نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جواد نکونام: زاهدی‌فر حق نداشت از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: زاهدی فر امروز مصاحبه و عذرخواهی کرده، اگر قرار به عذرخواهی باشد پس چرا از ما عذرخواهی نکرد؟

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جواد نکونام در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:بحث فنی در این حواشی بازی گم شد. دو تیم خوب مقابل هم بازی می کردند. پرسپولیس فینالیست آسیا بود و هفته قبل مقابل استقلال به خصوص در نیمه دوم بازی خوبی کرده بود همه نگاه‌ها را به خودش با توجه به شرایط جدول عوض کرد.

وی افزود: ما هم تمام برنامه‌مان این بود که بازی را ببریم. از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم و موقعیت هایی که به دست آوردیم گویای همه چیز است. دو ضربه به تیر زدیم و یک توپ را هم از روی خط در آوردند و به نظرم از نظر فنی همه چیزمان نسبت به پرسپولیس بهتر بود. روی گل اول روی یک اشتباه با وجودی که توپ به دست بازیکن حریف خورد گل خوردیم. در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم می‌توانیم حریف را ببریم و حتی یک توپ را به تیر زدیم ولی در همان توپ برگشتی که منجر به گل دوم حریف شد بازیکن پرسپولیس مهاجم ما را کشید که نمی‌دانم کارشناسان در مورد آن صحنه چه گفتند.

سرمربی فولاد ادامه داد: من آمار بازی را دیدم و تا دقیقه ۵۰ فرصت تیم میزبان فقط همان گلی بود که زدند. در ورزشگاه آزادی مقابل فینالیست آسیا بازی کردن سخت است ولی حداقل حق تیم فولاد یک امتیاز بود و گواه این موضوع کارشناسان هستند که عنوان کردند که فولاد لیاقت داشت این بازی را ببرد. خوشحالم از سال قبل که کارم را  در فولاد شروع کردم توانستیم تیمی متحد و منسجم را تشکیل بدهیم و بازیکنی که ۵۰ میلیون قرارداد داشت الان قرارداد میلیاردی می‌بندد. ما تیمی ساختیم که همه به آن افتخار می کنند و رساندن این تیم به آسیا حداقل کاری بود که سال گذشته می‌توانستیم انجام بدهیم. امسال هم بدشانسی و اشتباهات سهوی داوری باعث شد که به جایگاه اصلی نرسیم ولی اینها ایراد نیست و این مشکلات ما را قوی تر می‌کند.

نکونام تاکید کرد: خوشحالم بازی با فولاد یکی از بازی های سخت تیم ها محسوب می شود و به همین دلیل از بازیکنانم تشکر می کنم. تاکید می کنم اگر بی دقتی بازیکنان ما نبود باید ۳ امتیاز را می گرفتیم ولی ما به حقمان نرسیدیم.

وی در خصوص قضاوت داور و اینکه کدام تیم بیشتر از این قسمت ضرر کرد عنوان کرد: منصفانه حرف زدن سخت است. آقای زاهدی فر امروز مصاحبه و عذرخواهی کرده در حالی که قانون می گوید او حق ندارد این کار را انجام دهد. اگر قرار به عذرخواهی باشد سال گذشته در اصفهان به ذوب آهن روی اشتباه همین داور باختیم پس چرا آن زمان عذرخواهی نکرد؟

سرمربی فولاد ادامه داد: اشتباه صورت گرفته ولی ایراد ندارد. پنالتی ما پنالتی نبود این هم درست است. گل دوم پرسپولیس هم خطا نبوده ولی خطا گرفتند پس این هم اشتباه بوده. آقای زاهدی فر باید از ما هم عذرخواهی می کرد ولی حق ندارد از یک تیم دیگر عذرخواهی کند. این داور چند هفته پیش در بازی با نفت مسجد سلیمان برای ما قضاوت کرد و اشتباه فاحش مرتکب شد.در بازی با نساجی همین اتفاق افتاد و در بازی روز گذشته هم این اشتباهات صورت گرفت. 

نکونام خاطرنشان کرد:جالب است همه به این موضوع پرداختند که توپ به صورت بازیکن حریف خورده است. در بازی با ذوب آهن داور دچار اشتباه شد و برای ما پنالتی گرفت و همانجا گفتیم که اشتباه به سود ما رقم خورد. دقیقه ۹۳ بازی با نفت مسجد سلیمان ۳ امتیاز از ما گرفتند ولی مگر از ما عذرخواهی کردند؟ اینها به خاطر هجمه های فضای مجازی است. گل‌گهر، سپاهان و این همه تیم اشتباه دیدند چرا از آنها عذرخواهی صورت نگرفته است؟ اشتباه داور طبیعت فوتبال است ولی چرا باید عذرخواهی شود؟ اصلا قانون در کل دنیا می‌گوید داور حق ندارد در مورد قضاوتش صحبت کند. من هنوز نتوانستم صحنه پنالتی را ببینم و مشکلی هم ندارم و می‌گویم اصلا آن اشتباه داور بوده است اما به نظر شما یک بازیکن چه کاری باید انجام بدهد که داور او را اخرج کند؟ اگر دوست خوبم کریم باقری نبود چه اتفاقاتی رخ می‌داد؟ تنش از آنجا وارد بازی شد.

وی که با رادیو ورزش صحبت می کرد تصریح کرد: در صحنه گل دوم حریف، من نزدیک کمک داور بودم و به او گفتم خطا نبود ولی شما گرفتید. آیا ما رفتار بدی انجام دادیم؟ در وقت اضافه ۳ دقیقه وقت اضافه  به وجود آمد ولی اصلا نگرفتند. حواشی بازی از روز قبل از بازی رخ داد. جایی که یکسری از دوستان و همکاران ما خودشان را به مظلوم نمایی زدند.یک چیز را واضح می گویم،  ما فوتبالیست ها همه یکدیگر را می شناسیم و نیازی نیست سر هم کلاه بگذاریم. همه دوستانی که کنار نیمکت و لب خط هستند من را می شناسند و من هم آنها را می شناسم. نیازی نیست یک مربی کنار خط بایستد( این را در مورد بازی دیروز نمی‌گویم) و نیمکت آنها کارهای عجیب و غریب انجام بدهد.مربی داریم که کنار خط می ایستد ولی بقیه نیمکت نشینانش کارهای عجیب می کنند.

سرمربی فولاد ادامه داد: نیمکت فولاد بد است قبول ولی هر جا اشتباه کرده کارت گرفته است. شما به نیمکت حریف در بازی دیروز نگاه کنید. حرف هایی که تیم حریف به داور می زد اگر منِ نکونام می زدم مطمئنا اخراج می شدم. روی گل اول اعتراض کردیم ولی از این کارها که آقایان کردند، نکردیم. اصلا فرض کنید هر دو گل ما روی ضعف فنی بوده است. اعلام یک پنالتی به سود ما این رفتارها را ندارد. ما هم یک پنالتی علیه‌مان گرفته شد ولی از این کارها کردیم؟ ما جنگی با کسی نداریم و دعوایی نداریم.

نکونام تصریح کرد:زاهدی فر امسال ۴ قضاوت برای ما کرده آیا ما حق اعتراض نداریم؟ روز گذشته یک بچه گزارشگر بازی شده که هر جور دوست دارد در مورد تیم ما صحبت می کند. این تلویزیون ملی است و صحبت‌های این گزارشگر هواداران ما را عصبانی کرده است. آیا تلویزیون رنگی شده یا تلویزیون ملی است؟ یعنی ما هم باید اسم تیممان را عوض کنیم؟ یا مثلا  باید به گزارشگران اهوازی بگوییم هر جور دوست دارند در مورد تیم حریف حریف بزنند؟ یک گزارشگر روز گذشته کنار خط به داور می گوید پنالتی نبوده و یا کارهای دیگر می‌کنند ولی دوره این کارها گذشته و این کارها قدیمی شده است.

وی ادامه داد: گرچه یکسری با مظلوم نمایی و سیاه بازی به جاهای بالاتری رسیدند و ما هم مشکلی نداریم ولی از آنها می‌خواهم لطفا مظلوم نمایی نکنند.روز گذشته فوتبال جانداری انجام شد ولی وقتی حواشی به وجود می آید اسم مردم را نیاوریم. دوستان اگر در تیم قبلی حضور داشتند این حرف ها را می زدند؟ این فوتبال ادامه دارد  و قطعا  ما باز هم با هم بازی می کنیم و بازی هم که تمام شد خسته نباشید می‌گویم. طبیعت فوتبال این است. من هیچ مشکلی با هیچ مربی ندارم  چون بازی های بعد چشم در چشم می گذاریم اما امیدوارم به خاطر جایگاهی که الان در تیم داریم با مردم حرف نزنیم.امیدوارم همیشه زیبایی فوتبال را ببینیم و یاد بگیریم فقط در مورد خودمان صحبت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد شورکی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    چهار بازی مقابل سرورت انجام دادی ؛ صفر امتیاز گرفتی؛ برازنده شما نیمکت پرسپولیس نیست ؛ حاج محمود و دوستان برازنده شما هستند
    • مانی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      ظاهرا زاهدی فر برای عذرخواهی باید از نکونام اجازه میگرفته . اما چیزی که نکونام نفهمیده اینه که زاهدی فر از هواداران پرسپولیس و اسقلال عذرخواهی کرد نه از تیمها
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      اینا از مکتب با اصالت استقلا ل هستند هوچیگری تو ذات ایناست. ولی با این که بردیم دیشب خوب نبودیم تو دربی بهتر بازی کردیم البته بازی نیمه دوم تحت تاثیر داور بود
    • مولر از برلین ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      بالاخره چهره شما را از پشت هاشمی نسب نمایان یافتیم. تمام این حرفهایی که دستیار شما می زنند زبان شماست. این داور برای شما سنگ تمام گذاشت . حالا که ماه پشت ابر نماده . دلواپس شدید. اگه قانون انظباتی در ایران اجرا می شد چهار تا مربی باید کنار گذاشته می شدند . که یکی شما هستید . شما هیچ بار فنی ندارید . فقط حاشیه!!
    • حاجی تاجی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      جواد لالیگایی جون حالا کجاشو دیدی . این بدبخت هم بخاطر کله نشدن توسط وزیر اینکارو کرد .... خداکنه این ۵ ماه هم به زودی تموم بشه تا همه تیم ها بجز بولینگ عبده یه نفس راحت بکشن
    • اس اس IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      با حرفهای نکونام کاری ندارم ولی زاهدی فر دوگل سالم استقلال رو مردود اعلام کرده(بازی با پدیده و سپاهان ) یه پنالتی صددرصد هم در بازی استقلال با سپاهان علیه سپاهان نگرفته خوب اساسا داور رو برای چی توی بازی میذارن ؟ زاهدی فر با سواد با کلاس و ماشالله خوش تیپه اما بنظر میاد کارش رو از زمین بازی باید به اتاق کمیته داوران یا جایی تو فدراسیون تغییر بده
    • حمید علوی CA ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      دوستان اون داستان میکروفون گذاشتن در رختکن تیم‌های مهمان توسط جناب نکونام چرا پیگیری نشد؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      حق کاملا با جواد نکونام است. مشخص نیست چه کسی به زاهدی فر فشار آورد تا از پرسپولیسی ها عذرخواهی کنه چون پنالتی که برای فولاد گرفت کاملا درست بود. توپ به بالای بازوی کنعانی زادگان برخورد کرد و این کاملا هند بود و پنالتی درست بود. اما قبل از گل اول پرسپولیس، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به بیرون رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت توی گل. پس گل اول پرسپلیس مردود بود و بقیه گل ها درست بودند. پس داور مسابقه باید از فولادی ها عذرخواهی می کرد که بازی یک یک رو 2 ر یک به نفع پرسپولیس کرد و 3 امتیاز تقدیم لنگی ها شد و پرسپولیس رو از تساوی های پشت سر هم و از این بحران تساوی نجات داد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      زاهدی فر خطای هندی که کیروش استنلی 3 متر روی هوا توپ رو با دست زد نگرفت و بعدش هم عذرخواهی نکرد ولی اینجا از پنالتی به حق گرفته شده مجبورش کردن عذرخواهی کنه. رضا کرمانشاهی هم از پنالتی که برای استقلال در دربی نگرفت عذرخواهی نکرد. حالا بگین مافیای فوتبال ایران چه تیمیه و از بالا چطور برای این تیم تلاش می شه
  • کی روش IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    شما هم یک بیانیه بده
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      آقای نکونام ببین چه قدر آش شور شده که حتی سپاهانی ها هم از نیمکت شما شاکین!!! ما و استقلال که دیگه جای خود داره !! برید کانال سپاهانی ها اونجا هم علیه نیمکتتون صحبت ها میشه تیم شما با اختلاف بهترین مهره ها رو داره هیچ تیمی توی ایران سه تا مهره خارجی نداره الا فولاد !!!! الوحده رو با عمر خریبین دریابید !!!
  • محمدم IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    اینجوری که معلومه پرسپولیس به فولاد طلبکارهم شد
    • اسمال IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      بدهکار شد
  • فوتبال رنگی خاص ایران! DE ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    واقعا جای شرم دارد , که یک داور در فوتبال ایران بعد از بازی بخاطر یک پنالتی ,که بدرستی خود بر ضد این قرمزی ها گرفته بود و بیآیید بعلت فشار ها و جنجال وآشوب های کادر فنی و هوچیگران این تیم روی داور چه در طول بازی و بعد از بازی(روال عادی این تیم..) ,حتی عذر خواهی هم بکند!!! بر عکس: طبق قوانین داوری جدید فیفا بعلت این نوع برخورد های زشت مربی و بازیکن قرمزی ها ( نه فقط در این بازی..), که داور باید فوری آنان را اخراج میکرد و برای آموزش داوران ایرانی هر روز این موارد در فوتبال اروپا دیده میشود ومفید است. ولی آقایان کارشناسان داوران ایرانی قانون فوتبال جهانی را به دلبخواه خود و سیاسی ورزشی توجیه و تفسیر میکنند. خوردن توپ به کتف دست ( نه به شانه) و به طرف پآیین در محوطه جریمه( بهر نوعی که دست باز باشد وچه عمدی و چه غیرعمدی) برخورد توپ به دست محسوب شده و پنالتی است!
    • داش علی US ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      اخه گوشت کوب داور اولا از مردم‌عذر خواهی کرد نه تیم‌ها ، ثانیا توپ‌به‌دست نخورد که‌داذی توجیه دوزاری میکنی سوما یک‌تیم‌نام‌ببر که با نیمکت فولاد برخورد و تنش نداشته باشه؟؟! این حربه غضروف نکونام هستش و به‌جایی هم‌نمیرسه . المان رفتی ولی هنوز قد ... از فوتبال سر در نمیاری
    • سیدرضا IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      جناب داش علی گل آلمان نبود کاپیتان نکو ، لالیگا بازی میکرد جواد لالیگایی و اونجاهم کاپیتان بود جواد نکونام
  • حمید IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    فوتبال رو،فوتبالی ببینید... اسمش بازی فوتباله.بسه این قدر دعوا و جنجال. مخاطب من همه جامعه فوتباله .
  • رضا IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    ببین این پرسپولیس چقدر خاص است که کسی که کاپیتان تیم ملی بود بذای این که مطرح بشود تا مدتها پس از باری اسم سرورش را می آورد. همه شما را می شناسند یادته تو تیم ملی با قطبی اختلاف داشتی از عمد توپ لو دادی تا به کره ببازیم؟
  • 24 IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    آبو بریز همونجا که میسوزه اگر قرار بود با توجه به آمار بازی نتیجه مششخص بشه الان پرسپولیس باید بازی نساجی و استقلال برده بود با این فرضیات احتمالا ایران آرزانتین و پرتغال برده ما خبر نداریم تنها نکته منفی بازی اعتراضات کنعانی بود
  • فوتبال رنگی خاص ایران! DE ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    آقای شفر مربی سابق استقلال ( نه فقط او و خیلی ها دیگر مربیان لیگ هم و حتی گنجشک های سراسر ایران آواز آن را میخواندند..) بعد از مدت ها با دیدن این قضاوت های داوران ایرانی آشکارا و بسود یک تیم خاص قرمزی و بضرر تیم های دیگر لیگ.. , یک روزی با سرازیز شدن صبرش در یک مصاحبه مطبوعاتی با لحنی طنز و تلخ آمیز گفت: << اگر نتایج بازی های فوتبال در ایران فقط رنگی محاسبه میشوند , خوب هیچ اشکالی ندارد , ما هم از فردا رنگ دیگری و سبز میپوشیم>> !!! این چند کلمه خلاصه و کل حقایق تلخ و مضحک "کل مسابقات فوتبال لیگ ایران" در این چند سال اخیر بوده و میباشد و حتی بخاطر این تیم خاص (!) منافع تیم ملی و ملت ایران را هم سیاسی و نابود و قربانی کردند. اما بر خلاف کل جهان در ایران یک تیم خاص باید همیشه برنده باشد "و این یک عزای ملی و گناه کبیره است" , که اگر روزی ببازد ,که ظرفیت باخت راهم این تیم ندارد. یا بهتر: "دست های غیبی نمیگذارند ", که این تیم ببازد و باخت ممنوع است ! پس معنا و مفهوم اهداف بر گزاری یک مسابقات لیگ هر ساله در ایران چیست ,همه و همه برای یک تیم خاصی؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      این همه اراجیف و توهم معلومه باید بری دکتر دوره مموتی تمام شده که دوپینگ کنی جام بگیری
    • علی غریبی IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      چقد سوختی که پرسپولیس بباز نیست و تا الان تنها خط تیره جدول بدون باخت بودن تیم سرورت پرسپولیس کبیرهست که تو چشم دیدنش رو نداری!دوست عزیز معلومه که حالت خیلی بده بخاطر نباختن تیم ما، خب شما راهش اینه که آب سرد بریزی جایی که میسوزه تا افاقه درد کنه عزیزم...خیلی‌ها از داور مسابقه گرفته وحتی مدیران متمول تیم حریف به همه حربه هایی که به عقل جن هم نمیرسه متوسل شدن که پرسپولیس کبیر رو زمین بزنن ولی بزرگترین پشتیبان ما خداوند کریمه که بدون رضای اون هیچ کاری از دست شماها ساخته نیست خدا خودش هوای مظلومیت پرسپولیس عزیز با هوادارانش رو داره حالا شما تا میتونی زور بزن بجایی که نمیرسی هیچ حتی ممکنه به ضررتون اتفاقی بیفته چون چوب خدا صدا نداره حسودان هم خدا گفته که آسوده نیستند و رنگ آرامش را نخواهنددید.
  • آبی قدیمی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    واقعا ایمان آوردم که پیروزی یه تیم خاصه.آقای زاهدی فر چطور روش شد عذرخواهی کنه؟!!!!!! دو سال پشت سر هم در بازی استقلال با سپاهان در نقش جهان، دو اشتباه کاملا تأثیرگذار علیه استقلال مظلوم ما انجام داد(گل سالم علی کریمی و آبشار معروف کیروش)،اما عذرخواهی نکرد،اما حالا که در بازی پیروزی فولاد،هر دو گل تیم خاص از روی اشتباهات او حاصل شده(گل اولشون اوت بنفع فولاد بود که خود پهلوان هم گفت و گل دوم هم خطایی روی امیری نشد!) و در حق فولاد اجحاف شده، از هواداران تیم پیروزی عذرخواهی کرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      زاهدی فر بعد از بازی سپاات و استقلال عذر خواهی کرد و ۵ هفته هم از قضاوت بازی ها محروم شد .
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    باید سال دیگه یه عنوانه بهترین تیرک زن هم به فوتبال اضافه بشه شاید اینطوری تیم نکونام یه عنوانی بیاره وایشون بتونن پزشو بدن!طرف تیمش دوتا خورده یه پنالتی هم که مفتی بهش اهدا شده بازم باخته اومده طلبکار هم شده!خدایی سنگ پا وکیسه کشا اسمشون بد در رفته والا مقام اول رو همین یارو داره.
  • آبی قدیمی IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    اصلا من یک سؤال در جواب بیانیه ی دیشب تیم خاص دارم .تو لیگ امسال به جز اشتباه تأثیرگذار بازی با شهرخودرو به نفع خودشون که سرلک رو با وجود اون تکل وحشتناک ،اخراج نکرد،اصلا مگه اشتباهی علیه تیم خاص رخ داده که اینهمه هوچیگری میکنن؟!!!! دربی که اشتباهی نبود.بازی سپاهان هم که پنالتی ای نبودپس این بیانیه ها برای چیه؟!! آیا این کارها برای فشار روی داوران،باعث منفور شدن بیشتر این تیم در فضای هواداری کشور نخواهد شد؟!!! این کارهای زشت کنعانی زادگان در شأن فوتبال ما بود؟!!! نام مبارک سالار شهیدان ارزش قسم خوردن برای یک پنالتی بی ارزش را دارد؟آیا واقعا این باشگاه فرهنگی ورزشی است؟!!!پس ماکه دو سال پیش گل 100 سالممون رو تو آبادان نگرفتن ،چی بگیم.گلی که میتونست یک جام برای مابه ارمغان بیاره.20 دقیقه وقت تلف شده ی فینال حذفی ما جلوی تراکتور که نگرفتن چی شد؟چرا هیچکی هیچی نمیگه؟گل دوم تراکتور هم خطا بود.اگر تیم خاص جای ما بود چه میکرد.4 سال ناکام بود و کامیابی پیاپی حریفش رو میدید،چه میکرد؟ آیا ظرفیت هضمش رو داشت؟!!!!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      آقا جان استقلال هم همین بوده و ثابت شده لطفا تعصب رو کنار بگذاریم
    • تورک IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      متاسفم که به نظر شمافحش محمود فکری قابل هضم تر ازقسم کنعانی برای فولادیها بود تازه ایشان ناسلامتی سرمربی این بازیکنان هستن می فهمی سرمربی.
    • حمید علوی CA ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      آبی فقط “آبی قدیمی”. دمت گرم.
  • غضنفر IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    دو تا تیر زدی میکنه به عبارتی یک گل، یه خط دروازه داشتی میشه نیم گل، به زعم خودت تیم برتر میدان بودی میشه دو و نیم گل، یه پنالتی زدی میشه بازی سه و نیم گل به دو. داور هم بیخود عذرخواهی کرد باید از شما عذرخواهی میکرد چون رنگ کاپشن یحیی مشکی بود و از تنش در نیاوردن حواس بازیکنات پرت شد میشه یک گل دیگه؛ بازی نهایتا با نتیجه ۴.۵ به دو به نفع تیم ترکیبی نکونام، هاشمی نسب و فروزان
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    چند ساله فوتبال ایران را با دقت خاص تتلیتی گونه خودم پیگیرم به جز یکی دو مورد خاص تا حالا ندیدم یک بازیکن لنگی در مصاف با لنگ درخشش داشته باشه یا گلی بزنه یا پنالتی بگیره !!! به لیست این افراد نگاه کنید بنگر ، سروش رفیعی ، مسلمان ، شجاع ، ترابی و...هیچ یک از این افراد با تمام توان جلوی لنگ بازی نکرده با این سابقه چطور نکونام احمدزاده را در ترکیب تیمش گذاشت تا او هم تعمدا جلوی لنگ ضعیف بازی کنه ؟! نکونام بهتره اول به خودش نگاه کنه بعد از داورها گلایه کنه
    • آبی بیکران GB ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      تتلیتی کاملا نظرت درسته چراکه سابقه و کارنامه تقابل آبیهای سابق با استقلال اغلب منجر به حماسه مقابل تیم سابقشون شده ولی اونطرف آخرین نمونه شاهکارش همین احمدزاده است که به وضوح تو زمین پیاده روی میکرد و نکونام هم هیچ اقدامی در تعویضش نکرد و نمونه کهنترشم باخت برادر پیروانی با تیم فجر تو آخرین بازی لیگ دوم فکر کنم بود که منتج به قهرمانی تیم قرمز شد
  • حاتم IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    مربی داریم که کنار خط می ایستد ولی بقیه نیمکت نشینانش کارهای عجیب می کنند.(دقیقا مثل خودت آقای نکونام) باز دم هاشمی نسب گرم که تو بازی با استقلال همون رفتاری رو داشت که دوره بازیکنیش تو استقلال داشت ولی جناب نکونام استقلالی اصل (بقول فتح اله زاده) رفتارش بعداز خروج از استقلال کاملا عوض شد و کلا یادش رفت که چند میلیارد به جیب زده.چشم از این ببعد هر داوری خواست عذرخواهی کنه باید از ایشون اجازه بگیره.
  • 6 IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    با داد و بیداد و شامورتی بازی کیسه رو بردی فکر کردی خبریه؟ کلکت نگرفت پاس همدانی خخخ
  • گلی و بابا مسعود IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    عذرخواهی داور از تیم محبوب حکومت طبیعی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی