نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
۲ |
۰
احتمال حضور سعید آقایی در دفاع میانی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی از سعید آقایی به عنوان مدافع میانی پرسپولیس استفاده کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرسپولیس بعد از چهار تساوی پشت سر هم بالاخره مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید ولی این برد تلفات سنگینی برای سرخ پوشان به همراه داشت. در اواخر بازی با فولاد سیدجلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل مصدومیت بازی را ترک کردند تا کادر فنی این تیم نگران وضعیت این دو بازیکن تاثیرگذار تیمشان باشند. آنطور که مشخص است سیدجلال و کنعانی بین ۳ تا ۴ هفته نمی‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند و دست کادر فنی این تیم برای بازی های حساس پیش رو بسیار خالی خواهد شد.

یحیی برای جدال هفته آینده با آلومینیوم  محمد انصاری و احسان حسینی جوان را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد ولی انصاری حدود یک سال بازی نکرده و حسینی هم بسیار کم تجربه است. با توجه به این شرایط این احتمال وجود دارد که گل محمدی از سعید آقایی به عنوان مدافع میانی استفاده کند و علی شجاعی را در پست مدافع چپ به کار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    کریم باقری هم میتونه بازی کنه بازیکنامون و فراری دادن که کیسه با کمک داورا از غار بیاد بیرون
  • صامت IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    برندوجشن بگیرندآنهایی که شجاع رافراری دادند.سن وسال سیدمناسب این بازی های پرفشارنیست.معلوم بودکه بالاحزه یه روزکم میاورد.بازی کیسه 4تادفاع آحرگرفتندودفاع مارفروختند.اقلانکردند مرادمندرابگیرندودادندبه ارودی رقیب.البته ماهم اشتباه کردیم.کاش ربیع خواه رانگه میداشتیم که درچنین روزهایی خیلی به دردمان میخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی