبالو دارید خود کرده را تدبیرنیست نان این فوتبال سر سفره شماست.کافیه به صفحهات اول همین خبرورزشی طی سالیان گذشته توجه کنید.
  • صادق IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    جناب آرتین امیدوارم خبر ورزشی رسالت رسانه ای خود باور داشته و مطالبی که در پی خواهد آمد را حذف نکند کتمان وقایع و حقایق کمکی به بهبود اوضاع احوال فوتبالمان نخواهد پاک کردن صورت مسئله چیزی را عوض نمی‌کند چه شده است که این فوتبال نمی‌خواهیم؟ روش و منش پهلوانی و حداقل ورزشی لگد مال شده و از بین رفته است، حرمت قهرمان پاس داشته نمی شود قهرمانی که برایش در فینال آسیا ارزش مادی ۲ میلیون دلاری تعیین می شود آیا ارزش معنوی آن باید نادیده گرفته شود؟! اما نگاه به ورزش و فوتبال توسط متولی ورزش یا آنهایی که دستور می‌دهند اما نه دیده می شوند و نه اسمی از میان به میان می آید کاملاً غیر حرفه ای،غیر اخلاقی، غیر ورزشی است،ورزش و فوتبال و قهرمانی قواعد خاص خود را دارد،بازیکنان ازجان مایه میگذارند، مربیان برنامه ریزی و هدایت می‌کنند شبانه روزی زحمت میکشند چطور میشود با یک حکم سیاسی و غیر حرفه ای غیرعادلانه به یک باشگاهی حکم شود که بس است‌! برای تحقّق این حکم سیاسی همه جور کار ضد ارزشی و ناعادلانه انجام می شود یک روز حکم برکناری مربی داده می شود روز دیگر بازیکنان را یکی یکی درک می کنند دریک مرحله
  • صادق IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    در یک مرحله برای ضربه زدن همه جور حاشیه برای بازیکنان کادر فنی و باشگاه درست میکنند نیمه شب بازی رسمی اش را لغو می کنند تا فرصت بازی تدارکاتی را از تیم بگیرند و ...الخ خب جناب آرتین در این بستر و با این دیدگاه می شود منتظر فوتبال باشیم ، منتظر منش و روش ورزشی و پهلوانی باشیم؟! فدراسیون به هم می ریزد، اداره لیگ از هم می پاشد، داوران هر کار بتوانند خواهند کرد- با همه احترامی که برای داوران عزیز و زحمت کش قائلیم باشیم - مدیران باشگاهها، سرپرستان این باشگاه اون باشگاه، نیمکت نشین ها ،مربی سرمربی ها ،علی ها، ذخیره های نیمکت نشین دنبال ماهیگیری هستند!!! زیاده اسباب سردرد می‌شود، باکس هم محدود است ! و کلام آخر با آب ریختن در چاه نمیتوان به آب رسید به قول معروف ماهی ازسرگنده گردد نی زدم به امید ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی