سعید آذری: داور بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه اعلام پنالتی اشتباه به سود این تیم مقابل پرسپولیس بازی را خراب کرد، گفت: پیراهن فولاد برای یکسری از بازیکنان گشاد است و آنها را نیم فصل کنار می‌گذاریم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید آذری با اشاره به باخت تیم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: در چنین مسابقاتی، هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده کند و تمرکز داشته باشد، برنده می‌شود. بر اساس نظر کارشناسان، پنالتی که محمدحسین زاهدی فر داور مسابقه به ضرر پرسپولیس گرفت، اشتباه بود. همین مسئله باعث شد جو مسابقه ملتهب شود و حاشیه‌هایی به دنبال داشته باشد. این پنالتی کار را خراب کرد و در واقع تمرکز فولاد را نیز به هم زد. ما بازی خوبی انجام دادیم و دو بار توپ را به تیرک دروازه زدیم. مستحق این باخت نبودیم.

*ما داشتیم کار خودمان را می‌کردیم و فوتبالمان هجومی و رو به جلو بود. دو روز قبل از بازی با پرسپولیس به سهرابی مسئول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفته بودم قضاوت این مسابقه را به زاهدی فر نسپارید چون قضاوت دربی را به این داور نداده‌اند و قطعاً تمرکز نخواهد داشت.

*پنالتی که برای ما در این بازی گرفته شد، طبق گفته کارشناسان صد درصد اشتباه بود. زاهدی فر یک اوت هم به نفع پرسپولیس گرفت که در ادامه همان توپ سانتر شد و وارد دروازه فولاد شد. همینطور داور یک خطا روی وحید امیری اعلام کرد که خطا نبود و بازهم همان توپ به گل پرسپولیس تبدیل شد. البته این حرف‌ها برای بعد از بازی است. هر تیمی که تمرکز داشت و از فرصت‌هایش استفاده کرد، در نهایت به پیروزی رسید.

*تیم ما در خط دفاع خیلی بی تمرکز بود و دو گل ساده خوردیم. به سختی گل می زنیم اما به راحتی گل دریافت می‌کنیم. اگر همینطور ادامه داشته باشد، تعدادی از نفراتمان را برای نیم فصل بیرون می‌گذاریم.

*فولاد یک تیم بزرگ با مربی بزرگ است. من هم آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام. تا بازی با پرسپولیس هم حرفی نزده بودم. یک عده از بازیکنان در تیم زحمت می کشند و بقیه هم باید با شرایط مبارزه و تلاش خودشان را وفق بدهند.

*این نفرات شناسایی شده‌اند. اگر نخواهند با اهداف تیمی و شرح وظایفی که جواد نکونام تعریف کرده است خودشان را هماهنگ کنند، باید از فولاد بروند. من هم نمی‌توانم زیر بار فشار هواداران باشم. همانطور که حق و حقوق بازیکن را می‌گیرم، حق و حقوق باشگاه را هم می‌گیرم. هرکسی اهداف تیمی فولاد را دنبال نکند، بهتر است در تیم نباشد.

درباره عنوان خاص که به پرسپولیس منتسب می کنند، من این دیدگاه را ندارم. من قبلاً در پرسپولیس نبوده‌ام ولی این را می دانم وقتی مستحق باخت نباشید و شکست بخورید، عصبانی می‌شوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    شخصیت سعید اذری به تیم و نیمکت هوچی گر فولاد نمیخوره و بهتره از اینها جدا بشه.
  • مولر از برلین ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    اقای اذری هاشمی نسب فولاد را نابود می کند. حیف زحمت تو بر باد می رود. دیروز داور هم زحمت اش بر باد رفت . چون نیمکت شما حاشیه هست . نکونام از اسپانیا تاکتیک نیاورده
  • ... IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    فقط یه نگاه به دقیقه۹۳ و گل خالی رو تو اوت زدن بندازین!ان بازیکن هم ساسان انصاری هست،یعنی بازیکن سابق همین تیم!به این سوی چراغ هر چی میخوام خودمو راضی کنم نمیشه که نمیشه!با اون وضع تو اوت زدن سخت تر بود تا گل کردنش که ایشون سخت رو انتخاب کرد و تو اوت زد،اونم تو سقف آسمون!
    • کیسه حکومتی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      دقیقا یه نگاهی به پاس گل مسعود شجاعی به دیاباته بیندازید ببینید چه دلیلی داشت شجاعی به دیاباته پاس گل داد یا هدف شجاعی از استفاده نکردن بازیکنان اصلی خودش مثل خانزاده دژاگه و حاج صفی در بازی کیسه چی بود؟؟؟!!! برای من هم قانع کنند نیست نوراللهی در وضعیت بهتر از ساسان انصاری در دربی تک به تک شدن به مظاهری به اوت بزند و گل نکردن این صحنه سخت تر از گل کردن آن بود؟؟!!!!خدایا کسیه کش ها را از توهمات شفا بده پرسپولیس یه بازی برد و انتقام کیسه را از فولاد گرفت ببینید این کیسه کش ها از وحشت قدرت پرسپولیس هوچیگری می ‌کنند
  • شاهین ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    اذری امروز مصاحبه کرده . گفته قبل بازی به دپارتمان داوری تماس گرفتم!!!!!!!!!!!! گفتم زاهدی فر را نگذارید!!!!!!!!!! توجه کنید. ذهن داور را چگونه خراب می کنند .با دپارتمان در تماس هست!!!!!!!!!! این بشر همیشه در مقابل پرسپولیس پنالتی های مفت گرفته!!!!!! در ضمن گفتم ایشان میگه به سازمان لیگ!!!!!!!!! بازی ها باید فشرده باشد تا جایی!!!!!!!!! کجا ! الکثیر تعداد زیادی بازی از دست دهد.!
  • ناشناس IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    هیچ وقت یادمون نمیره مردانه جلوی سپاهان بازی کرده ومساوی گرفتید زمانیکه مدیر عامل ذوب آهن بودید وبعداز اون بازی چقدر دشمن پیدا کردی ..امیدوارم همیشه همینطور باشید وحرف حق رو بگید جناب آذری دوست داشتنی.
  • shahin IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    اقای اذری جزو معدود مدیرای خوب وکاربلد فوتبالی کشور هست ولی خوب علایق پنهانش به پرسپولیس رو راحت میشه فهمید که اشکالی هم نداره ولی چرا؟چون زمانیکه توذوب اهن بود تونیم فصل با انتقال محسن مسلمان به استقلال مخالفت کرد زمان مربیگری قلع نوعی..ولی بلافاصله چن دماه بعد مسلمان رو بی دردسر به پرسپولیس داد....واما جواب کیسه حکومتی که البته از ضعف شخصیتیش یه اسم گذاشته که جلب توجه کنه عزیزمن مسعود شجاعی هیچ سابقه ای از دلبستگی به استقلال نداره..اگه به فینال حذفی توجه کنید متوجه میشید که بهترین بازیشو کرد بریا کسی که تو لالیگا بوده وسه تا جام جهانی این وصله ها نمیچسبه..داستان نورالهی هم که میگی خودت میدونی داری بی ربط میگی..واما دقت کن به ساسان انصاری و فرشاد احمد زاده که تا پشت 18 میومد توپو لو میداد متوجه میشی وگل خالی نزدن ساسان انصاری حالا یا از ترس فحشهای هواردران پرسپولیس یا نیم نگاهی به آینده...شما از این سوابق دارید مثل مرغ گرفتن میثاق معمارزاده وقتی دروازه بان سایپا بود وباعث قهرمانیتون شدزمان قطبی وفصل بعدشم اومد پرسپولیس.یاشاهکار سعید اقایی تو نیمه نهایی دوفصل قبل سپاهان جلو شما
  • shahin IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    مثل روز روشنه منظور اذری فرشاد احمد زاده وساسان انصاری و.... هستند انوقت متوجه میشی متوهم خودت هستی آقا یا خانم کیسه حکومتی که حتی شجاعت انتخاب یه اسم از وجود خوت رو ندرای وفکرمیکی با القاب وکامتتهای اینجوری حق با شماست...موفق باشید...
  • 6 IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    بازیای قبلی رو هم با هوچیگری میبردید فکر کردی خبریه.... همدان لالیگلیی همینه همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی