محمدحسین مرادمند در استقلال تنها تمرین کرد، آرش رضاوند با تیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تمرین امروز استقلال، محمدحسین مرادمند به‌تنهایی تمرین کرد و آرش رضاوند توانست با بهبود وضعیتش همراه با تیم کار کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ قبل از شروع تمرین امروز محمود فکری دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و در ادامه بازیکنان به گرم کردن، انجام حرکات کششی روی تشک و کارهای استقامتی مشغول شدند. بازیکنانی که برابر تراکتور بیشتر از ۷۰ دقیقه بازی کرده بودند تمرینات سبکی انجام داده و در ادامه تنیس‌فوتبال بازی کردند اما بازیکنانی که برابر تراکتور بازی نکرده بودند تمرین فشرده انجام داده و به مرور کارهای تاکتیکی و شوتزنی به سمت دروازه‌ها مشغول شدند. 

سیداحمد موسوی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در دو بازی گذشته استقلال شرکت نداشت و با لباس شخصی در محل تمرین این تیم حاضر شد و در خصوص شرایطش با محمود فکری صحبت کرد. او به بازی با سایپا نمی‌رسد و احتمال دارد به بازی هفته سیزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان هم نرسد. محمدحسین مرادمند که در اواخر دیدار مقابل تراکتور دچار مصدومیت شد و در تمرین روز سه‌شنبه غایب بود با اجازه پزشکان به صورت اختصاصی تمرین کرد و این مدافع نیز احتمالاً به بازی با سایپا نمی‌رسد.

محمدحسین مرادمند

آرش رضاوند که دو روز قبل از بازی با تراکتور مصدوم شد و این مسابقه را از دست داد در بخش‌هایی از تمرین گروهی شرکت کرد. تمرینات تاکتیکی استقلال نشان می‌دهد این تیم برای بازی بعدی هم قصد دارد با سه مهاجم وارد میدان شود. 

مهم‌ترین برنامه‌های تاکتیکی استقلال برای بازی آینده در جلسه تمرینی پنج‌شنبه برگزار می‌شود و اعضای این تیم بعد از تمرین روز جمعه به اردوی شبانه‌روزی می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی