نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
۱۲ |
۵
آخرین خبر از وضعیت سلامتی مهرداد میناوند 
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس دپارتمان آی‌سی یوی بیمارستان لاله تهران تاکید کرد همه اقدامات لازم برای بهبودی مهرداد میناوند انجام شده و خواهد شد. 

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران این روزها به خاطر درگیری با ویروس کرونا در بیمارستان لاله بستری شده و وضعیت خطرناکی را سپری می‌کند. 

دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله درباره وضعیت میناوند گفت: متاسفانه شرایط آقای میناوند بسیار بحرانی و پرخطر هست. ما پیشرفته ترین اقدامات درمانی را برای او انجام دادیم. الان زیر نظر دستگاه تنفسی است و اکسیژن صددرصد به او می‌دهیم. واقعا مردم باید دعا کنند تا این اقداماتی که انجام می‌دهیم، اثر کند. اکسیژن خون او نوسان دارد. گاهی اوقات ۸۰ می‌شود و یا پایین‌تر هم می‌رود. 

وی افزود: تیم پزشکی همیشه تا آخرین لحظه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. دیگر بقیه اش قسمت، تقدیر و لطف خدا و دعای مردم است که درمان ها اثر کند، اما متاسفانه وضعیت بسیار بحرانی است. 

دکتر لطفی درباره پیگیری افشین پیروانی و حضورش در بیمارستان لاله گفت: دوستان همگی پیگیر هستند. مدیریت کار به جز معالجه به عهده خودم است و همه چیز را برای درمان آقای میناوند مهیا کردم. پیروانی لطف دارد و به شدت پیگیر است. البته دوستان دیگر مثل آقای پروین هم پیگیر بودند. کاری نبوده که لازم باشد و انجام ندهیم. 

وی درباره وضعیت میناوند در زمان مراجعه به بیمارستان اضافه کرد: متاسفانه خیلی دیر مراجعه کردند و اشکال همین بود که باور و آگاهی به شرایط سختشان نداشتند. او خیلی این بیماری را جدی نگرفته بود، در حالی که وضعیتش خیلی شدید بود. در اولین لحظه ای که من میناوند را دیدم، درگیری ریه او ۸۰ درصد بود و این افزایش پیدا می‌کرد. طوفان التهابی در بدنش رخ داده بود و این طوفان آدم ها را از پای درمی‌آورد. 

رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله ادامه داد: اگر اقدامات درمانی نبود که همان لحظه اتفاقات بدی برایشان رخ می‌داد. ما تمام درمان های ضدویروسی و کاهش دهنده التهاب خون را برایشان انجام دادیم. پمپ های تصفیه خون برایشان گذاشتیم و آنتی‌بادی‌های خیلی قوی برایشان تزریق کردیم. این ها به جز ۵۰ اقدام حمایتی دیگر است که داریم برای میناوند انجام می‌دهیم. این کارها را برای بقیه مردم هم انجام می‌دهیم. ما اگر مریضی را قبول کنیم، تمامی این اقدامات را برایشان انجام خواهیم داد. 

دکتر لطفی در پایان درباره پیش بینی اش از وضعیت میناوند در روزهای آینده گفت: این بیماری اینقدر مرموز است و در افراد مختلف تظاهر متفاوتی دارد، اصلا هیچ پیش بینی نمی‌شود کرد. باید تلاش کرد و امیدوار بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    از دیروز واقعا حالم براش بده و همش سایت هارو چک میکنم که خبر خوشی بشنوم از بهبود حالش.دنیا همین قدر کوچیکه. اولش فکر نمیکردم جدی باشه ولی مثل اینکه خطریه حالش بنده خدا جوونه و تازه تجدید فراش کرده بود.ایشاله بهبودی حاصل شه
    • لنگیون IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      خیلی ناراحتم گریم گرفت. انشاالله همین الان خوب بشه. کری میخونم واسه مسخره بازی. ولی خدانکنه خاری تو پا کسی بره
    • مانی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      چه فرق داره پرسپولیس ، استقلال ، تراکتور ، سپاهان ، فولاد و .... همه ایرانی هستن. همه دعواشون سر اینه که کی بیشتر ایرانیه امیدوارم زودتر واکسن از شرکت های معتبر بین المللی خریداری بشه . هرکسی عزیز خونوادشه # واکسن
  • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    درسته شاید با هم خوب نباشیم... ولی دیگه انقد گرگ صفت نیستیم که به یه بیمار توهین کنیم... امیدوارم این ویروس کثیف شرشو کم کنه... # انسانیت
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    خیلی ناراحت و نگران حالشم. براش نذر کردم بندۀ خدا تازه ازدواج کرده هنوز جوونه، یا من اسمه دوا و ذکره دوا مهرداد میناوند را به خانواده اش ببخش امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء.
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    کلا لایک دادن و دیس دادن یه چیز مسخره ست... هیشکی بر اساس منطق لایک نمیده... امیدوارم مهرداد خان شفا پیدا کنه.. و سلامت باشه
  • مانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    واکسن بخرید خدا کنه کار میناوند به اینتوبه نکشه اگه واکنس زده بود ابنطوری نمیشد واکسن بخرید
  • پرسپولیسی شریف IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    خدا بهش سلامتی بده. مهرداد دوست داشتنی مورد لطف و دعای همه هست. پرسپولیسی و استقلالی و سپاهانی و تراکتوری و...نداره. این حس و مرام و معرفت خوب و ذاتی همه ما ایرانی هاست.
  • آسمان آبی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    خدا بهش سلامتی بده ما رقیب هستیم شاید بعضی وقتها این رقابت به دشمنی هم ختم بشه اما فوتبال اینقدر ارزش نداره که به مرگ هموطن مون راشی بشیم
  • نیکو IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    ایشالا حالش بهتر بشه اما واقعا واسه همه از جون و دل مایه میذارن یا فقط واسه معروفها؟!همه که پول و پارتی ادم معروفها رو نداریم. درمان واسه همه یکی نیست!
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    با آرزوی سلامتی و شفای برای مهرداد میناوند..
  • مصطفی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    خوب شو مهرداد عزیز ما استقلالی ها منتظر کری خوندنت هستم اللهم اشف کل مریض

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی