نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۱ |
۰
بازگشت آقا معلم با فوتبال فردا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عصر امروز با برگزاری سه دیدار بین تیم‌هایی که بیشتر در نیمه پایین جدول قرار دارند، وارد هفته دوازدهم لیگ برتر خواهیم شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ در پایان هفته یازدهم شاهد خداحافظی یک مربی جوان دیگر با بازی‌های لیگ برتر بودیم. بعد از تساوی نساجی برابر ماشین‌سازی وحید فاضلی، سرمربی تیم نساجی از کار برکنار و جای خود را به آقا معلم داد؛ مجید جلالی که بیشتر در فوتبال به دنبال فوتبال فردا است. البته او باید این موضوع مهم را بداند؛ نساجی امتیازات زیادی را از دست داده و برای خروج از بحران امروز امتیاز می‌خواهد. شاید نتایج بازی‌های این هفته اخراج یک مربی دیگر را به همراه داشته باشد. رحمان رضایی هم با اولتیماتوم باشگاه ذوب‌آهن مواجه شده است. با این توضیحات می‌پردازیم به بازی‌هایی که قرار است امروز برگزار شود.

شهرخودرو - نساجی مازندران
شروع تازه برای شاگردان رحمتی
شهرخودرو و نساجی پیش از شروع فصل دیدار دوستانه‌ای را در مشهد با هم برگزار کردند که در این بازی تیم شهرخودرو به برتری 3-2 رسید. این بار دو تیم در مصاف رسمی با هم بازی خواهند کرد. آن‌هم در شرایطی که هر دو تیم در نیمه پایین جدول قرار دارند و روزهای سختی را تجربه می‌کنند. به‌خصوص نساجی که نزدیک‌ترین تیم به منطقه سقوط است. نساجی از این بازی مجید جلالی را به‌عنوان سرمربی بر بالای سر خود خواهد دید و شاید این شوک موجب شود نساجی چهره دیگری از خود به نمایش بگذارد. نساجی در هفته‌های اخیر و با هدایت وحید فاضلی ارائه‌گر بازی‌های خوبی برابر حریفان بود و اگر خوب نتیجه نمی‌گرفت به دلیل از دست دادن فرصت‌ها بود. شهرخودرو در شرایطی امتیازات حساسی را از دست داده که در ترکیب بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. از مشهد خبر می‌رسد مهدی رحمتی تمرینات خود را آغاز کرده و به‌زودی به چهارچوب دروازه برمی‌گردد. این بازی می‌تواند شروع تازه برای مشهدی‌ها باشد. این بازی برای دو تیم 6 امتیازی است.

ذوب‌آهن - نفت‌ مسجدسلیمان
رحمان رضایی روی لبه تیغ
تیم ذوب‌آهن برای خروج از بحران به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد؛ به‌واقع سه امتیاز این بازی برای ذوب‌آهن از نان شب واجب‌تر است. مدیران این باشگاه به رحمان رضایی اولتیماتوم داده‌اند که باید تا پایان دور رفت در بازی‌های باقی‌مانده 11 امتیاز بگیرد که فعلاً یک فرصت را از دست داده و شاید اگر امتیازدهی تکرار شود در پایان همین بازی شاهد جدایی رحمان رضایی باشیم. بی‌تعارف تیم ذوب‌آهن فشار زیادی را تحمل می‌کند و در چنین شرایطی باید پذیرای نفت مسجدسلیمان باشد. تیمی که بعد از یکی، دو باخت با عبور از سد شهرخودرو دوباره خود را پیدا کرد و در دیار نصف جهان هم نمی‌خواهد تیم از پیش بازنده باشد. نفت مسجدسلیمان در دفاع تیم سختگیری است و اگر ذوب‌آهن به دنبال پیروزی در این دیدار است، باید حملاتش در این بازی دامنه‌دار باشد. تک‌موقعیت‌ها بعید است ذوب‌آهن را به سه امتیاز این دیدار برساند به‌خصوص که خط دفاعی نفت مسجدسلیمان با اقتدار کار می‌کند.

پیکان - مس رفسنجان
پرتاب اوت بلای جان حریف
پیکان بعد از شکست برابر سپاهان حالا به دنبال جبران این نتیجه در بازی با مس رفسنجان است اما باید اذعان کنیم برای رسیدن به این مهم کار سختی را پیش‌رو دارد، به این خاطر که مس تیم سختکوشی است و خیلی سخت گل می‌خورد. از سویی این تیم مرموز است و در خانه حریف روی ضدحملات حساب شده برای کسب سه امتیاز بازی می‌کند. پرتاب اوت‌های نادر محمدی بلای جان مس در این بازی خواهد شد. تاکتیکی که نظم دفاعی حریف را به‌هم می‌ریزد؛ از سویی این تاکتیک موجب استفاده پیکانی‌ها از بازی مستقیم و استفاده از توپ‌های دوم می‌شود. پیکان برای بهره‌گیری از این ایده ابزار لازم هم در اختیار دارد. فرزاد حاتمی روی این توپ‌ها تأثیرگذاری خوبی دارد و هافبک‌های پیکان هم روی توپ‌های دوم شوت‌های خوبی می‌زنند.

پیکان برای اینکه بالای جدول باقی بماند سه امتیاز این بازی را دنبال خواهد کرد؛ حسن تیم پیکان به نسبت خیلی از تیم‌های لیگ برتری آرامش این تیم روی نیمکت است که منجر به بازیخوانی و تغییر روش بازی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    اوت دستی از مشخصات اساسی فوتبال فردا بلکه فوتبال پس فردا هس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی