آرش برهانی: قهرمانی نیم‌فصل اهمیت خاصی ندارد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آرش برهانی مربی تیم استقلال درخصوص برتری برابر تراکتور در بازی خارج از خانه و همینطور شرایط این تیم در هفته‌های پایانی نیم فصل اول صحبت کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ آرش برهانی درخصوص برتری استقلال برابر تراکتور تبریز اظهاراتی داشت که در ادامه می‌خوانید:

*ما برای آنالیز تراکتور یک هفته تمام تمرین و تلاش کردیم. خداراشکر آن چیزی را که می‌خواستیم در زمین پیاده کردند و یک بازی بانظم و زیبا را انجام دادیم که توانستیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

*اگر یادتان باشد هفته گذشته گفته بودم که با صبر شرایط تیم ما خوب می‌شود، خداراشکر در تبریز تقریبا تیم ما کامل بود و تقریبا بعد از ۱۱ هفته با حدود ۷۰ درصد تیم، بازیکنان را به زمین بفرستیم و سه امتیاز شیرینی کسب کردیم چون برتری با سه گل نتیجه موفقی بود و بچه‌ها شایستگی خود را اثبات کردند و این کار را انجام دادند.

*فکر می‌کنم که الان بعد از ۱۱ هفته دیگر هواداران واقعی متوجه شدند که ما بهانه نمی‌آوریم و هر مشکلی که می‌گفتیم واقعا وجود داشت.

*هواداران واقعی استقلال الان خوشحال هستند و از بازی خوب تیم‌شان لذت می‌برند. اگر الان صحبتی ببینم دیگر خیلی بی انصافی است. شرایط تیم را نمی‌دانستند و عده‌ای صحبت کردند که ناراحت کننده بود. برخی از دوستان حرف زدند و مشکلی نیست چون شرایط را نمی‌دانستند.

*همانطور که آقای فکری می‌گویند در باشگاه همیشه روی پیشکسوتان و بازیکنان قبلی باز است چون این باشگاه برای آنهاست. تمرینات را تماشا کنند و هر زمان که خواستند نظراتشان را با ما در میان بگذارند چون تیم در دست ما امانت است و ما امانت‌دار هستیم. امیدوارم که به عنوان بهترین شکل ممکن ماموریتی که داریم را انجام بدهیم.

*بازیکنان اعتراض کردند اما آقایان خلیل زاده، مددی و عبدیان تمام تلاش‌شان را انجام دادند و همینطور هم ادامه می‌دهند ولی چون طلبکاران زیادی داشتیم به دلیل کسب مجوز حرفه‌ای و باز کردن پنجره نقل و انتقالات هزینه زیادی پرداخت کردند.

*اگر این هزینه‌ها نبود الان بازیکنان حدود ۵۰ درصد دریافتی داشتند و الان هم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند که ما امیدواریم در آینده مشکلات را برطرف کنند.

*قهرمانی در نیم فصل مهم نیست چون تمام تلاشمان این است که بازی بازی پیش برویم و هر بازی برای ما سختی های خودش را دارد.

*الان نباید فکر کنیم که بازی سایپا آسان‌تر از بازی با تراکتور است چون آن بازی هم اهمیت خاص خودش را دارد؛ همینطور بازی با نفت مسجد سلیمان که یک تیم آماده نشان داده است. ما نتایج خوبی کسب کردیم و جلوی نفت آبادان روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و مثل الان شرایط خوبی نداشتیم اما به هر حال فوتبال متفاوت است و بازی خارج یا داخل خانه بستگی به این دارد که تیم چه روحیه و شرایطی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آقای برهانی خیلی هم مهم است ما نیم فصل را به شما هدیه می دهیم ولی قهرمانی آخر فصل را معذوریم چون می خواهیم گلات کنیم
  • همیشه سرخ IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    قهرمانی نیم فصل؟ برهانی تو کارشناس داوری هستی؟پیشگو هستی؟ جادوگری؟ یاخیالت بابت دستهای پشت پرده وحمایت همه جانبه راحته
  • کیسه متوهم IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آخه تو چی از مربیگری میدونی حرف زدنم که بلد نیستی فقط میخوای سر هواداران کیسه رو گول بمالی شاید یه مقطع کوچیک کیسه موفق بشه ولی نه آخر فصل جام واسه با اصالتاس نه تو که هنوز غوره نشدی میخوای مویز بشی این اگه فوتبال نبود امثال تو باید......‌‌‌‌......پایان باز
  • سربازسرخ IE ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آقای برهانی مثل دوران بازیگریت پسرخوبی باش مثل پیروز خان قربانی وآتیلاخان حجازی باش به خاطر اینکه جام رو ازدست ارتش سرخ ایران دربیارید دست به هردوزو کلک ودروغی نزن عمر مربیگری شما ومحمودفکری خیلی طول بکشه تا بازی برگشته پس سعی کن بخاطرچندتا بازی بیشترکه دستیارباشی از فریب دادن هوادارهای تیمت استفاده نکن مثل اون پنالتی که باکلک میخواستی همه روفریب بدی کوتاه هم نمیومدی تمام کارشناسهامیگفتن پنالتی نبوده یک تنه میگفتی نه پنالتی بوده نکن این کاروهنوز جوونی خیلی راه داری سعی کن پیروزجان روالگوی اخلاقیت قرار بدی پسرخوب تاخداهم روشوازشمابرنگردونه واین نایب قهرمانیهای نصف ونیمه رم ازتون نگیره یاحق.
  • کیسه کشم IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    هاشمی نسب و نیکبخت چرا انقدر دنبال محبوب کردن خودتون واسه کیسه کشاهستید بیشترین زخم و که تو دربی شماها به کیسه زدین حالا دنبال چی هستین شاید واسه طرفدارای دهه نود محبوب بشید ولی بقیه شماهارو خوب میشناسن پس الکی به یه مشت طرفدار دهه نودی جو ندید دستتون واسه اونام رو میشه به عمل کار برآید به سخن چینی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی