نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمله سینا مریدی به مهدی هاشمی‌نسب و مدیران فولاد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سینا مریدی، بازیکن جنجالی فولادی‌ها با انتشار پستی به مهدی هاشمی‌نسب و مدیران فولاد حمله‌ور شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سینا مریدی هافبک اهل دزفول فولاد خوزستان که فوتبال خود را در آکادمی فولاد خوزستان دنبال کرده و به چهره ای قابل توجه تبدیل شده، در تصمیمی عجیب در روزهای پایانی فصل اتخاذ کرد و اعلام کرد از فوتبال خداحافظی کرده است.

اما با پیگیری هواداران و در نهایت شرایطی که جواد نکونام برای بازگشت وی در نظر گرفته، او به تمرینات این تیم بازگشت. سینا مریدی حالا با انتشار چند استوری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام به مهدی هاشمی‌نسب و مدیران این تیم حمله‌ور شد.

او در استوری‌های خود نوشت: ده دقیقه دیر رسیدم به جکوزی، آقای هاشمی‌نسب گفت در تیم ما جایی ندارید. من هم گفتم مگه من مسخره شما هستم که ایطور می‌گید. آقای هاشمی‌نسب لحن زشتی به من گفت تو کی هستی که به مربی این‌ها رو می‌گویی. و ایشون با لحن نامناسبی گفتن اگر وجودش رو داری بگو. به من گفتن واسه ما لات بازی در نیار ما خودمون لات‌تریم. من هم گفتم که در شهر خودم نمی‌تونید با این لحن با من صحبت کنید. روزهای بعد من رو فرستادن رو تمرین آنقدر غیر اصولی بود کمر درد گرفتیم (همان موقعی که همه مصدوم شدن). ۸۰۰ میلیون من را جریمه کردن. تمام قراردادهای بازیکنان باسابقه و قدیمی کمتر از بقیه هست. من، ایوب و احمد با بیش از ده سال سابقه هنوز طلب پارسالمون رو ندادن. ولی بازیکنان جدید ۴۰ تا ۶۰ درصد قرارداد جدیدشون رو گرفتن. ایوب والی بزرگ ماست شک نکنید پست امروز رو ازش درخواست کردن بزاره تا حاشیه دور تیم نباشد. هواداران در زیر پست‌های رسانه رسمی کامنت میزارن و زود پاک میکنن تا حقایق معلوم نشه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی6+6 IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    بنده خدا با این پست 800میلیون دیگه ازش کم میکنن. هاشمی نسب از زمان بازیش تو حاشیه بود تا الان
    • غضنفر IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      کل استوریش به کنار، داستان بی انضباطی و روابطش با باشگاهش هم به ما مربوط نیست فقط اونجا که راجع به جرائم و اختلاف قرارداد با بازیکنان ایرانی تیم حرف میزنه خیلی جالبه که حدس بزنیم رقم قرارداد ایرانی های فولاد چقدر میتونه باشه بعد مصاحبه مضحک هاشمی نسب قبل از بازی برامون خنده دارتر بنظر میاد.
  • دوپینگ آسیایی لنگ IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    کوچولو اگر شما دزفولی هستی مهدی سرطلایی هم بچه آبادانو خوزستانه ، پس اینقد شهرم شهرم راه ننداز
  • سعادت IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    بشناسید بی اضل و نسبو
  • كارون US ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    اون پارسال و اينهم امسال اگر ايشان درتفكرات تيمي اقاي نكونام جايي نداره رضايت نامه اش را بديند بره حيف از اين همه استعداد كه هدر بره.
  • 6 IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    حيف تو تيم ما بود ولي بعد رفت تو كيسه و چارش نشد! حيف!
  • Vahidzandi33 IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    سینا مریدی رو پرسپولیس می خواست ندادن حالا ببین به چه روزی افتاده
  • سرخرگ IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    هاشمی نسب بارها و بارها ثابت کرده آدم بی لیاقتیه
  • مهران تاجی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    مهدی سرطلایی کاری با لنگیا کرده که اسمش میاد میریزن بهم،بسوزید،بسوزید که این سوزش ابدیه.
    • تیم هندبال سپاهان IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      یادش بخیر مهدی سرطلایی تون برای بازی پیشکسوت ها میلان و پرسپولیس بدو بدو خودش رو رسوند تا تو اون بازی بازی کنه ولی سلطان علی پروین پیراهن پرسپولیس رو ازش گرفت گفت برو خونتون مهدی سرطلایی تون عقده داره خیلی خخخخ مهدی سرطلایی شون آرزوش بازی کردن تو تیم پیشکسوتای پرسپولیس جلوی میلان بوده که پرسپولیسی ها نزاشتن به آرزوش برسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی